Bekijk volle/desktop versie : Stoomstrijkijzer Wie Heeft Er Een !!!!!



Pagina's : [1] 2

19-06-2005, 17:19
Hallo dames,

Ik wil een stoomstijkijzer aanschaffen, maar weet niet waar ik op moet letten.
BV: merk enz.

Ik heb gehoord dat ze heel goed zijn...

Wat vinden jullie ervan, graag jullie mening..

groetjes islamwoman

19-06-2005, 18:35



Citaat door islamwoman:
Hallo dames,

Ik wil een stoomstijkijzer aanschaffen, maar weet niet waar ik op moet letten.
BV: merk enz.

Ik heb gehoord dat ze heel goed zijn...

Wat vinden jullie ervan, graag jullie mening..

groetjes islamwoman
Bedoel je zo een normale stoomstrijkijzer of zo een met zo een stoomstation ofzoiets.
Ik heb daar namelijk ook heel veel positieve dingen over gehoord en zou ook graag de meningen en ervaringen horen van de zusters hier insha Allah.

19-06-2005, 18:41

Citaat door OumHafs:
Bedoel je zo een normale stoomstrijkijzer of zo een met zo een stoomstation ofzoiets.
Ik heb daar namelijk ook heel veel positieve dingen over gehoord en zou ook graag de meningen en ervaringen horen van de zusters hier insha Allah.
Hoi OumHafs,

Ik bedoel inderdaad die met een stoomstation, ja ik heb gehoord dat ze heel goed zijn. En nu wil ik er ook een aanschaffen, maar zou graag meningen van anderen willen weten. Bv welke merk is goed, waar je op moet letten enzo...

groetjes islamwoman

19-06-2005, 19:14
NOu heeft er niemand tips of zo ........

19-06-2005, 20:04




Bedoelen jullie zoiets?

Ik heb een gewone stoomstrijkijzer van Calor, en ben er heel tevreden over.

19-06-2005, 20:35

Citaat door maryamx:


Bedoelen jullie zoiets?

Ik heb een gewone stoomstrijkijzer van Calor, en ben er heel tevreden over.
zoiets heb ik ook. Deze is heel handig voor als je heel veel stijkwerk heb je bent mega snel klaar. Het nadeel is dat je erg lang moet wachten voordat je kan beginnen want deze neemt heel veel water en voordat het gekookt is had je al lang klaar kunnen zijn als je maar een paar dingen te strijken heb. Maar ik heb ook een normale ook met stoomfunctie en deze gebruik ik eigenlijk het liefst. Ik hou er niet van om uren lang te stijken. Ik strijk alleen de kleren van mijn man. Mijn kleren en de kleren van mijn zoontje stijk ik pas als ik ze ga aantrekken en dan is het wel fijn om een stijkijzer te hebben die snel klaar is. Ze zijn trouwens allebij van tefal. Maar ik ken sommige die echt alles stijken, ben je zo iemand dan is het wel een aanrader anders is het zonde van je geld. En kan je beter een normale kopen met stoomfunctie zoals de Tefal Avansis 100

19-06-2005, 21:13

Citaat door houda99:
zoiets heb ik ook. Deze is heel handig voor als je heel veel stijkwerk heb je bent mega snel klaar. Het nadeel is dat je erg lang moet wachten voordat je kan beginnen want deze neemt heel veel water en voordat het gekookt is had je al lang klaar kunnen zijn als je maar een paar dingen te strijken heb. Maar ik heb ook een normale ook met stoomfunctie en deze gebruik ik eigenlijk het liefst. Ik hou er niet van om uren lang te stijken. Ik strijk alleen de kleren van mijn man. Mijn kleren en de kleren van mijn zoontje stijk ik pas als ik ze ga aantrekken en dan is het wel fijn om een stijkijzer te hebben die snel klaar is. Ze zijn trouwens allebij van tefal. Maar ik ken sommige die echt alles stijken, ben je zo iemand dan is het wel een aanrader anders is het zonde van je geld. En kan je beter een normale kopen met stoomfunctie zoals de Tefal Avansis 100
Hamdoelilaah dan weten we dat ook weer. Ik ben ook iemand die alles strijkt m.u.v ondergoed. Mijn huidige stoomstrijkijzer is aan vervanging toe dus is dit wel een goede optie insha Allah.
Maar vertel wat meer over die Tefal avansis 100......

19-06-2005, 21:21

Citaat door maryamx:


Bedoelen jullie zoiets?

