Bekijk volle/desktop versie : Zijn Dromen Bedrog?



Pagina's : [1] 2

14-03-2003, 21:44
Ik denk het wel.......Hoop het niet.......Die hoop blijft zitten,dat ze uitkomen.....althans zo denk ik......


Hoe zit het met jullie......Is er ooit een droom uitgekomen...??

14-03-2003, 21:46


word jij door mijn ondertekening geinspireerd oela????

14-03-2003, 21:48

Citaat:
Origineel gepost door sarahci
Ik denk het wel.......Hoop het niet.......Die hoop blijft zitten,dat ze uitkomen.....althans zo denk ik......


Hoe zit het met jullie......Is er ooit een droom uitgekomen...??
Dromen zijn er om na te streven.....of je ze kan realiseren....is het volgende.........
Ik heb 1 droom verwezenlijkt.....maar ik heb nog genoeg andere......

Liefs m

14-03-2003, 21:48

Citaat:
Origineel gepost door Guadaloupe
word jij door mijn ondertekening geinspireerd oela????
........Hmmm,nee niet echt...Ik vroeg het me alleen af oe safi..maar bij jou staat..

Don't give up hope honey...don't worry be happy

14-03-2003, 21:49



Citaat:
Origineel gepost door minous21
Dromen zijn er om na te streven.....of je ze kan realiseren....is het volgende.........
Ik heb 1 droom verwezenlijkt.....maar ik heb nog genoeg andere......

Liefs m
Inshallah komen de mijne ook uit......heb vele natuurlijk...Maar alleen 1 is mij het dierbaarst...... :romance: ...Guada no comment

14-03-2003, 21:51

Citaat:
Origineel gepost door sarahci
Inshallah komen de mijne ook uit......heb vele natuurlijk...Maar alleen 1 is mij het dierbaarst...... :romance: ...Guada no comment
inshaAllah








14-03-2003, 21:52

Citaat:
Origineel gepost door Guadaloupe
inshaAllah














14-03-2003, 21:52

Citaat:
Origineel gepost door sarahci
Inshallah komen de mijne ook uit......heb vele natuurlijk...Maar alleen 1 is mij het dierbaarst...... :romance: ...Guada no comment
Inscha allah!

14-03-2003, 21:53
Ik mag ervan dromen dat mijn dromen uitkomen.....

Maar insa'allah komen de jouwe uit

14-03-2003, 21:54
meeste dromen zijn bedrog
lallalallalala lalalalalla

, neey hoor, maar tog denk ik dat ze bedrog zijn,. tenzij allah's wil anders is

14-03-2003, 21:55
maar om dan even serieus te reageren

Dromen kan altijd....maar het moet niet je leven overheersen....er ALLES voor doen zodat je droom uitkomt.....

14-03-2003, 21:57

Citaat:
Origineel gepost door loubna_tetuania
Ik mag ervan dromen dat mijn dromen uitkomen.....

Maar insa'allah komen de jouwe uit
Insha allah ik hoop dat iedereen hun dromen mogen uitkomen..
En mensen toevallig of iets dergelijks bestaat niet..dat is Allah {swt}..die je iets geeft...wat je hart vraagt..

14-03-2003, 21:58



Citaat:
Origineel gepost door sarahci
Insha allah ik hoop dat iedereen hun dromen mogen uitkomen..
En mensen toevallig of iets dergelijks bestaat niet..dat is Allah {swt}..die je iets geeft...wat je hart vraagt..
Daar heb je gelijk in, als het niet el mektab is, dan zal het niet gebeuren............

14-03-2003, 22:00

Citaat:
Origineel gepost door Guadaloupe
maar om dan even serieus te reageren

Dromen kan altijd....maar het moet niet je leven overheersen....er ALLES voor doen zodat je droom uitkomt.....
Hoeft niet altijd...

Ik bedoel..het zijn dromen..Je kan er gewoon aan werken,dat ze uitkomen..

Voorbeeld:Je vind iemand leuk,hij jou...En jullie zijn van plan om later met elkaar te verbinden..Dus jullie dromen over later..Natuurlijk kan er iets tussen komen Lah3fed is dit geval..Mohim je werkt er samen aan,om een goed toekomst Inshallah op te bouwen..Kortom Vechten voor elkaar...Een leven met elkaar..

Sarah de psycholoog

14-03-2003, 22:07

Citaat:
Origineel gepost door sarahci
Hoeft niet altijd...

Ik bedoel..het zijn dromen..Je kan er gewoon aan werken,dat ze uitkomen..

Voorbeeld:Je vind iemand leuk,hij jou...En jullie zijn van plan om later met elkaar te verbinden..Dus jullie dromen over later..Natuurlijk kan er iets tussen komen Lah3fed is dit geval..Mohim je werkt er samen aan,om een goed toekomst Inshallah op te bouwen..Kortom Vechten voor elkaar...Een leven met elkaar..

Sarah de psycholoog
ja ok..maar dat zijn toekomstplannen....iedereen droomt van huisje boompje beestjeS

maar wat als je het onmogelijke droomt

Pagina's : [1] 2