Bekijk volle/desktop versie : het einde van mijn liefdeverhaaltje..? Help me out!



17-06-2005, 16:09
Hoi mensen...

Ik ben nu aan het eind van het schooljaar zoals velen. Iwa er was een jongen die veel naar me keek. Eigenlijk het hele schooljaar lang. Wel met negeerperiodes, dat hij tijdje niet keek. We praten nooit met elkaar. Hij is erg verlegen (zegt iedereen) ik keek ook terug.

Ik ben echt heel gek geworden op deze jongen. Ergens denk ik dat hij dat ook wel was. Maar nu is het dus het einde, en zie ik hem over een week niet meer.

Gister, keek hij me aan... zei: hoi. En liep weg. ( ik dacht nee.. dit is je afscheid toch niet? ) Iwa hij is verlegen enzo, dus weet zeker dat hij niks gaat zeggen. Misschien heeft hij alles zelfs al afgesloten.

Mijn vraag is: wat moet ik doen. Ik druf ook niks te ondernemen. Bang voor zijn reactie.

17-06-2005, 16:16


Niets doen, staat niet zo netjes bij een dame. Als hij interesse heeft moet hij zelf maar aan de deur komen, ookal is hij nog zo verlegen.

17-06-2005, 16:46
Stap gewoon op hem af en maak een praatje. Dat eeuwige wederzijdse gestaar daar schiet je ook niets mee op. Gewoon op afgaan.

17-06-2005, 17:30
as-sallaam


juist niet op afgaan ... De man moettt juist achter een vrouw aan gaaan en niet anderzom... ...... .... ..... ...... ...... MANNEN .......


Maar houd je niet te veel met dat soort verleiding af.. gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaa lekkkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr genietennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

nuuuuuuuuuuuuuuuuuuu


je klaaar benttttttt met school ctr......enzz.........

en wie weeet kom je meschien iemand anders tegen of iets anders dergelijk ........


ALLAHIOE3LM -------> MAKTHEB <------- !!!!


ma3sallamaaaaaaaaa

17-06-2005, 17:47



Citaat door FATOUSHA:
Stap gewoon op hem af en maak een praatje. Dat eeuwige wederzijdse gestaar daar schiet je ook niets mee op. Gewoon op afgaan.
Ik ben Het Helemaal Eens Met Jou..


Gewoon Doen!