Bekijk volle/desktop versie : Marokaanse gevangenis om onze broeders op te sluiten....



20-06-2005, 10:04
The prison A3kaasha is located in Morocco in the city of Casablanca









20-06-2005, 10:45


Isbiroe wa saabiroe, isbiroe wa saabiroe, Inna'Llaaha magakoem.

20-06-2005, 12:09

Citaat door qardawi__albani:
ze moesten albani opsluiten
ze moesten jou opsluiten en voor altijd konijnenvoer geven (hondenbrokken zijn ook goed)

20-06-2005, 14:37

Citaat door qardawi__albani:
nee joh, ze moeten jou uitwerpselen geven. oh nee maar dat krijg je al.

ik zie het al voor me. je vader, moeder, broers zusjes zitten allen aan tafel . iedereen eet lekker aardapelen met snijbonen, maar jij eet uitwerpselen
En jij noemt jezelf een moslima.............?

20-06-2005, 16:55


tis geen moslima ,maar een enge vent met vele nicknames

20-06-2005, 17:04
dat krijg je als je de fitnah wilt zaaien in je eigen land

20-06-2005, 17:36
waarom is iedereen negatief bezig hier??

20-06-2005, 17:50
Ik wilde alleen laten zien hoe onze broeders moeten leven

20-06-2005, 18:04
hahahahahhahaha


eene van de ander loser heeft me voor een Shitan uitgemaakt


allah isam7ek waha

20-06-2005, 18:48
ik weet niet man.. omdat ze mijn reactie niet goed vonden hebben ze me voor een Shitan uitgemaakt..

echt zielig man

20-06-2005, 18:49
Je erge fotos!!

20-06-2005, 18:50

Citaat door Ridounsalih:
lees deze nieuwsbericht !

qardawi heeft een fatwa gegeven op 12 juni in nadj.

albanie was een uitstekende clown. In de competities van de nationale clown nadj (NCN) won hij altijd de eerste prijs. Hij versloeg zelfs de clown van mcdonalds. hij kreeg toen 5 kaartjes waarmee hij korting kreeg op een McBurger. maar toen hij het niet met mij wilde delen, schoot ik zijn scheenbeen eraf. albani schreeuwe "ana agoe shaytaan! " [ik ben de broer van satan]. ik zei toen : "wa ana gienzieroe shaytaan [ik ben de varken van de satan]". albani begon te bloeden terwijl hij lag op de grond. hij begon de vloer te likken en zei: "wat smaakt viezigheid heerlijk ". op dat moment ging ik naast hem liggen en likte met hem de grond mee.

albani zei: "La, zelfs de grond wil ik niet met jou delen, scheer je weg !" . toen pakte ik mijn slagermes en hakte zijn handen en zijn voet eraf. en toen schreeuwde albani: "ana gienzieroe shaytaan aidan " [ik ben ook de varken van de satan] . toen zei ik (qardawi) : "ik hou van varkenvlees. ik eet je dan op." albani schreeuwe: "ja agi, ana gienzieroe satan." [o broeder, ik ben de varken van satan] , "eet me met een happymeal op". toen pakte ik (qardawi) een happymeal en at hem (albani) op.

EINDE
Jij bent gewoon echt ziek
Bij elke topic zet je dit neer

21-06-2005, 12:53



Citaat door Abu Hamza:
Ik wilde alleen laten zien hoe onze broeders moeten leven
terecht. zoals ik heb kunnen zien is dit dus niet te geloven. maar ze zijn niet zomaar opgesloten. er zal wel iets daar achter gescholen zijn. weet je wat het is. je maakt net een tocic actief en natuurk ziet iedereen het in zijn optie (verkeerd). alleen negatieve reacties of ze beoordelen je als een slechte. beter kunnen we niks zeggen en plaatsen, want er word alleen negatief gedacht. sorry dat ik het zo vertel maar ik vind namelijk dat het zo is......

22-06-2005, 12:50

Citaat door ELDOENJA:
terecht. zoals ik heb kunnen zien is dit dus niet te geloven. maar ze zijn niet zomaar opgesloten. er zal wel iets daar achter gescholen zijn. weet je wat het is. je maakt net een tocic actief en natuurk ziet iedereen het in zijn optie (verkeerd). alleen negatieve reacties of ze beoordelen je als een slechte. beter kunnen we niks zeggen en plaatsen, want er word alleen negatief gedacht. sorry dat ik het zo vertel maar ik vind namelijk dat het zo is......
Neej idd ze zijn niet zomaar opgesloten, dat komt omdat die joodse regering van ons in Marokko ze3ma wil laten zien dat ze ook terrorisme bestrijden en daarom onze broeders oppakken en laten verrotten in die cellen. Echt om me dood te schamen, wat ze allemaal wel niet doen om Amerika te vrede te stellen. Ik vind dit echt zo erg..... Moge Allah ze hiervoor goed straffen inshAllah en moge hij onze broeders sba3 een een goede beloning in het hiernamaals geven.....

22-06-2005, 13:10
zijn het de broeders die verdacht worden voor radicalen daden?