Bekijk volle/desktop versie : Marokko HAAT ONS !!!!!!!!!!!!!!! check filmpje



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39

17-06-2005, 21:50
De marokanen in Marokko ergeren nu al aan ons Stuur door aan alle marokanen !!! check dit filmpje: http://www.rtl.nl/(channel=rtl4,progid=rtlnieuws,template=/actueel/rtlnieuws/video_template.html)/system/media/html/FFFFFF/actueel/rtlnieuws/miMedia/2005/week24/woensdag_1930_moeilijke_jongeren.avi_plain.xml?med ia_bandwidth_preference=40

17-06-2005, 21:53


Dit filmpje is al geplaatst in een topic hier in Theelounge. Je bent dus al de tweede.

Ma-a-salama

17-06-2005, 21:55
ik had het gezien ja tfoe 3le die marokkanen daar gewoon jaloers!
niet meer normaal.

17-06-2005, 22:12
en toch laten we ons niet doen he jongens( meisjes ook).
we zullen ze dit jaar weer wat laten zien

17-06-2005, 22:58



Citaat door knaleiland:
De marokanen in Marokko ergeren nu al aan ons Stuur door aan alle marokanen !!! check dit filmpje: http://www.rtl.nl/(channel=rtl4,progid=rtlnieuws,template=/actueel/rtlnieuws/video_template.html)/system/media/html/FFFFFF/actueel/rtlnieuws/miMedia/2005/week24/woensdag_1930_moeilijke_jongeren.avi_plain.xml?med ia_bandwidth_preference=40
ZOWEL DE MAROKANEN IN EUROPA EN IN MAROKKO ZIJN VERKEERD BEZIG
geen een is beter dan de andere
wij zijn allemaal moslims en wij zijn 1
het is wel zo dat vaak de europse marokanen doe net alsof ze beter zijn dan de rest, omdat ze misschien alhamdoelilah hebben, en het is niet goed om bij een arme te gaan pochen, doe dit maar met de rijkere als je durft!
en het enige waar je wel gezegend voor word, is degene die in marokko de armen probeert te helpen en niet zich beter voelt dan de rest!
assallammoe alaikom jullie zuster soekran

17-06-2005, 23:19
ze hebben gelijk en soekran ook

18-06-2005, 01:52

Citaat door Delpiero10:
ze hebben gelijk en soekran ook
dank je wel broeder

assallammoe alaikom je zuster soekran

18-06-2005, 02:20

Citaat door knaleiland:
De marokanen in Marokko ergeren nu al aan ons Stuur door aan alle marokanen !!! check dit filmpje: http://www.rtl.nl/(channel=rtl4,progid=rtlnieuws,template=/actueel/rtlnieuws/video_template.html)/system/media/html/FFFFFF/actueel/rtlnieuws/miMedia/2005/week24/woensdag_1930_moeilijke_jongeren.avi_plain.xml?med ia_bandwidth_preference=40
Vind je het gek, als er geen rekening wordt gehouden met de mensen, die daar leven

Als wij naar Marokko gaan is het Bladnaa, we zijn op vakantie en proberen de zorgen achter ons te laten, smijten met geld, want het leven daar is veel goedkoper als hier, dus wat je hier in een week uitgeeft geef je daar in een maand uit, terwijl de mensen daar echt hard moeten werken voor hun geld en daar ook nogeens weinig voor krijgen en zuinig van moeten leven.

Wij gaan met dure auto's en kleding naar Marokko, want daar heb je een jaar lang voor gezweet.
Zij krijgen het idee dat je zwemt in het geld, als ze je zo Marokko binnen zien rijden met keiharde muziek op de achtergrond( Here I come so be prepaird) Hoe mooier de wagen, des te beter, want dan wordt er naar mij gekeken.
Daarnaast nog eens een houding van wij gaan genieten en jullie mogen toekijken hoe wij van onze vakantie genieten.
Vind je het raar, dat zij dan zoiets hebben, alsof zij minderwaardig zijn in onze ogen en zij naar ons op moeten kijken, want wij hebben het zogenaamd gemaakt als Marokkanen uit Europa.

18-06-2005, 07:07

Citaat door Sanah:
Vind je het gek, als er geen rekening wordt gehouden met de mensen, die daar leven

Als wij naar Marokko gaan is het Bladnaa, we zijn op vakantie en proberen de zorgen achter ons te laten, smijten met geld, want het leven daar is veel goedkoper als hier, dus wat je hier in een week uitgeeft geef je daar in een maand uit, terwijl de mensen daar echt hard moeten werken voor hun geld en daar ook nogeens weinig voor krijgen en zuinig van moeten leven.

