Bekijk volle/desktop versie : WiE Kan Een TekSt Vo0r Me VeRTaLe..? Ned --> Eng



18-06-2005, 22:59
WiEEE..?


xgoeie morgen
- goeie morgen
xik heb nogal last van diaree en ik weet niet wanneer het ophoudt?
-hoelang heeft u het al?
xik heb het nu al 3dagen
-drinkt u genoeg water?
xnou eigenlijk niet...drink niet meer dan 4glazen
-mevrouw je moet genoeg water drinken,want je verliest veel water door de diaree. anders droogt u uit.
xooh dat wist ik nie..maar wat kan ik er tegen doen?
-het is goed om bananen en witte rijst te eten,want dat verdikt de ontlasting. je kunt ook naar de drogist en daar norit kopen,want dat helpt ook tegen diarree.




WiE Kan Ut AUB Vo0r me VerTaLe..?

19-06-2005, 17:00


Good morning,

Good Morning

I pretty much have diarea (weet niet fo dit de goede spelling is) and i don't know when it will stop.

How long have you had it?

I have it since 3 days.

Do you drink enough water?

Well. actually i don't....I don't drink more than 4 glasses.

Madame, you have to drink enough water, beacuse you are losing a lot of water because of the diarea, or else you will dry out.

Ooh, I didn't know that...but what can I do about it?

It's good to eat bananas and white rice, beacuse that thickens the shit (ken geen netter woord voor ontlasting). Yiou can also go to a pharmacy and buy NORIT there. That helps against diarea too.

19-06-2005, 18:43
DankjeWel..!!!

19-06-2005, 20:43
kheb net een langere versie gekrege van een vriendin WIE KAN EM V0oR ME VERTALE..?

xgoeie morgen
- goeie morgen
xik heb nogal last van diaree en ik weet niet wanneer het ophoudt?
-hoelang heeft u het al?
xik heb het nu al 3dagen
-drinkt u genoeg water?
xnou eigenlijk hou ik nie zo van water...drink niet meer dan 4glazen
-mevrouw je moet genoeg water drinken,want je verliest veel water door de diaree. anders droogt u uit.
xooh dat wist ik nog nie..maar wat kan ik er tegen doen?
-het is goed om bananen en witte rijst te eten,want dat verdikt de ontlasting. je kunt ook naar de drogist en daar norit kopen,want dat helpt ook tegen diarree.
zorg voor goede hygiene. vermijd mogelijke besmet voedsel zoals ongeschilde fruit,onvoldoende verhit voedsel,onverpakt ijs,water eerst laten koken. diaree gaat bijna altijd vanzelf binnen 4-7 dagen weer over. let op dat als je een anti-conceptiepil gebruikt, dat het minder betrouwbaar is door diarree. het is pas weer betrouwbaar als de pil nadat de diarree over is,weer 7dagen achter elkaar gebruikt is.
xoooh ok..ik eet bijna altijd in een restaurant. voortaan ga ik maar bij een vriendin langs.
-lekker gezellig!
xja,nu maar hopen dat ze me nie lastig vind..ahhahahha
-ahahhah
xokeey bedankt voor u advies.
-graag gedaan!
xdaag
-daag




DankjEwel