Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Atkins Dieet Wie Doet Er Mee Wie Heeft Tips Wie Heeft Er Ervaringen Reageerrrrr.!!



Pagina's : [1] 2 3

18-06-2005, 13:39
Heey heey dames

Ik wil graag het atkins dieet gaan volgen me vriendin is er in 3 weken tijd tien kilo mee afgevallen puur aan vet kan iemand ons info geven zijn er mensen die het al gedaan hebben en hun hier hun ervaringen willen neerzetten wie begint er mee? hiih ben benieuwd...ook die motivatie nodig voor de vakantie een plattere buik en al doe dan meee hahaha

18-06-2005, 23:10


hoi meid

ik ben zelf ook bezig met atkins( ben inmiddels aan t afbouwen en heb mijn eetpatroon aangepast om mijn gewicht te behouden), ben in 3 weken tijd 5 kg afgevallen en ben er erg blij en trots op, hoewel ik nu geblokkeerd ben de laatste loodjes zijn t zwaarst ik wil graag 60 wegen, maar ik hang nu tussen de 61 en 62
nou ik zal je vertellen, het helpt echt, je krijgt er geen hongergevoel van.
ik ben in de 1e week 2 kilo kwijt geraakt, 2e week ook, derde week 1.
en toen dacht ik ja lekker t gaat goed, ik moet er nog maar 2 maar die zijn best zwaar, maar dat vind ik niet zo'n probleem, ben al blij dat ik dit voor elkaar heb gekregen.
verder is t belangrijk dat je veel drinkt en daarbij sport, ik deed 1 a 2 keer in de week spinning en t ging als een trein, op t moment dat je ziet dat je resultaat boekt, dan is je motivatie ook groter, dus meid ik zou zeggen ga ervoor en het gaat je zeker lukken.
kijkmaar naar mij!!haha

nou laat me weten of je t gaat doen lieverd

18-06-2005, 23:40

Citaat door hafsa21:
hoi meid

ik ben zelf ook bezig met atkins( ben inmiddels aan t afbouwen en heb mijn eetpatroon aangepast om mijn gewicht te behouden), ben in 3 weken tijd 5 kg afgevallen en ben er erg blij en trots op, hoewel ik nu geblokkeerd ben de laatste loodjes zijn t zwaarst ik wil graag 60 wegen, maar ik hang nu tussen de 61 en 62
nou ik zal je vertellen, het helpt echt, je krijgt er geen hongergevoel van.
ik ben in de 1e week 2 kilo kwijt geraakt, 2e week ook, derde week 1.
en toen dacht ik ja lekker t gaat goed, ik moet er nog maar 2 maar die zijn best zwaar, maar dat vind ik niet zo'n probleem, ben al blij dat ik dit voor elkaar heb gekregen.
verder is t belangrijk dat je veel drinkt en daarbij sport, ik deed 1 a 2 keer in de week spinning en t ging als een trein, op t moment dat je ziet dat je resultaat boekt, dan is je motivatie ook groter, dus meid ik zou zeggen ga ervoor en het gaat je zeker lukken.
kijkmaar naar mij!!haha

nou laat me weten of je t gaat doen lieverd
Heey heey schat dank je voor het reageren hihi, maar zeker wil ik het gaan doen ik vind het aleen moeilijk omdat je maar 20 koolhydraten mag dan vraag ik me af? hoeveel mag je dan eten? qua vlees en kaas kan jij bijvoorbeeld een voedingspatroon vanjezelf neerzetten.of je mag me je email adres even pmen dat we het voorzetten op msn, en gaan we even samen atkinsen voor de laatste loodjes die jij nog moet laat me maar weten hihi dikke boesaa

19-06-2005, 18:22

Citaat door Modesty:
Heey heey dames

Ik wil graag het atkins dieet gaan volgen me vriendin is er in 3 weken tijd tien kilo mee afgevallen puur aan vet kan iemand ons info geven zijn er mensen die het al gedaan hebben en hun hier hun ervaringen willen neerzetten wie begint er mee? hiih ben benieuwd...ook die motivatie nodig voor de vakantie een plattere buik en al doe dan meee hahaha
salam wa alikom

kwas ongeveer 3 wken geleden ook met atkins begonnen, na 3 dagen was ik al 2 kg kwijt toen ben ik er mee gestopt omdat ik te weinig weeg. Ik heb vooral problemen met mijn heupen, maar ik ga er morgen terug mee beginnen want ik heb ondertussen gemerkt dat ik toch ook centimeters kwijt ben omdat mn broeken losser zitten dus morgen ben ik weer van de partij alle info op.http://www.atkins.nl Ik vond het een vrij gemakkelijk dieet, Ik had geen hongergevoel ofzo

ik wil ook heel graag smorgens gaan lopen maar schaam me er een beetje voor, kheb et maar 1 keer gedaan en kvoelde mij echt ongemakkelijk op straat

