Bekijk volle/desktop versie : Voor de jongeren onder ons die het hardste schreeuwen!



Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 22 23 24

01-09-2005, 13:08

Citaat door dromer:
1. ik weet niet waar je het over hebt of waarnaar je refereert, maar christenen hebben het meeste leed aangericht aan niet alleen moslims maar ook joden.

2. en het feit dat je de massamoorden in irak bagetaliseerd laat wederom weer zien hoe onrechtvaardig en harteloos je bent.

3. de realeit bewijst inderdaad dat vrede pas kan komen wanneer de mensheid haar verschijdenheid onvoorwaardelijk accepteerd, dus dat moslims ook een khalifaat willen als regeringsaparaat. en wij hebben het feit dat westerlingen kiezen voor een democratie allang geacepteerd, het balletje ligt nu op jullie helft.
1) kruistochten en de inquisitie zijn de enige twee zaken die uit naam van het Christendom zijn uitgevoerd. Bovendien vormden de kruistochten een reactie op de veroveringsdrift van moslims. En het feit dat u blind blijft voor de ellende die moslims hebben aangericht en aanrichten in de wereld laat wederom weer zien hoe onrechtvaardig en harteloos u bent. Massamoorden op Oost-Timor, aanslagen in Madrid, Londen, New York, Istanbul, Sulawesi, Irak, moorden in zuid Libanon, agressie jegens Kopten in Egypte, etnische zuivering van het Arabisch Schiereiland. Moet ik nog even doorgaan? Uw bewering moet u nog maar even bewijzen compleet met aantallen. Kijken of u zo objectief bent door alle slachtoffers van islamitische tirannie mee te nemen.

2) zie 1

3) Het zal me een zorg zijn of dat regeringsaparaat er komt, maar dan wel daar waar het westen ophoud: het oosten dus .

01-09-2005, 13:10



Citaat door dromer:
de quran heeft deglijk wel in grondslag in de bijbel en torah of ben je zaken als de 10 geboden vergeten? of eigenlijk kan ik beter zeggen dat de thora en bijbel een grondslag hebben in de islam.

en wat jij vind en gelooft is aan jouw, ik doe niet aan meningen. ik doe aan feiten.
De koran heeft geen grondslag. Copy-pasten is niet mijn definitie van een grondslag. Dan gaat het om de basis. Die delen Joden en Christenen wel met elkaar.

Welke feiten? De feiten uit de koran zeker. Helaas, dat zijn geen feiten maar gewoon een mening van een Arabier.

01-09-2005, 13:21

Citaat door Patrick.:
1) kruistochten en de inquisitie zijn de enige twee zaken die uit naam van het Christendom zijn uitgevoerd. Bovendien vormden de kruistochten een reactie op de veroveringsdrift van moslims. En het feit dat u blind blijft voor de ellende die moslims hebben aangericht en aanrichten in de wereld laat wederom weer zien hoe onrechtvaardig en harteloos u bent. Massamoorden op Oost-Timor, aanslagen in Madrid, Londen, New York, Istanbul, Sulawesi, Irak, moorden in zuid Libanon, agressie jegens Kopten in Egypte, etnische zuivering van het Arabisch Schiereiland. Moet ik nog even doorgaan? Uw bewering moet u nog maar even bewijzen compleet met aantallen. Kijken of u zo objectief bent door alle slachtoffers van islamitische tirannie mee te nemen.

2) zie 1

3) Het zal me een zorg zijn of dat regeringsaparaat er komt, maar dan wel daar waar het westen ophoud: het oosten dus .

1. die zaken die aanhaalt zijn niet in de naam van de islam gedaan, dit zijn individuele acties of vage groeperingen die alleen bestaan bij naam. het punt is in iedergeval dat deze niet in grotschalige acties is uitgevoerd onder een islamitische gezag hebbing zoals de kruisvaarden. en dit was geen reactie op iets dit was gewoon machtsdrift.

2. het gaat jouw niet aan waar deze opgericht word, je moet zoals je zelft zegt onvoorwaardelijke acceptatie vertonen. jij hebt de keus om hier wel of niet in te wonen, maar je hebt geen keus om te bepalen waar deze wel of niet komt. je hebt deze delen land niet in je handpalmen, kom nou zeg...





01-09-2005, 13:24

Citaat door Patrick.:
De koran heeft geen grondslag. Copy-pasten is niet mijn definitie van een grondslag. Dan gaat het om de basis. Die delen Joden en Christenen wel met elkaar.

Welke feiten? De feiten uit de koran zeker. Helaas, dat zijn geen feiten maar gewoon een mening van een Arabier.

je bent onzin aan het uitkramen. de islam, het jodendom en het christendom delen veel zaken (geboden & verboden), als je dit onkent ben je gewoon oerdom. (ik zeg als.. dus niet komen klagen dat ik je beledig)

het is een feit dat dit in de quran staat of niet soms? (goed lezen "dat het erin staat&quot

dus ik haal feiten aan.