Wij gaan met dure auto's en kleding naar Marokko, want daar heb je een jaar lang voor gezweet.
Zij krijgen het idee dat je zwemt in het geld, als ze je zo Marokko binnen zien rijden met keiharde muziek op de achtergrond( Here I come so be prepaird) Hoe mooier de wagen, des te beter, want dan wordt er naar mij gekeken.
Daarnaast nog eens een houding van wij gaan genieten en jullie mogen toekijken hoe wij van onze vakantie genieten.
Vind je het raar, dat zij dan zoiets hebben, alsof zij minderwaardig zijn in onze ogen en zij naar ons op moeten kijken, want wij hebben het zogenaamd gemaakt als Marokkanen uit Europa.
Ja je hebt gelijk.....laat ik maar kleren kopen van de markt....en ookal kan ik me een niet-goedkope auto permitteren...laat ik met een krot gaan waarvan de vraag is of je ooit levend zal aankomen. Al heb ik er hard voor gewerkt....laat ik me voordoen als een zwerver zodat de inwoners van marokko niet gaan denken dat 'wij eruopeanen' rijk zijn.


18-06-2005, 12:16

Citaat door OpblaasschaapII:
Jullie zijn trouwens dom ,Nederlanders doen dit gewoon express ze3ma. jullie eigen marokkanen wllen jullie ,niet denk je nu echt dat ze toevallig naar marokko gingen met deze vraag ofzo. zeker kwam iemand in de studio met zo een idee weer sukkels!
ben het met je eens als wij niet ieder jaar naar marokko gaan dan verdienen ze daar echt n iets wist je dat 10% van marokko's inkomsten komt door de marokkaanse toeristen uit europa!

De nl'se media probeert ons weer zwart temaken door te zeggen dat marokkanen hier het zelfde gedrag vertonen als daar in marokko dus 1 pot nat maar die Rita Verdonk en haar hondjes (media) kunnen de TERING krijgen

18-06-2005, 12:17

Citaat door BerberAap:
Ja je hebt gelijk.....laat ik maar kleren kopen van de markt....en ookal kan ik me een niet-goedkope auto permitteren...laat ik met een krot gaan waarvan de vraag is of je ooit levend zal aankomen. Al heb ik er hard voor gewerkt....laat ik me voordoen als een zwerver zodat de inwoners van marokko niet gaan denken dat 'wij eruopeanen' rijk zijn.

Ik heb het niet over het feit, dat het niet terecht is dat men zo verschijnt in Marokko, maar ik heb het over het feit, dat men een houding aanneemt, dat zij zichzelf beter vinden/voelen, dan de Marokkanen daar.

Ik zie er ook altijd verzorgd uit, of het nou hier in NL is, of daar in Marokko, maar ik probeer mensen niet het gevoel te geven, dat ze minder zijn in mijn ogen, omdat zij niets hebben of minder hebben.

18-06-2005, 12:38

Citaat door rifia_3000:
ik had het gezien ja tfoe 3le die marokkanen daar gewoon jaloers!
niet meer normaal.
vind je het gek dat ze jaloers zijn a . Komen we daar ze3ma stoer doen met onze cabriotjes, dure kleding

Die mensen denken dat Europa het Paradijs is. En door ons wagen velen zich elk jaar weer om de oversteek te maken in rubberbootjes

Denk eerst na voordat je zegt tfoe 3la Marokkanen

18-06-2005, 13:05



Citaat door Boufra7i:
vind je het gek dat ze jaloers zijn a . Komen we daar ze3ma stoer doen met onze cabriotjes, dure kleding

Die mensen denken dat Europa het Paradijs is. En door ons wagen velen zich elk jaar weer om de oversteek te maken in rubberbootjes

Denk eerst na voordat je zegt tfoe 3la Marokkanen
ik geef je helemaal gelijk.

18-06-2005, 13:15
Ze hebben volkomen gelijk. Ik schaam me om het feit dat ik een Marokkaan ben die uit Nederland komt. Dat macho-gedoe moet echt worden stopgezet. Wij zijn geen haar beter dan elk ander mens op aarde.

18-06-2005, 13:19
Ze moeten niet vergeten dat ze de rest van het jaar (3 SEIZOENEN!) kunnen volbrengen met dat geld van die ZOGENAAMDE KAPSONESMENSEN!

Ben diep teleurgesteld op de wijze waarop die mensen op saidia over ons praten, terwijl wij hier in Nederland hun continu lopen te promoten

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39