Bekijk volle/desktop versie : troosten ???



16-03-2003, 12:55
hoe kan ik iemand van wie ik heeeeeeeeeeel erg veeel hou troosten als ie dat nodig heeft ??

dus welke woorden/gebaren moeten ik het beste gebruiken ?

16-03-2003, 12:58


Die persoon in je armen nemen...

16-03-2003, 13:00
maar stel je nou voor je bent niet bij die persoon maar je wilt hem/haar troosten welke woorden kan je het beste gebruiken?

en als je bij die persoon bent en je neemt hem/haar in je armen wat moet je eigenlijk zeggen ??

16-03-2003, 13:03

Citaat:
Origineel gepost door KI_kracht
maar stel je nou voor je bent niet bij die persoon maar je wilt hem/haar troosten welke woorden kan je het beste gebruiken?

en als je bij die persoon bent en je neemt hem/haar in je armen wat moet je eigenlijk zeggen ??
soms is het beter om niks te zeggen, soms zijn woorden niet genoeg...

als je me vertelt van welk geslacht die persoon is en welke relatie jij met betrekking tot die persoon hebt dan kan ik je misschien verder helpen.

16-03-2003, 13:03



Citaat:
Origineel gepost door St1nG
laat haar deze zien


hahaha nou ja zeg.

het is even serieus. ik ben namelijk niet goed in troosten en dat vind ik niet leuk .

16-03-2003, 13:04

Citaat:
Origineel gepost door chicaxxxxxxxa
soms is het beter om niks te zeggen, soms zijn woorden niet genoeg...

als je me vertelt van welk geslacht die persoon is en welke relatie jij met betrekking tot die persoon hebt dan kan ik je misschien verder helpen.
het is mijn schatje. ik ben een man dus moet het een vrouw zijn .

16-03-2003, 13:08

Citaat:
Origineel gepost door KI_kracht
het is mijn schatje. ik ben een man dus moet het een vrouw zijn .
ok

Als je niet bij haar bent kun je tegen haar zeggen dat je heel veel van haar houdt en dat je er altijd voor haar bent en zult zijn. Af en toe een lief smsje sturen zodat je laat blijken dat je aan haar denkt. (is wel handiger, want dan vallen er niet van die vreemde stiltes) En als je wel bij haar bent sla je je armen om haar heen en kus je haar voorhoofd, streel door haar haar, veeg haar tranen weg of nog beter KUS haar tranen weg.

Ik spreek uit ervaring, bij mij heeft het wel geholpen...

succes.

16-03-2003, 13:08

Citaat:
Origineel gepost door KI_kracht
het is mijn schatje. ik ben een man dus moet het een vrouw zijn .
wees gewoon jezelf en een luisterend oor.
Dat is meestal wel voldoende.

Maar belangrijkste is gewoon je zelf zijn.

16-03-2003, 13:09
Het beste is om praatjes te gebruiken want dat is ook wat een troostnodige iemand nodig heeft.

16-03-2003, 14:39

Citaat:
Origineel gepost door helleau
jij hebt het flink te pakken yek

16-03-2003, 21:55

Citaat:
Origineel gepost door helleau



KI_kracht
wat is er lieverd?

16-03-2003, 22:06
Probeer ‘r zoveel mogelijk te steunen, bemoedigen etc etc..
Vertel haar de dingen die haar op vrolijken..maar pas wel op dat je haar ALLEEN de dingen zegt die je ook echt meent....
Laat ‘r merken dat je voor d’r klaarstaat en dat ze op je kan rekenen.. ..!!