Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Nuby speen waar te koop??

oem_mujahid2
17-06-2005, 15:11

Assalaam oe alaikoum Ik was gister op zoek in de stad naar een speentje voor mijn baby van het merk Nuby die vind ik namelijk heel erg fijn voor hem maar ik kon die nergens vinden!! Weet iemand waar ik die kan vinden???? barakallahoefiekoum Oum Moussa

Souraida
17-06-2005, 15:16
Volgens mij bij de etos of kruidvat. Lina had hem van mijn zusje gekregen maar ze wilde hem niet pakken.

oem_mujahid2
17-06-2005, 15:20
Volgens mij bij de etos of kruidvat. Lina had hem van mijn zusje gekregen maar ze wilde hem niet pakken. Ik had bij etos gekeken maar daar zag ik hem niet..ik zal insha allah bij kruidvat kijken bij prenatal hadden ze hem ook niet alleen maar avent en difrax. Oh moussa pakt juist die nuby speen heel goed en andere spenen gooit ie er snel genoeg uit. Ken je die speen van dodie die pakt moussa helemaal niet maarjah het is toch per baby verschillend. Hoe doet linda het verder en groeit ze goed?? Ik wou gister naar het cb bureau gaan om Moussa te wegen want ben al 2 weken niet geweest nu is het er niet van gekomen dus ga ik hem volgende week maar weer wegen Insha allah. Huilt lina veel?? Moussa best veel overdag, snachts niet en hij heeft pas 2 keer doorgeslapen verder wou hij nog steeds nachtvoeding. Ik heb hem nu nutrilon voor hongerige babys gegeven want hij heeft altijd na 2 uurtjes alweer honger na een fles van 150 cc en soms wil ie hem niet eens leegdrinken. xxx

houda99
17-06-2005, 15:32
Ik zie ze altijd bij de DA probeer daar eens. Anders bij de grootere baby zaken.

Souraida
17-06-2005, 15:40

Ik had bij etos gekeken maar daar zag ik hem niet..ik zal insha allah bij kruidvat kijken bij prenatal hadden ze hem ook niet alleen maar avent en difrax. Oh moussa pakt juist die nuby speen heel goed en andere spenen gooit ie er snel genoeg uit. Ken je die speen van dodie die pakt moussa helemaal niet maarjah het is toch per baby verschillend. Hoe doet linda het verder en groeit ze goed?? Ik wou gister naar het cb bureau gaan om Moussa te wegen want ben al 2 weken niet geweest nu is het er niet van gekomen dus ga ik hem volgende week maar weer wegen Insha allah. Huilt lina veel?? Moussa best veel overdag, snachts niet en hij heeft pas 2 keer doorgeslapen verder wou hij nog steeds nachtvoeding. Ik heb hem nu nutrilon voor hongerige babys gegeven want hij heeft altijd na 2 uurtjes alweer honger na een fles van 150 cc en soms wil ie hem niet eens leegdrinken. xxx Ja ik denk dat ze hem bij de kruidvat zeker wel hebben. Lina pakt alleen de speen van difrax. Met Lina gaat het goed elhamdoelilah. Ik was vandaag met haar naar het cb en ze woog elhamdoelilah 5700 gram en haar lengte is 58,5 cm. Ze huilt niet echt veel, vanaf de geboorte was ze al best rustig. Ze heeft vandaag twee prikjes gehad en gaf alleen een piepklein gilletje toen ze haar had geprikt. Overdag slaapt ze bijna niet en snachts slaapt ze elhamdoelilah gewoon door sinds een week of twee. Ze drinkt ook 150cc en bij het cb zeiden ze net dat ze dat tot ongeveer 3 maanden nog wel zo kan blijven doen. Hoe is het met Moussa trouwens? Jammer dat ik zijn foto had gemist de vorige keer :(