01-09-2005, 13:26



Citaat door dromer:
1. die zaken die aanhaalt zijn niet in de naam van de islam gedaan, dit zijn individuele acties of vage groeperingen die alleen bestaan bij naam. het punt is in iedergeval dat deze niet in grotschalige acties is uitgevoerd onder een islamitische gezag hebbing zoals de kruisvaarden. en dit was geen reactie op iets dit was gewoon machtsdrift.

2. het gaat jouw niet aan waar deze opgericht word, je moet zoals je zelft zegt onvoorwaardelijke acceptatie vertonen. jij hebt de keus om hier wel of niet in te wonen, maar je hebt geen keus om te bepalen waar deze wel of niet komt. je hebt deze delen land niet in je handpalmen, kom nou zeg...




Nee, laten we vooral vergeten dat het grootste islamitische land ter wereld het nodig vond om een kwart van de Oost-Timorese bevolking te laten 'verdwijnen'. Dat is dus wat Christenen zo tegenstaat als het om de islam gaat. Constant het wegdraaien, het goedpraten, het afserveren. Helaas, er zijn moslims in de wereld die zich misdragen, die uit naam van uw religie de meest verschrikkelijke dingen uithalen en waar u voor wegloopt. De kruistochten waren een reactie op de verovering van Jeruzalem. Helaas, voor u .

U zult dus onvoorwaardelijk moeten accepteren dat het westen gebouwd is op democratische grondslag en dat daarmee geen plaats is voor een islamitisch theocratisch geleide staat. Dus die keus is er weldegelijk. De overgrote meerderheid van de westerse bevolking, zoniet allemaal, zullen uw heilstaat met kracht verwerpen.

01-09-2005, 13:29

Citaat door dromer:
je bent onzin aan het uitkramen de islam, het jodendom en het christendom delen veel zaken (geboden & verboden), als je dit onkent ben je gewoon oerdom. (ik zeg als.. dus niet komen klagen dat ik je beledig)

het is een feit dat dit in de quran staat of niet soms? (goed lezen "dat het erin staat&quot

dus ik haal feiten aan.
Waarom onzin? Accepteert u Gods verbond met de nazaten van Izaak? Nee. Accepteren Joden en Christenen die? Ja. Kaapt uw religie de profeten door ze als moslims te beschouwen? Ja. Doen Joden en Christenen dat? Nee.

En overeenkomsten geven nog niet een gelijke grondslag aan. Dat moet zelfs u toch kunnen begrijpen. U geeft slechts een mening weer, geen feiten.

01-09-2005, 13:34

Citaat door Patrick.:
Waarom onzin? Accepteert u Gods verbond met de nazaten van Izaak?

ja. praat niet over zaken waarover je geen kennis hebt.

en de rest wat je zegt is onzin.

01-09-2005, 13:35

Citaat door Patrick.:
Nee, laten we vooral vergeten dat het grootste islamitische land ter wereld het nodig vond om een kwart van de Oost-Timorese bevolking te laten 'verdwijnen'. Dat is dus wat Christenen zo tegenstaat als het om de islam gaat. Constant het wegdraaien, het goedpraten, het afserveren. Helaas, er zijn moslims in de wereld die zich misdragen, die uit naam van uw religie de meest verschrikkelijke dingen uithalen en waar u voor wegloopt. De kruistochten waren een reactie op de verovering van Jeruzalem. Helaas, voor u .

U zult dus onvoorwaardelijk moeten accepteren dat het westen gebouwd is op democratische grondslag en dat daarmee geen plaats is voor een islamitisch theocratisch geleide staat. Dus die keus is er weldegelijk. De overgrote meerderheid van de westerse bevolking, zoniet allemaal, zullen uw heilstaat met kracht verwerpen.

welke islamitishe land is dat?

nogmaals je hebt het niet voor het zeggen waar deze komt. en verwar democratie niet met het westen. want niet elk westers land is democratisch.

01-09-2005, 13:36

Citaat door dromer:
ja. praat niet over zaken waarover je geen kennis hebt.

en de rest wat je zegt is onzin.
Nee, ik ga niet beweren dat u geen kennis bezit omdat u verschillend denkt dan ik. Dat is zo'n zwaktebod

01-09-2005, 13:38

Citaat door dromer:
welke islamitishe land is dat?

nogmaals je hebt het niet voor het zeggen waar deze komt. en verwar democratie niet met het westen. want niet elk westers land is democratisch.
Ik heb het niet over individuele westerse landen. Ik heb het over de grondslag van het westen. Hoe de uitvoering ervan is, is een andere discussie. En welk islamitisch land dat is, zal mij een zorg zijn. Dat is uw probleem, ik zal me niet bemoeien met staatsaangelegenheden in bijvoorbeeld Saoedi-Arabie zolang ze zich niet bemoeien met het westen

01-09-2005, 13:59

Citaat door Patrick.:
Nee, ik ga niet beweren dat u geen kennis bezit omdat u verschillend denkt dan ik. Dat is zo'n zwaktebod

het antwoord was "ja" en niet "nee". dat is een feit. zoals ik al zei aan meningen doe ik niet die zijn affectief en dus invloedbaar en veelal ongegrond.

en om te bewijzen dat je ongelijk hebt als je daar "nee" op antwoord zal ik je de islam maar zelf laten spreken over wat het antwoord hierover is:

2.40. "O kinderen Israëls! Gedenkt Mijn gunsten, welke Ik u bewees en weest getrouw aan Mijn verbond. Ik zal Mijn verbond met u houden en Mij alleen zult gij vrezen.

