Bekijk volle/desktop versie : Neem jullie bezems mee naar Marokko-Chili



17-06-2005, 13:55
Zuid-Koreanen maken zelf tribune schoon

De Zuid-Koreaanse supporters vielen de afgelopen twee wedstrijden - tegen Zwitserland en Nigeria - op met hun ritmische kabaal, de prescisie waarmee zij hun gezang aanzetten en hun gedisciplineerdheid.

De Koreanen weigerden na afloop het vak te verlaten. Zij stonden er op dat zij het eigen vak schoon konden maken. Dat was voor de suppoosten in Emmen iets geheel nieuws. ,,Dit had ik echt nog nooit meegemaakt", vertelt een steward. ,,Ik ben al heel wat jaartjes in dienst, maar dat supporters na afloop het eigen vak opruimen is werkelijk ongekend."

Young Rok Kim, één van de aanwezige Zuid-Koreaanse supporters, vindt het niet meer dan normaal. ,,Zo doen wij dat gewoon. Je bent te gast in een vreemd land. Als je er dan een bende van maakt, dan moet je dat weer netjes opruimen."

De ruim 400 Zuid-Koreaanse supporters verblijven allemaal in hotels in Amsterdam. ,,Hiervandaan gaan we met bussen naar alle wedstrijden van ons land", zegt Young. ,,De afstanden in Nederland vallen wel mee. Bij ons in Korea zijn de afstanden veel groter."

Voor deze echte supporters is het te hopen dat Zuid-Korea de groepsronde overleefd. Tegen Zwitserland werd er nipt verloren, maar tegen Nigeria pakten de Koreanen in de blessuretijd de overwinning. Young heeft er in ieder geval vertrouwen in. ,,Natuurlijk plaatsen wij ons. Een puntje tegen Brazilië moet kunnen. Zo'n goede ploeg hebben zij niet."

---------------------------------------------------------
Ik zien jullie al stadion schoon te maken

17-06-2005, 14:17


Als marokkanen hun eigen troep opruimen ,dan betekent het dat de Dag de Oordeels nabij is...

17-06-2005, 14:20
denk dat er genoeg BEZEMS afkomen op marokko-chili

17-06-2005, 14:23
Hadden we die eer gehad ....dan was onze imago's in NL heel schoon...

Maar ik betwijfel het of NL media het gaan plaatsen

17-06-2005, 14:29


woow, dat vind ik serieus egt tof van koreanen

17-06-2005, 14:44
ja...je kan bezems meenemen naar Marokko-Chilie....als we ons niet plaatsen kunnen we die selecite meteen schoonvegen.

17-06-2005, 14:53

Citaat door Sellatin:
ja...je kan bezems meenemen naar Marokko-Chilie....als we ons niet plaatsen kunnen we die selecite meteen schoonvegen.
We plaatsen wel desnoods als nr 3de.

Ik heb mijn kaartje voor 1/8ste finale al gekocht.

Ze moeten nummer 2de worden dan ga ik lekker naar Enschede.

Worden ze 3de dan mag je ze voor mijn schoonvegen.

Ik heb bezem voor jou over a sahbi

17-06-2005, 15:21

Citaat door morpheus:
denk dat er genoeg BEZEMS afkomen op marokko-chili

17-06-2005, 15:58
whahahahahaa.......Marokkanen krijgen die bezems toch nooit mee naar binnen......ze dneken dan meteen dat jullie die arme spelers gaan bekogelen met bezems

17-06-2005, 21:59

Citaat door xxhananexx:
whahahahahaa.......Marokkanen krijgen die bezems toch nooit mee naar binnen......ze dneken dan meteen dat jullie die arme spelers gaan bekogelen met bezems
wollah k geef je gelijk wat denk je dat ze denken als ze marokkanen met een bezem zien??? dus echt niet dat ze hun rotzooi gaan opruimen hoor