Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : wie wil inshaAllah vroeg naar Mekka?

Pagina's : [1] 2

tangia21
17-06-2005, 11:38

Ja, wie wil inshaAllah jong naar mekka gaan.Ik zie heel veel mensen het uitstellen ookal hebben ze het geld wel voor.Het lijkt me heerlijk op jonge leeftijd op bedevaart gaan.Want zeg nou eerlijk, sommige geven elk jaar meer geld aan vakanties dan 1 keer naar bedevaart gaan.Of ze wachten totdat ze boven de 60 zijn :moe:

seloua18
17-06-2005, 11:45
Ik ben dit jaar met mijn man geweest toen was ik nog 23 en nu ben ik 24,en mijn grootste wens om daar weer naar toe te gaan met mijn man en kinderen inscha allah het was de mooiste moment uit onze leven :Iluvu:

tangia21
17-06-2005, 11:46
Ik ben dit jaar met mijn man geweest toen was ik nog 23 en nu ben ik 24,en mijn grootste wens om daar weer naar toe te gaan met mijn man en kinderen inscha allah het was de mooiste moment uit onze leven :Iluvu: echt?Ik ben jaloers op je :D

seloua18
17-06-2005, 11:49
ja echt we vertrokken 1-1-2005,en ik raad aan iedereen om zo jong mogelijk te gaan. het is daar echt MACHA ALLAH :goedzo:

f_mouslima2
17-06-2005, 12:00

Salaam ik ben ook geweest Alhadolillah.. 2jaar geleden alweer. was toen 20. ben samen met mijn man geweest, 4dagen nadat we getrouwd waren. Alleen zijn we op 3omra geweest.. (mijn man had al de hadj gedaan n jaar daarvoor) Mijn wens is om Inshallah nog de 7adjj te verrichten voor mn 30 en om mn kleine zenjabiel mee te nemen.. als ze 7 is Inshallah. dan moet ze zo wiezo al n beetje beginnen met te leren bidden.. mooie moment.. Moge Allah onze gebeden en wensen verhoren inshallah ta3ala..

Ouissam
17-06-2005, 12:38
Massallah we hebben hier dus jonge hadjezz rondlopen. Ik wil ook :traan1: Inschallah in de toekomst.

rbattiiaa
17-06-2005, 12:41
Inshalah!!!!!!!!!!!!!

latifa_soussia
17-06-2005, 12:44
Ik wil ook op jonge leeftijd gaan,maar dan moet ik eerst trouwen inshaAllah! :moe:

soulfa
17-06-2005, 12:49
Ik wil ook, dat is mijn grote wens met mijn man naar mekka insha allah.

ZA3TAR
17-06-2005, 12:53
ik wil ook incha Allah gaan!! incha Allah met al mijn broers en schoonzusen en mijn zus en zwager en ouders het zal incha Allah niet lang meer duren...

Moslimmaa
17-06-2005, 13:01
Incha Allah zou ik het ook graag doen voor mijn 30e. Vertel eens dames over jullie ervaringen daar.... Alaykoum wa salaam

Maha
17-06-2005, 13:18
insha-allah zal allah ons allemaal in staat stellen de hadj te verrichten. Het lijkt me daar zo mooi. ik krijg echt tranen in mijn ogen nu ik denk aan mekka. zo mooi, al die mensen die er allemaal voor 1 doel zijn mashallah!

f_mouslima2
17-06-2005, 13:41

insha-allah zal allah ons allemaal in staat stellen de hadj te verrichten. Het lijkt me daar zo mooi. ik krijg echt tranen in mijn ogen nu ik denk aan mekka. zo mooi, al die mensen die er allemaal voor 1 doel zijn mashallah! ik verzeker je zuster dat als je voor t graf van de Profeet saws, of voor de moskees Mesjied Annabawie (in medina) of Mesjied El7aramain (in Mekka), of als je oog in oog staat met de Kaaba.. of zoal ik en mn man hebben zelfs de bergen beklommen naar de grotten 7ira en Thour, waar de Rasoel salla Allahoe aleihi wassalam heeft gezeten,waar de Qoraan is geopenbaard en in Thour heeft Hij en AboeBakr zich verstopt tegen de Qouraish.. bekend van de Er-Riseleh film.. ..Dat je dan echt tranen met tuiten gaat huilen..Die aanblik alleen al, laat staan 3ed als je met salaat met zn duizenden tegelijk bidt, of als de adaan klinkt.. SoubhanaAllah.. je krijgt er nit genoeg van.. Ik raad jullie allemaal te gaan nu je nog jong bent, zodat je alles zelf kan doen en nu je nog sterk genoeg bent..niet dat je strx opgetild moet worden om de Tawaaf te doen bijvoorbeeld.. doe t op je eigen benen Inshallah!!! Moge Allah deze droom voor ons allen waarmaken..AMIEN!

Maha
17-06-2005, 14:08
ik verzeker je zuster dat als je voor t graf van de Profeet saws, of voor de moskees Mesjied Annabawie (in medina) of Mesjied El7aramain (in Mekka), of als je oog in oog staat met de Kaaba.. of zoal ik en mn man hebben zelfs de bergen beklommen naar de grotten 7ira en Thour, waar de Rasoel salla Allahoe aleihi wassalam heeft gezeten,waar de Qoraan is geopenbaard en in Thour heeft Hij en AboeBakr zich verstopt tegen de Qouraish.. bekend van de Er-Riseleh film.. ..Dat je dan echt tranen met tuiten gaat huilen..Die aanblik alleen al, laat staan 3ed als je met salaat met zn duizenden tegelijk bidt, of als de adaan klinkt.. SoubhanaAllah.. je krijgt er nit genoeg van.. Ik raad jullie allemaal te gaan nu je nog jong bent, zodat je alles zelf kan doen en nu je nog sterk genoeg bent..niet dat je strx opgetild moet worden om de Tawaaf te doen bijvoorbeeld.. doe t op je eigen benen Inshallah!!! Moge Allah deze droom voor ons allen waarmaken..AMIEN! AMIEN!!

Moslimatjuh
17-06-2005, 15:35
ja echt we vertrokken 1-1-2005,en ik raad aan iedereen om zo jong mogelijk te gaan. het is daar echt MACHA ALLAH :goedzo: Hoe heb je dat gedaan met je kinderen dan, want ik las in een andere topic dat je 2 jonge kinderen hebt.

Pagina's : [1] 2