Bekijk volle/desktop versie : Misschien een rare vraag, maar...



21-06-2005, 22:34
Maar is zakken voor school mekteb, voorbestemd? Of heb je dat totaal aan je zelf te danken?

21-06-2005, 23:49


Ik denk het niet.
Niet alles wat gebeurd is mektab ookal beweren veel mensen dat alles wat gebeurd mektab is.

Allah heeft voor jou een pad open gelaten met 2 splitsingen. Kies jij voor die splitsing of de anderen.
Heb jij er voor gekozen om hard te leren!? Of heb je er voor gekozen om maar gewoon niks te doen!?

Maar ja... Als jij werkelijk echt alles hebt gegeven en je best hebt gedaan. Dan valt daar niks aan te doen!

Allah weet het, het beste!

En als je gezakt bent voor je examen... Sorry!

22-06-2005, 10:42
weet je als je dagelijks aan allah(saw) en hem vraagt om je te helpen dan zou het nog wel lukken inscha-allah, maar als je pas aan hem denkt in moeilijke tijden jah dan heb je er niks aan je moet aan allah(saw) in slechte en goede tijden denken!

niet pas als je in moeilijkheden zit!!!!!!!!!

22-06-2005, 11:26

Citaat door rifiaroosje:
weet je als je dagelijks aan allah(saw) en hem vraagt om je te helpen dan zou het nog wel lukken inscha-allah, maar als je pas aan hem denkt in moeilijke tijden jah dan heb je er niks aan je moet aan allah(saw) in slechte en goede tijden denken!

niet pas als je in moeilijkheden zit!!!!!!!!!
ga jij 8 julii weg???? ik ga 24 juni weg over drie daagjes ik kan haast niet wachten......ahahaha

ikrametjeee