Bekijk volle/desktop versie : marokko haat ons niet dat doet die k-k verdonk expres zodat wij >>>>>>>>>>>>>>>>



Pagina's : [1] 2 3

21-06-2005, 18:24
[marokko haat ons niet dat doet die k-k verdonk expres zodat wij voor de nederlandse nationaliteit kiezen i dont think so ik ben een maroccia4life ik kies voor beide nationaliteiten en ik irriteer me aan die mensen die zeggen ik voel me een buitenlander in me eigen land blijf daar maar net als ik een jaar en ff kijken hoe je dan voelt je leert zelfs die ''typische marokkaanse gewoontes '' je bent marokkaan en dat moet je zo houden en laat je niks wijsmaken door de media en vooral niet door die verdonk

kijk maar zelf als je een marokkaan vraagt waar hij begraven wil worden zegt bijna 99% in marokko dus we zullen ons altijd verbonden voelen met marokko ook al zijn we hier geboren je roots vergeet je nooit]

21-06-2005, 19:07


ik ben marokkaans that's it ook in nederland ben ik marokkaans dus verdonk mag me reet kussen

21-06-2005, 19:15

Citaat door mo ibe3ash:
ik ben marokkaans that's it ook in nederland ben ik marokkaans dus verdonk mag me reet kussen
jah man maar er zijn weeer van die zogenaamde zielige marokkanen die twijfelen

22-06-2005, 17:08
ik zou mijn roots ook nooit kunnen vergeten....alsof ik daar in marokko ineens een blonde kop krijg

22-06-2005, 17:35


marOc priDe wOrld wide..

22-06-2005, 18:21

Citaat door bozeoog:
[marokko haat ons niet dat doet die k-k verdonk expres zodat wij voor de nederlandse nationaliteit kiezen i dont think so ik ben een maroccia4life ik kies voor beide nationaliteiten en ik irriteer me aan die mensen die zeggen ik voel me een buitenlander in me eigen land blijf daar maar net als ik een jaar en ff kijken hoe je dan voelt je leert zelfs die ''typische marokkaanse gewoontes '' je bent marokkaan en dat moet je zo houden en laat je niks wijsmaken door de media en vooral niet door die verdonk

kijk maar zelf als je een marokkaan vraagt waar hij begraven wil worden zegt bijna 99% in marokko dus we zullen ons altijd verbonden voelen met marokko ook al zijn we hier geboren je roots vergeet je nooit]
Open die bozeoog van je mens... Marokko haat je.. of beter gezegd het is gewoon afgunst en je ziet het in hun bozeoogjes, maar dat doet er niet toe want je blijft nou eenmaal een marokaan of je nou een een marokaans paspoort hebt of een nederlandse het zit gewoon in je... dat kan je niet aflezen aan een papiertje en als ik mocht kiezen dan zou ik voor een nederlands paspoort kiezen. ik leef ik woon hier en ben alleen in marokko als het vakantie is.. je zegt het zelf je roots liggen er maar waar zitten wij met onze reet... we zitten hier in het kikkerlandje

22-06-2005, 18:29
verdonk moet niet zovel zeiken ze heeft niet eens lippen

22-06-2005, 19:25

Citaat door Odysseus:
Open die bozeoog van je mens... Marokko haat je.. of beter gezegd het is gewoon afgunst en je ziet het in hun bozeoogjes, maar dat doet er niet toe want je blijft nou eenmaal een marokaan of je nou een een marokaans paspoort hebt of een nederlandse het zit gewoon in je... dat kan je niet aflezen aan een papiertje en als ik mocht kiezen dan zou ik voor een nederlands paspoort kiezen. ik leef ik woon hier en ben alleen in marokko als het vakantie is.. je zegt het zelf je roots liggen er maar waar zitten wij met onze reet... we zitten hier in het kikkerlandje
dat noemen wij nou smetah zo denken nederlanders toch ook niet die naar canada zijn geemigreerd

22-06-2005, 19:41

Citaat door bozeoog:
dat noemen wij nou smetah zo denken nederlanders toch ook niet die naar canada zijn geemigreerd
dat is het verschil NL-ers kijken niet met afgunst naar NL-ers uit Canada.

