Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Tips bij waterpokken

saadia29
17-06-2005, 12:08

Tips bij waterpokken. Bad met lauw water, washandje met havermout erin laten weken, even over het lichaam wrijven en kind erin laten badderen. Deze tip had ik van een ouderenforum en echt het helpt, waterpokken zijn gelijk ingedroogd na 2 dagen zit er al een korst op en jeukt het niet meer. Vind het echt een goudentip, nu heeft mijn ander dochter het ook sinds gister, haar heb ik ook gelijk er in laten badderen, nu wachten tot mijn zoontje het ook krijgt. Ook heb ik Betadine Scrub en VSM Calandulan emulsie er op gesmeerd om het jeuken te minderen en af te koelen. Was echt bang op slapenloze nachten en gejeuk, maar Hamdoelilah heeft dit goed geholpen.

tangia21
17-06-2005, 12:13
ik heb nooit waterpokken gekregen en mijn man ook niet.Dus als 1 van de kinderen dat hebben, dan heeft iedereen het volgens mij. kom je dan ons verzorgen :hihi: saadia???

saadia29
17-06-2005, 12:15
ik heb nooit waterpokken gekregen en mijn man ook niet.Dus als 1 van de kinderen dat hebben, dan heeft iedereen het volgens mij. kom je dan ons verzorgen :hihi: saadia??? Heb je het nooit als kind gehad, ik dacht dat iedereen het kreeg :confused: Ben bang dat ik het niet aan kan om jou te verzorgen :hihi:

tangia21
17-06-2005, 12:16
Heb je het nooit als kind gehad, ik dacht dat iedereen het kreeg :confused: Ben bang dat ik het niet aan kan om jou te verzorgen :hihi: nee nooit gehad, mijn man ook niet. jaakkk, wagga e3lik :kwaad:

saadia29
17-06-2005, 13:06

Amien jouw kindjes en alle anderen insha Allah ook. Bij mijn dochter van 3 jaar begon het afgelopen dinsdag, mijn andere dochter van 1 sinds gister, mijn zoontje nog niet. Ik controleer hem de hele tijd, maar nog helemaal niets. Liever heb ik dat hij het nu ook krijgt, zijn we er gelijk vanaf, vooral ivm vakantie. Het schijnt erg besmettelijk te zijn, vandaar dat ik verwacht dat alle kindjes die in haar buurt zijn geweest er mee te maken krijgen. Subhan Allah, ja vreemd dat je andere dochter het niet heeft. Hamdoelilah.

chica_tangawia
17-06-2005, 13:10
ik heb nooit waterpokken gekregen en mijn man ook niet.Dus als 1 van de kinderen dat hebben, dan heeft iedereen het volgens mij. kom je dan ons verzorgen :hihi: saadia??? nou dan zal ik toch maar uitkijken als ik jullie was. Het is een kinder ziekte dus als kind kan je er makkelijker tegen. Maar als volwassenen het krijgen kunnen ze er echt heeel erg ziek van worden! Dus uitkijken!!!