Bekijk volle/desktop versie : een vraagje,helppp, wie heeft ervaring met laxeermiddel???



21-06-2005, 11:53
dames,

kan iemand me eens een raad geven wat ik kan doen, de laatste tijd kom ik meer en meer in gewicht toe, toen ik deze ochtend op de weegschaal stond zag ik dat ik 2,5 kilo in 2 dagen bijkwam .
ik zie er niet dik uit, alles is bij me normaal behalve mijn buik steekt zo erg uit mensen verschieten als ik zeg wat ik nu weeg, omdat ik er niet zo uit zie.

ik eet bijna niets, door heel de dag 4 boterhammen en in de avond eet ik warm eten, 1 gevulde bord en dat is het , ik snoep bijna niet en eet ook weinig tot geen chocolade, vroeger kon ik uren snoepen en chocolade eten, maar de laatste tijd heb ik er geen zin in .

laats was ik bij de dokter, kreeg ik dat mijn buik was gevuld met lucht en dat mijn darmen verstopt zijn, oke ik kreeg laxeermiddel . de bedoeling was dat na 1 fles al mijn buik terug normaal zou zijn en dat ik veel de wc moet gaan.
ondertussen heb ik al mijn 2de fles leeg van die laxeermiddel en mijn buik is wel verminderd en ga ik ook bijna 3 keer per dag naar de wc om de grote boodschap te doen, maar mijn buik is nog altjid dikk en rond en hard.
de dokter had me ook gezegd na 2 weken terug te komen als het nog zo dik zou zijn, en ik ga ook van de week terug.

ik ben de laatste tijd ook erg moe en wil alleen maar slapen(gisteren was ik al om 21 gaan slapen en ik moest er maar pas om 9 uur uit ), wat kan de oorzaak hier van zijn.

wie heeft ervaring met laxeermiddel, en wat kan de oorzaak zijn.


lange tekst maar helpppppppppppppppppp

21-06-2005, 12:02



Citaat door achermijnpc:
dames,

kan iemand me eens een raad geven wat ik kan doen, de laatste tijd kom ik meer en meer in gewicht toe, toen ik deze ochtend op de weegschaal stond zag ik dat ik 2,5 kilo in 2 dagen bijkwam .
ik zie er niet dik uit, alles is bij me normaal behalve mijn buik steekt zo erg uit mensen verschieten als ik zeg wat ik nu weeg, omdat ik er niet zo uit zie.

ik eet bijna niets, door heel de dag 4 boterhammen en in de avond eet ik warm eten, 1 gevulde bord en dat is het , ik snoep bijna niet en eet ook weinig tot geen chocolade, vroeger kon ik uren snoepen en chocolade eten, maar de laatste tijd heb ik er geen zin in .

laats was ik bij de dokter, kreeg ik dat mijn buik was gevuld met lucht en dat mijn darmen verstopt zijn, oke ik kreeg laxeermiddel . de bedoeling was dat na 1 fles al mijn buik terug normaal zou zijn en dat ik veel de wc moet gaan.
ondertussen heb ik al mijn 2de fles leeg van die laxeermiddel en mijn buik is wel verminderd en ga ik ook bijna 3 keer per dag naar de wc om de grote boodschap te doen, maar mijn buik is nog altjid dikk en rond en hard.
de dokter had me ook gezegd na 2 weken terug te komen als het nog zo dik zou zijn, en ik ga ook van de week terug.

ik ben de laatste tijd ook erg moe en wil alleen maar slapen(gisteren was ik al om 21 gaan slapen en ik moest er maar pas om 9 uur uit ), wat kan de oorzaak hier van zijn.

wie heeft ervaring met laxeermiddel, en wat kan de oorzaak zijn.


lange tekst maar helpppppppppppppppppp
hmmmm ben je niet gewoon zwanger???

21-06-2005, 12:03

Citaat door achermijnpc:
dames,

kan iemand me eens een raad geven wat ik kan doen, de laatste tijd kom ik meer en meer in gewicht toe, toen ik deze ochtend op de weegschaal stond zag ik dat ik 2,5 kilo in 2 dagen bijkwam .
ik zie er niet dik uit, alles is bij me normaal behalve mijn buik steekt zo erg uit mensen verschieten als ik zeg wat ik nu weeg, omdat ik er niet zo uit zie.

ik eet bijna niets, door heel de dag 4 boterhammen en in de avond eet ik warm eten, 1 gevulde bord en dat is het , ik snoep bijna niet en eet ook weinig tot geen chocolade, vroeger kon ik uren snoepen en chocolade eten, maar de laatste tijd heb ik er geen zin in .

laats was ik bij de dokter, kreeg ik dat mijn buik was gevuld met lucht en dat mijn darmen verstopt zijn, oke ik kreeg laxeermiddel . de bedoeling was dat na 1 fles al mijn buik terug normaal zou zijn en dat ik veel de wc moet gaan.
ondertussen heb ik al mijn 2de fles leeg van die laxeermiddel en mijn buik is wel verminderd en ga ik ook bijna 3 keer per dag naar de wc om de grote boodschap te doen, maar mijn buik is nog altjid dikk en rond en hard.
de dokter had me ook gezegd na 2 weken terug te komen als het nog zo dik zou zijn, en ik ga ook van de week terug.

ik ben de laatste tijd ook erg moe en wil alleen maar slapen(gisteren was ik al om 21 gaan slapen en ik moest er maar pas om 9 uur uit ), wat kan de oorzaak hier van zijn.

wie heeft ervaring met laxeermiddel, en wat kan de oorzaak zijn.


lange tekst maar helpppppppppppppppppp
Misschien spastische darmen.

21-06-2005, 12:04
ik heb ook een laxeermiddel: lactose geloof ik..
het is net zo zoet als honing.
Ik ben door dat drankje 5 kilo aangekomen.

Verder heb ik geen last van dat drankje.

21-06-2005, 12:20



Citaat door mmu2:
ik heb ook een laxeermiddel: lactose geloof ik..
het is net zo zoet als honing.
Ik ben door dat drankje 5 kilo aangekomen.

Verder heb ik geen last van dat drankje.
hoelang gebruik je die laxeermiddel??? ik heb gebruik ook lactose sam of zoeits. en ik ben nu al bij me 2de fles, hoeveel flessen gebruik jij of heb je gebruikt???

21-06-2005, 12:24
Salaam alaikoem oeghtie

Als je darmen nog steeds verstopt zijn dan raad ik je aan om senneblad als thee voor te bereiden. Dat helpt echt ontzettend goed om de darmen goed te reinigen en te legen. Ik zeg je wel hierbij dat je max 2 glazeb per dag mag drinken en dat je, doordat je darmen aan het werk worden gezet, last KAN krijgen van buikkrampjes. Maar suc6 gegarandeert. Senneblad is verkrijgbaar bij De Tuinen. En je moet geen mixjes kopen, gewoon het blad zelf. InsjaAllah komt het goed.

Wa salaam

21-06-2005, 13:02
ik weet precies hoe je voelt
ten eerste moet je op je eten letten
veel water drinken
vezelrijk voedsel zoals bruinbrood enz
dit helpt de ontstopping te verminderen

ik gebruikte ook laxeermiddel maar om daarop te leven is ook niet goed
ik gebruik nu een kruidenthee van zonnenatura werkt ook prima