Bekijk volle/desktop versie : Wie verhuurt of verkoopt witte kaftan of henna jurk...



Pagina's : [1] 2

21-06-2005, 09:16
Beste lieve dames,

Wie van jullie verkoopt of verhuurt een mooie henna jurk of mooie witte taksitakaftan in Amsterdam voor een spotprijsje.
Graag jullie reactie's eventueel met foto's en prijzen, ik ga inshallah over twee weken verloven en ik zoek met spoed een mooie jurk die ik mooi kan combineren met sieraden en een tiara.

Groetjs
kenza

21-06-2005, 09:28


sihamm (hier op het forum) heeft een hele mooie witte bruidstakshita... ze woont wel in rotterdam maar de moeite waard probeer het eens bij haar..

21-06-2005, 09:31

Citaat door mabrouka:
sihamm (hier op het forum) heeft een hele mooie witte bruidstakshita... ze woont wel in rotterdam maar de moeite waard probeer het eens bij haar..
KLinkt leuk, weet je hoe ik in contact met haar kankomen, heeft ze foto's, is ze niet al te duur, want ik wil er niet veel aan uitgeven..

21-06-2005, 09:36

Citaat door Kenza:
KLinkt leuk, weet je hoe ik in contact met haar kankomen, heeft ze foto's, is ze niet al te duur, want ik wil er niet veel aan uitgeven..
zij is ook een forumlid sihamm genaamd.. ze is echt een schat.. heeeel lief.. ze zal je helpen met alles wat je nodig hebt.. ik kan je haar nummer pmén als je wilt.. over de prijs durf ik niets te zeggen omdat ik het zelf nooit heb gevraagd.. maar ik had een keer hier een foto gezien en hij was echt prachtig (en ik heb al een hele moeilijke smaak) bel haar en ze zal je echt met liefde te woord staan

21-06-2005, 09:45


Ikheb haar net gesproken, lieve dame is het..
Heb jij een link naar haar topic, want lukt me niet snel om haar te vinden..

21-06-2005, 09:56

Citaat door Kenza:
Ikheb haar net gesproken, lieve dame is het..
Heb jij een link naar haar topic, want lukt me niet snel om haar te vinden..
nee sorry meid... ik had het ergens anders gezien... als ik m vvind dan laat ik het je weten

21-06-2005, 10:26
Bedoelen de dames deze http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=559603

21-06-2005, 10:37

Citaat door HaSoFa:
Bedoelen de dames deze http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=559603
je bent een schat....

eh nee geen schat... een engel..

chokran...

en kenza??? wat vind je ervan??

21-06-2005, 11:00

Citaat door mabrouka:
je bent een schat....

eh nee geen schat... een engel..

chokran...

en kenza??? wat vind je ervan??
Shoekran


Maar die jurk is te huur las ik voor 250 incl reinigingskosten.
Maar nieuwwaarde van de jurk is € 500

http://www.laras-dreamland.de/ en dan bruidsmode…..

21-06-2005, 11:04

Citaat door HaSoFa:
Shoekran


Maar die jurk is te huur las ik voor 250 incl reinigingskosten.
Maar nieuwwaarde van de jurk is € 500

http://www.laras-dreamland.de/ en dan bruidsmode…..
nee deze komt toch niet van die site??? ik denk dat kenza het beste aan sihamm kan vragen hoeveel hij kost.. ik geloof niet echt dat het 250 euro is en allaho a3lam...

21-06-2005, 11:24
dag meid,

Hartelijk dank, ik had hem inmiddels gevonden, heb siham ook gesproken ze verhuurt hem voor 200 euro.. maar ik denk dat het niet iets te veel heeft..
ik ben verliefd geworden op een andere van haar, het is een soort simpel jurk met een lange vest overheen en uit lopende mouwen je ziet hem op de laatste pagina van bruidsjurken te huur.

ZOu zeggen bekijk hem en laat me je mening weten..

21-06-2005, 11:47

Citaat door Kenza:
dag meid,

Hartelijk dank, ik had hem inmiddels gevonden, heb siham ook gesproken ze verhuurt hem voor 200 euro.. maar ik denk dat het niet iets te veel heeft..
ik ben verliefd geworden op een andere van haar, het is een soort simpel jurk met een lange vest overheen en uit lopende mouwen je ziet hem op de laatste pagina van bruidsjurken te huur.

ZOu zeggen bekijk hem en laat me je mening weten..
zou je mij die link kunnen geven?!?! dan kan ik mijn mening geven

21-06-2005, 11:59


Ja Ik Ga Hem Opzoeken

21-06-2005, 12:02
Dit is hem

21-06-2005, 12:05

Citaat door Kenza:
Dit is hem
ja hij is heeeeel mooi... alleen is het meer een bruidsjurk vind je niet?!?!?

Pagina's : [1] 2