19-06-2005, 18:25



Citaat door lalla_fatima147:
salam wa alikom

kwas ongeveer 3 wken geleden ook met atkins begonnen, na 3 dagen was ik al 2 kg kwijt toen ben ik er mee gestopt omdat ik te weinig weeg. Ik heb vooral problemen met mijn heupen, maar ik ga er morgen terug mee beginnen want ik heb ondertussen gemerkt dat ik toch ook centimeters kwijt ben omdat mn broeken losser zitten dus morgen ben ik weer van de partij alle info op.http://www.atkins.nl Ik vond het een vrij gemakkelijk dieet, Ik had geen hongergevoel ofzo

ik wil ook heel graag smorgens gaan lopen maar schaam me er een beetje voor, kheb et maar 1 keer gedaan en kvoelde mij echt ongemakkelijk op straat
Hey meid kan je een soort van dagschema maken wat je toen at je mag namelijk 20koolhydraten ik snap dat niet goed..? dus ben benieuwd ik begin morgen ook met je mee oke?

19-06-2005, 18:36

Citaat door Modesty:
Hey meid kan je een soort van dagschema maken wat je toen at je mag namelijk 20koolhydraten ik snap dat niet goed..? dus ben benieuwd ik begin morgen ook met je mee oke?
oké kgeef een voorbeeld

smorges
dronk ik meestal een tas thee met zoetstof en meestal een potje kwark bij ofzo

smiddags at ik meestal slaatje van tomaten, hardgekookt eitje, komkommer, zalm
kheb er 1 keer ook spinazie bij gegeten


s'avonds
gevulde paprika met gehakt en kaas of een omelet ofzo

je kan verchillende omeletten maken met elke dag iets anders, champignons, paprikareepjes, garnalen, uien en peterselie, ...

je moet ook als je iets kant en klaar koopt altijd de etiketten nalezen zodat je de 20 koolhydraten niet overschrijdt, maar die 20 moet je gewoon op hebben om te zorgen dat je genoeg energie hebt dus overdrijf niet in je dieet

het is ook afgeraden om de eerste 4 dagen zware lichamelijke inspanningen te doen omdat je lichaam moet wennen. en dan nog vooral veel water drinken é

je kan ook soep maken van verschillende groenten je mag wel geen wortelen op in die eerste fase omdat wortelen veel koolhydraten bevatten

19-06-2005, 18:37
ow ja wat betreft kaas 25gr= 1 koolhydraat

succes

19-06-2005, 18:56

Citaat door lalla_fatima147:
ow ja wat betreft kaas 25gr= 1 koolhydraat

succes
zoo en met vleesssoorten dan? want me vriendin at aan de lopende band frikandellen en hamburgers en kebab verloor als een speer..

19-06-2005, 18:59
ja vleessoorten zijn onbeperkt

19-06-2005, 19:47
maar voel je je niet dizzy naar een tijdje.......

19-06-2005, 20:29

Citaat door N'YaT:
maar voel je je niet dizzy naar een tijdje.......
hahaha doe gewoo mee en ondervind het hihi voor een beetje dizzy wil ik wel vier kilo in een week kwijt raken hoor hahaha

19-06-2005, 20:46

Citaat door Modesty:
hahaha doe gewoo mee en ondervind het hihi voor een beetje dizzy wil ik wel vier kilo in een week kwijt raken hoor hahaha
hihi walahila.... in het ergste geval val je een paar keer flauw.. BOEIEN....zolang de kilo's er af gaan ... damn wat een freaks zijn we

19-06-2005, 21:17



Citaat door N'YaT:
hihi walahila.... in het ergste geval val je een paar keer flauw.. BOEIEN....zolang de kilo's er af gaan ... damn wat een freaks zijn we
\

hahah er bestaat namelijk erger als flauwvallen en zo snel val je niet flauw doe je toch met de ramadan ook niet.? dus gewoon even je mondje op slot haha of vet eten:P haha

19-06-2005, 21:23

Citaat door Modesty:
\

hahah er bestaat namelijk erger als flauwvallen en zo snel val je niet flauw doe je toch met de ramadan ook niet.? dus gewoon even je mondje op slot haha of vet eten:P haha
Mondje op slot........ iesh niet moegelijk

alle gekheid op een stokje, je valt er zeker van af maar vergt wel discipline joh

19-06-2005, 21:24

Citaat door N'YaT:
Mondje op slot........ iesh niet moegelijk

alle gekheid op een stokje, je valt er zeker van af maar vergt wel discipline joh
nee het valt best mee hoor hier mag je gewoon lekker vet eten en je valt af het enige waar ik mee zou zitten is het niet eten van brood daar ben ik gewon verslaafd aan

Pagina's : [1] 2 3