22-06-2005, 19:45

Citaat door Odysseus:
dat is het verschil NL-ers kijken niet met afgunst naar NL-ers uit Canada.
daarom moeten wij ervoor zorgen dat ons identiteit niet word afgepakt want er word toch altijd op ons neergekeken

22-06-2005, 20:57

Citaat door bozeoog:
[marokko haat ons niet dat doet die k-k verdonk expres zodat wij voor de nederlandse nationaliteit kiezen i dont think so ik ben een maroccia4life ik kies voor beide nationaliteiten en ik irriteer me aan die mensen die zeggen ik voel me een buitenlander in me eigen land blijf daar maar net als ik een jaar en ff kijken hoe je dan voelt je leert zelfs die ''typische marokkaanse gewoontes '' je bent marokkaan en dat moet je zo houden en laat je niks wijsmaken door de media en vooral niet door die verdonk

kijk maar zelf als je een marokkaan vraagt waar hij begraven wil worden zegt bijna 99% in marokko dus we zullen ons altijd verbonden voelen met marokko ook al zijn we hier geboren je roots vergeet je nooit]
Groot gelijk,
in een ander onderwerp die hier betrekking op heeft ( marokkanen in marokko haten ons)reageerde ik met dit:
--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jullie snappen het niet hè..
Het is verdonk die dit doet ze willen ons Marokkaanse paspoort afnemen,
maar hebben geen geldige reden die bestaat ook niet, vandaar ze3ma dit als excuus als je hebt opgelet de afgelopen week zag je eerst het bericht van dat ze in Marokko was om te praten met Marokko over de mogelijkheid of Marokko in zal stemmen ( heeft Marokko niet gedaan)

Toen dit bericht op het RTL nieuws.
Ze hebben het slim gespeeld ze laten een verband zien (die ze zelf maken) door eerst te komen met de Marokkanen daar in Marokko mogen de Marokkaanse Europeanen niet.. ( dan zeg ik wie lieten ze deze uitspraken voornamelijk maken? >> Realiseren jullie het je nu.
en dan kwam er de uitspraak van het RTL nieuws "Marokkanen in europa weten niet bij wie ze horen voelen zich niet thuis in Marokko noch in europa" dus word er verweten dat we in een identiteits crisis zijn verwikkeld, dan komt verdok met de uitspraak dit is belemmerend voor de intergratie dus geeft het verdonkt het recht ( excuus!!!) om ons Marokkaanse pasport af te pakken.

zien jullie nu in wat voor een strategie zij hanteren!

Ten eerste : ze proberen zo hun "recht" te halen bij de Nederlanders die hier verder ook nooit over hebben nagedacht. zodat zij het zien als terecht/geoorloofd
in deze strategie kunnen de Nederlanders wel trappen..

Ten tweede: ze laten de Marokkanen dwalen door ze wijs te maken van kijk jullie horen echt nergens bij zelfs jullie eigen broeders daar in Marokko hoeven jullie niet .

Hier mogen wij Marokkanen in NL niet in trappen wij weten wel beter...

WIJ LATEN ONS MAROKKAANSE PASPOORT NIET AF PAKKEN DOOR VERDONK NOCH DOOR EEN ANDER LID VAN DE NEDERLANDSE OVERHEID

03-07-2005, 20:35
helemaal gelijk toen ik dat zag op rtl4 dacht ik echt owkeey marokko haat ons ...ze3ma onze broeders en zusters pfff toen d8 ik bij mezelf ik wil echt niet naar maroc nu blijf ik wel hier alleen heb k wel spijt ....kd8 er niet eens aan dat dit juist is wat die demoon van een verdonk wil

03-07-2005, 20:52


Als je je zo verbonden voelt met Marokko, waarom ga je er dan niet gewoon wonen. Ben je van al dat gezeik hier af.

03-07-2005, 21:18

Citaat door Archoz:
Als je je zo verbonden voelt met Marokko, waarom ga je er dan niet gewoon wonen. Ben je van al dat gezeik hier af.
Omdat ze belasting betaal in Nederland.


Die kaart moet iemand altijd gebruiken

03-07-2005, 22:30

Citaat door Tasebhant:
Omdat ze belasting betaal in Nederland.


Die kaart moet iemand altijd gebruiken
ja man we hebben dezelfde rechten

Pagina's : [1] 2 3