Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : vet mooie film op tv

Pagina's : [1] 2

Nysha
17-06-2005, 14:46

er is een super mooie hindi film op infinity tv ( arabisch) met ashwarya ray and Abhishek bachan en ik kan geen hindi en geen arabisch lezen:S maar voor diegene die dat wel kunnen , deze film is ECHT een aanrader en net begonnen :goedzo:

tangia21
17-06-2005, 14:49
ik ga kijken, en ik kan wel arabisch lezen :stout:

Nysha
17-06-2005, 14:54
oohw tangia nu ben ik jaloers.....ik heb die dvd uitgeleend aan een vriendin, heb hem zelf al vaker gezien...echt gaan kijken is super. ik zal effe uittleggen wat er voorafgaand is gebeurd. knappe jongen en moeder wonen in amerika....familie woont in india. nicht gaat trouwen en hij gaat naar india. back in india wilt de oom hem perse koppelen en laten trouwen. allerlei afspraakjes worden geregeld en namrata ( ashwarya) vergezeld hem daarbij. voor de rest ie je het wel

tangia21
17-06-2005, 14:57
ssssssssssshhhttttttttttttt :boos:

Nysha
17-06-2005, 15:02

neeh dat was het begin....... ik heb nix verklapt hahaahah maar dan weet je waarover he tgaat...... lekker ding he???? hij is mijn favoriete acteur;)

MissYamina
17-06-2005, 15:06
Film heet Kuch Na Kaho ...............

Nysha
17-06-2005, 15:08
jah idd Don't say a word.........uuft de film is zoo mooi en de hoofdrolspelers ook!

MarriedWoman
17-06-2005, 15:09
Oh, die heb ik al gezien! Super leuk! Ben gek op die films :D

Nysha
17-06-2005, 15:12
hey mw ik ook!!! heb woensdag i nde kinkerstraat 11 films gehaald!!! veer zaara/ hum tum/ lucky en doom heb ik al gezien.....vooral veer zaara was ech tsuper!!! wat is je mooiste tot nu toe....mijne khabi khushi khabi gham.......die heb ik al zo vaaak gezien!

_NooR_
17-06-2005, 15:15
Ook een aanrader; Dil ka rishta Het openingsnummer waarmee de film begint is PrAcHtIg!!!! Groet, NooR

_NooR_
17-06-2005, 15:16
Toevoeging; Devdas blijft nummer 1! Groet, NooR

Nysha
17-06-2005, 15:17
klopt die is ook met ashwary raj......die film is ook echt heel mooi...was mijn eerste bollywood film dat ik zag.....we waren met een hele groep vrienden thuis bij een vriend aan het kijken.....echt jongens en meisjes verliefd op ashwary raj en vanaf toen kijken we ;)

MarriedWoman
17-06-2005, 15:18

hey mw ik ook!!! heb woensdag i nde kinkerstraat 11 films gehaald!!! veer zaara/ hum tum/ lucky en doom heb ik al gezien.....vooral veer zaara was ech tsuper!!! wat is je mooiste tot nu toe....mijne khabi khushi khabi gham.......die heb ik al zo vaaak gezien! Hahaha, met jou kan ik praten!! Ik was echt verslaafd, nu nog steeds maar heb hier helaas (nog) geen dvd speler, zodra ik die heb ga ik zwaaaaaaaar inkopen doen :hihi: Mijn mooiste tot nu toe is zonder twijfel ook khabi kushi khabi gham! Ik heb 'm nu al zo'n 3x gezien en kan niet wachten tot ik 'm weer kan zien! Vind Kajol echt TOP :goedzo:

MarriedWoman
17-06-2005, 15:20
Devdas is idd ook heel mooi en Dil ka rishta heb ik wel in huis, maar nog niet gezien, moet nog ff geduld hebben tot ik een dvd speler heb :maf2:

Nysha
17-06-2005, 15:25
devdas is inderdada mooi, maar ik kan de einde niet aan....vind het zo erg!!!! was heel grappig toen sharuk khan op schiphol aan kwam werd hem de vraag gesteld over het einde van devdas ( omdat hij mee heeft geproduceerd) . hij zo: neeh de einde was niet mijn idee, als het aan mij lag had ik beide meiden gekregen....hij was echt zo grappig! ik heb van khabi khushi khabi gham al 3 dvd's versleten...hahhaha ik kan hem echt letterlijk dromen! Kajol is inderdaad FAVORIET! ze is even gestopt in 2001 omdat ze een kindje heeft gekregen: meisje genaamd Nysha hahahah vandaar ook mijn naam! vindt het een super naam.....maar ze is weer bezig met opnames en ze komt weer terug...GELUKKIG!!!

Pagina's : [1] 2