01-09-2005, 14:01

Citaat door Patrick.:
Ik heb het niet over individuele westerse landen. Ik heb het over de grondslag van het westen. Hoe de uitvoering ervan is, is een andere discussie.

het westen is voor mij een pool richting ik weet niet wat voor affectieve waarde jij eraan hebt gegeven.


Citaat:

En welk islamitisch land dat is, zal mij een zorg zijn. Dat is uw probleem, ik zal me niet bemoeien met staatsaangelegenheden in bijvoorbeeld Saoedi-Arabie zolang ze zich niet bemoeien met het westen


dus je maakt loze uitspraken als je zegt dat dit leed werd geinflicteerd onder een het gezag van een islamtisch land.

duidelijk.

01-09-2005, 14:06



Citaat door dromer:
het antwoord was "ja" en niet "nee". dat is een feit. zoals ik al zei aan meningen doe ik niet die zijn affectief en dus invloedbaar en veelal ongegrond.

en om te bewijzen dat je ongelijk hebt als je daar "nee" op antwoord zal ik je de islam maar zelf laten spreken over wat het antwoord hierover is:

2.40. "O kinderen Israëls! Gedenkt Mijn gunsten, welke Ik u bewees en weest getrouw aan Mijn verbond. Ik zal Mijn verbond met u houden en Mij alleen zult gij vrezen.
Laat ik daar gewoon mijn feiten even tegenover plaatsen.

18 En hij antwoordde God: ‘Ik zou al gelukkig zijn als Ismaël onder uw bescherming mocht staan.’ 19 Maar God zei: ‘Nee, je vrouw Sara zal je een zoon baren, die je Isaak moet noemen, en met hem zal ik mijn verbond voortzetten. Het zal een eeuwigdurend verbond zijn, dat ook voor zijn nakomelingen zal gelden.

Daaarmee kan uw profeet nooit een profeet zijn voor het volk van Israel. Ook al niet omdat het profeetschap door God aan het volk van Israel is gegeven (Ik zal in hun midden profeten laten opstaan zoals jij. Ik zal hun mijn woorden ingeven, en zij zullen het volk alles overbrengen wat ik hun opdraag).

Dus nee, en dat is een feit

01-09-2005, 14:10

Citaat door dromer:
het westen is voor mij een pool richting ik weet niet wat voor affectieve waarde jij eraan hebt gegeven.


dus je maakt loze uitspraken als je zegt dat dit leed werd geinflicteerd onder een het gezag van een islamtisch land.

duidelijk.
Grappig. Bij mij zijn enkel het noorden en het zuiden poolrichtingen aangezien de magnetische stromen zo lopen. Maar u weet vast wel wat ik met het westen bedoel. U hoeft daarom niet zo bijdehand te doen

Hoezo loos? Het leed in Oost-Timor is gepleegd door islamitisch Indonesie. Islamitisch Egypte heeft de Kopten het leven schier onmogelijk gemaakt om maar niet te zwijgen van de ellende die is aangericht in het Arabisch Schiereiland.
Aanslagen her en der in de wereld zijn opgeeist door moslims die beweren uit naam van de islam te opereren en het kunnen bewijzen met de koran in de hand. Dat is niet mijn bewering, dat wordt beweerd door deze figuren.

01-09-2005, 14:12

Citaat door Patrick.:
Laat ik daar gewoon mijn feiten even tegenover plaatsen.

18 En hij antwoordde God: ‘Ik zou al gelukkig zijn als Ismaël onder uw bescherming mocht staan.’ 19 Maar God zei: ‘Nee, je vrouw Sara zal je een zoon baren, die je Isaak moet noemen, en met hem zal ik mijn verbond voortzetten. Het zal een eeuwigdurend verbond zijn, dat ook voor zijn nakomelingen zal gelden.

Daaarmee kan uw profeet nooit een profeet zijn voor het volk van Israel. Ook al niet omdat het profeetschap door God aan het volk van Israel is gegeven (Ik zal in hun midden profeten laten opstaan zoals jij. Ik zal hun mijn woorden ingeven, en zij zullen het volk alles overbrengen wat ik hun opdraag).

Dus nee, en dat is een feit

wie is israel? is het niet yacob de zoon van izaaq?

i rest my case.

nogmaals ik heb je eerder gezegd praat niet over zaken waarover je geen kennis hebt, dat doe ik ook niet, de verlijding is soms groot maar je hebt jezelf er alleen mee als je vast komt te zitten.

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 22 23 24