Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Wie Heeft Dit Ook

smurfin
17-06-2005, 11:43

salaam meiden Ik ben nu 14 weken zwanger en heb de laatste tijd heel vaak een bloedneus. Ik ben al een tijdje verkouden en als ik mijn neus snuit dan krijg ik er een bloedneus achteraan. Ik heb ergens gelezen dat vrouwen die zwanger zijn heel gauw een bloedneus kunnen krijgen. Het is niks ernstigs alleen ik vindt het gewoon heel vervelend. Vooral als ik ergens ben of net op het punt staan om uit huis te gaan begint mijn neus te bloeden. :( Wie heeft dit ook meegemaakt of maakt dit mee GROETJES :kus:

smurfin
17-06-2005, 11:52
Dank je wel meid jij ook gefeliciteerd!!!! ik zie dat je pas 5 weken zwanger bent dan zul je wel last hebben van misselijkheid of je hebt er nu nog geen last van maar komt nog wel. Nee ik heb geen last van m'n tanden alleen die vervelende bloedneus af en toe. Kusjes smurfin

sahab
17-06-2005, 12:34
Ik heb het wel gehad! inderdaad in het begin van mijn zwangerschap maar nu is het over alahmdoelillah!

smurfin
20-06-2005, 11:35
een bloedneus betekend een TE hoge bloeddruk.. een keer een bloed neus is niet erg..maar te vaak is echt niet goed. ichaallah is het niets..maar je moet het wel aan je dokter melden. Dank je wel meid ik heb voor vandaag een afspraak gemaakt bij de huisarts en ik hoop INCHA ALLAH dat het niks ernstigs is. De laatste tijd heb ik het wel erg vaak heb er nooit echt last van gehad zeker niet zo vaak als nu.