Ik heb een gewone stoomstrijkijzer van Calor, en ben er heel tevreden over.
deze heb ik ook , pracht aparaat

heb hem al 3 jaar

19-06-2005, 21:56

Citaat door OumHafs:
Hamdoelilaah dan weten we dat ook weer. Ik ben ook iemand die alles strijkt m.u.v ondergoed. Mijn huidige stoomstrijkijzer is aan vervanging toe dus is dit wel een goede optie insha Allah.
Maar vertel wat meer over die Tefal avansis 100......
Ik dacht dat ik de enige was die alles maar dan ook alles strijkt

19-06-2005, 22:06

Citaat door maryamx:
Ik dacht dat ik de enige was die alles maar dan ook alles strijkt
No offence voor de vrouwen die niet alles strijken maar het is toch geen gezicht om iets aan te trekken wat onder de kreukels zit???
Een vriendin van me vertelde dat je de toeren van je wasmachine wat lager moet zetten als je niet wil dat ze zo kreukelen, ik heb het wel een paar keer geprobeerd maar ik vind ze dan nog erg gekreukt eruit komen.
Dus draai ik maar gewoon weer de volle 1200 toeren.

19-06-2005, 22:13
Ik strijk echt GEEN handdoeken..hihi wel thee doeken maar niet gewoon badhanddoeken hihihi..oh jee ik moet me was nog afhalen buiten...en bidden..

19-06-2005, 22:13

Citaat door OumHafs:
No offence voor de vrouwen die niet alles strijken maar het is toch geen gezicht om iets aan te trekken wat onder de kreukels zit???
Een vriendin van me vertelde dat je de toeren van je wasmachine wat lager moet zetten als je niet wil dat ze zo kreukelen, ik heb het wel een paar keer geprobeerd maar ik vind ze dan nog erg gekreukt eruit komen.
Dus draai ik maar gewoon weer de volle 1200 toeren.
Je hebt toch ook sommige wasmachines waarbij je op een knopje kan drukken, zodat de kleding minder kreukelt?

Maar sommige kleding moet je inderdaad gewoon strijken anders ziet het er niet uit.

Verder hebben wij ook zo een stoomstrijkijzer en het is echt goed, je kan er ook water in doen, kortom heel handig!

19-06-2005, 22:16



Citaat door Moslimatjuh:
Je hebt toch ook sommige wasmachines waarbij je op een knopje kan drukken, zodat de kleding minder kreukelt?

Maar sommige kleding moet je inderdaad gewoon strijken anders ziet het er niet uit.

Verder hebben wij ook zo een stoomstrijkijzer en het is echt goed, je kan er ook water in doen, kortom heel handig!
hmmm nooit gehoord van zo een knopje, lijkt me ideaal namelijk.
Ze moeten trouwens maar snel iets uitvinden waardoor we helemaal niet meer hoeven te strijken. De wasmachine is er de droger is er nu ook nu nog zoiets wat daar op lijkt alleen dan strijkt.

19-06-2005, 22:18

Citaat door OumHafs:
hmmm nooit gehoord van zo een knopje, lijkt me ideaal namelijk.
Ze moeten trouwens maar snel iets uitvinden waardoor we helemaal niet meer hoeven te strijken. De wasmachine is er de droger is er nu ook nu nog zoiets wat daar op lijkt alleen dan strijkt.
Ja, volgens mij bestaat het echt, alleen je kleding is dan niet kreukelvrij hoor, alleen minder kreukels.
Verder kan je altijd van die wasverzachter gebruiken, schijnt ook goed te zijn.

En ze moeten inderdaad snel iets uitvinden, ik word gek van het strijken, elke keer de broeken van mijn vader en die zijn zoooo moeilijk om te strijken. SoebhanAllah.

19-06-2005, 22:32

Citaat door Moslimatjuh:
Ja, volgens mij bestaat het echt, alleen je kleding is dan niet kreukelvrij hoor, alleen minder kreukels.
Verder kan je altijd van die wasverzachter gebruiken, schijnt ook goed te zijn.

En ze moeten inderdaad snel iets uitvinden, ik word gek van het strijken, elke keer de broeken van mijn vader en die zijn zoooo moeilijk om te strijken. SoebhanAllah.
Ja klopt ... door het gebruiken van wasverzachters ontstaan er minder kreuken. Ik gebruik Soupline, ik weet niet of het ook in Nl wordt verkocht, maar die is echt goed

Pagina's : [1] 2