Bekijk volle/desktop versie : Full time huisvrouwen



Pagina's : [1] 2 3

21-06-2005, 09:25
Zijn er hier ook full time huisvrouwen? Zo ja, hoe lang al? Verveelt het niet op een gegeven moment? Zouden jullie niet iets willen doen zoals werken of een studie?

Ik vraag me dit af omdat ik sinds een paar maanden met zwangerschapsverlof ging(studie) en zou pas in september verder gaan. Nu is het zo dat ik me dodelijk verveel en me echt nutteloos voel. Ik ben nu dringend op zoek naar een baan want kan de zomer niet thuis door brengen. Voel me echt verrot. Ik heb altijd al gestudeerd en daarnaast gewerkt dus nooit echt thuis gezeten.

21-06-2005, 09:27


ik ben sinds 2 jaar fulltime huisvrouw.....en ik zeg je eerlijk IK VIND HET NIKS!!!!Ik wil heel graag mijn studie oppakken maar ja ik heb 2 kinderen en kinderdagverblijf gaat me zakken met geld kosten.

21-06-2005, 09:36
Ik werk drie dagen in de week, maar ik verveel me nu al...

21-06-2005, 09:42
Nou, ik snap de vrouwen met kids echt niet!!! Hoe kun je je met een kind thuis vervelen? Ik heb vroeger ook altijd gestudeerd of gewerkt, maar nu mijn zoon er is kan dat echt niet meer.
Kom alle handen tekort. Heb het een tijdje geprobeerd maar het lukt gewoon niet.
Nu doe ik lekker alles op mn gemakkie en geniet volop van Amine.

De kids groeien zo snel, geniet ervan!

21-06-2005, 09:46



Citaat door smurfi:
Nou, ik snap de vrouwen met kids echt niet!!! Hoe kun je je met een kind thuis vervelen? Ik heb vroeger ook altijd gestudeerd of gewerkt, maar nu mijn zoon er is kan dat echt niet meer.
Kom alle handen tekort. Heb het een tijdje geprobeerd maar het lukt gewoon niet.
Nu doe ik lekker alles op mn gemakkie en geniet volop van Amine.

De kids groeien zo snel, geniet ervan!