Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Wie deelt er hier rode puntjes uit in naam van mij!!!!!!!!!!!!!!!

Pagina's : [1] 2

Manal01
17-06-2005, 10:13

Dames, Als jullie een rood puntje hebben ontvangen met Manal01 dan heb ik dat dus niet gedaan. Er schijnt hier dus iemand te zijn die mij in zwart dag licht wil zetten, nou heel erg gemeen en heel erg kinderachtig hoor. dacht dat hier alleen volwassen damens zaten, nou blijkbaar zit 1 KLEIN KIND de boel te verzieken. Ik vind het niet erg om zelf een rood puntje te krijgen hoor, als je het niet eens bent met me pff doe wat je niet laten kan, maar ga niet in mijn naam rode puntjes geven :kwaad: Veel liefs, Manal01 :kus:

OriginalXX_
17-06-2005, 10:16
wayaw hier zijn echt hééééél zieligeeeee mensen....

UndercoverAngel
17-06-2005, 10:30
wayaw hier zijn echt hééééél zieligeeeee mensen.... Zeg dat wel ja! :jammer: .:UcA:.

Safah83
17-06-2005, 10:47
Triest :jammer:

achermijnpc
17-06-2005, 10:50

Dames, Als jullie een rood puntje hebben ontvangen met Manal01 dan heb ik dat dus niet gedaan. Er schijnt hier dus iemand te zijn die mij in zwart dag licht wil zetten, nou heel erg gemeen en heel erg kinderachtig hoor. dacht dat hier alleen volwassen damens zaten, nou blijkbaar zit 1 KLEIN KIND de boel te verzieken. Ik vind het niet erg om zelf een rood puntje te krijgen hoor, als je het niet eens bent met me pff doe wat je niet laten kan, maar ga niet in mijn naam rode puntjes geven :kwaad: Veel liefs, Manal01 :kus: lieve schat er is hier iemand die zeker de boel verziekt, want er had laatste ook iemand een rode reppunt aan tangia gegeven met mijn naam, dat ze zehma kinderachtig is enz. terwijl ik het niet was. ik denk dat er iemand hier aan het opstoken is :jammer:

OemSoufian
17-06-2005, 10:50
Echt een gebrek aan bepaalde cellen als je zo zielig bent....... Manal laat lekekr gaan degene die je kennen weten dat je zoiets niet doet en als je het wel doet zeg je het ook.....

saadia29
17-06-2005, 10:53
Wat kinderachtig zeg :kwaad:

tangia21
17-06-2005, 10:56
lieve schat er is hier iemand die zeker de boel verziekt, want er had laatste ook iemand een rode reppunt aan tangia gegeven met mijn naam, dat ze zehma kinderachtig is enz. terwijl ik het niet was. ik denk dat er iemand hier aan het opstoken is :jammer: ja klopt, wel kinderachtig allemaal :kwaad:

tangia21
17-06-2005, 11:02
Het grappigste is: dat ik gister of eergisteren (allah oe3lem) ook een rode heb ontvangen met de tekst dat ik een **** ben dat dat diegene mijn man gaat afpakken :lol: hoezo ontspoort? echt??? :eek: in iedergeval ik ben het niet voordat je door gaat denken.(Ik zeg het alvast ivm die ruzie)

tangia21
17-06-2005, 11:05
ik zeg niet dat jij dat bent en ik denk niks :hihi: er lopen genoeg spoken heir rond...... ruzie? welke ruzie :maf2: die ruzietje dan.Maar ik zei het gewoon.Want ik kreeg ook allerlei rode punten met hele rare teksten :jammer:

stilleverlangen
17-06-2005, 11:15
Die mensen hebben echt geen leven...........kinderachtig!

tangia21
17-06-2005, 11:18
ik heb denk wel een vermoeden wie het kan zijn :hihi: aangezien diegene een hekel heeft aan ons en wij haar hebben weggejaagd. :maf: en wel toevallig allemaal leden van de positie van de marokkaanse vrouw

tangia21
17-06-2005, 11:27

zusterke,of zethetmaar ?? :eek: allah oe3lem,ik hoef het geeneens te weten. :hihi:

UmmNaasiruddeen
17-06-2005, 11:41
Zielig..maar zusters hoe geef je eigenlijk een rode punt??

f_mouslima2
17-06-2005, 11:52
he waarom houden jullie niet gewoon allemaal op met dat ge-punt-uitdeling?!?..just n idea.. :ego: ..zou denken dat t nu wel leuk geweest is allemaal.. :moe:

Pagina's : [1] 2