Bekijk volle/desktop versie : shoor



17-06-2005, 08:17
hey ik heb een vraagje voor iedereen gelooft er hier iemand is shoor en ja kun je me zeggen wat tekaf is want ik snap er de ballen niet van ik hoor dat langs alle kanten maar zelf heb ik er geen enig idee van wat het is.

En nog een andere vraag zijn er mensen die met djins trouwen of zo iets heb bepaalde verhalen gehoord die me de rillingen hebben bezorgt nu is mijn vraag als dit dan allemaal toch bestaan is er een remedie tegen zo ja welke ik zou echt niet willen dat me zo iets overkomt

allah istar, Ik hoop dat allah ons hiertegen beschermd amien

17-06-2005, 08:27


Zwarte magie bestaat maar je moet er niet teveel aan denken of je er zorgen over maken.

Het beste is gewoon ALLAH SWT vragen om jou ertegen te beschermen en steeds je gebed te doen. Het gebed beschermt tegen het kwade.

En over met djins trouwen enz... Je moet gewoon op ALLAH SWT vertrouwen dat hij je een goede man zal geven.


17-06-2005, 08:36

Citaat door MAJDOLINA:
hey ik heb een vraagje voor iedereen gelooft er hier iemand is shoor en ja kun je me zeggen wat tekaf is want ik snap er de ballen niet van ik hoor dat langs alle kanten maar zelf heb ik er geen enig idee van wat het is.

En nog een andere vraag zijn er mensen die met djins trouwen of zo iets heb bepaalde verhalen gehoord die me de rillingen hebben bezorgt nu is mijn vraag als dit dan allemaal toch bestaan is er een remedie tegen zo ja welke ik zou echt niet willen dat me zo iets overkomt

allah istar, Ik hoop dat allah ons hiertegen beschermd amien
shor bestaat zeker staat zelfs in koran men zegt iedereen die de ayat alkorsie niet kent of het niet bij zich heeft op plaatsen waar verleiding is is vatbaar voor shor
wel is het zo dat het wel beetje overdereven wordt in het algemeen
shor werd vroeger vaak gebruikt door ouderen om zo hun vijanden te verslaan hier in nl wordt voornamelijk in liefdes sfeer vaak gedaan de imaams die dat doen verdienen echt veel geld aan pluis dat ze het niet allemaal goed zo dat je elke keer terug gaat naar hun ,gelukkig zijn er ook imaams die die alleen shor doen voor goede dingen dus of weg halen of als genees kracht gebruikt

wel moet ik er bij zegen mensen die zich met zulke dingen doen worden door alah in dunja en agiera tien keer erger gestraft dan elke andere mens want die gene die shor uit offenen misbruiken vaak de koran op heel erge wijze

20-06-2005, 00:28
even reactie op Jaliel Heb je er les in gehad ofzo jij bent goed op de hoogte ???????????

20-06-2005, 00:31


Nee hoor grapje!!!!!!! ja shoor bestaat nog steeds, maar als je er niet mee omgaat als het hoort dan keert het tegen je. Ik zou zeggen geloof in ALLAH dat is het allerbeste en laat je niet in met mensen die zeggen dat het goed voor je is want als ik het mag geloven dan is het haram.

05-08-2010, 19:46
salam iedereen,
ik wou meedelen als er iemand is die problemen heeft met zwarte magie er is een berberse vrouw hier in belgie-borgerhout ze is heel goed in haar werk vooral verbreken van alle zwarte magieen,,,,ze is echt heel goed en werkt heel goed en serieus,als iemand haar nodig heeft stuur me een berichtje dan stuur ik haar nummer door en adres.salam

05-08-2010, 20:00
Shour bestaat zeker en als het voorbestemd is dan kom je er echt
niet onderuit

05-08-2010, 20:02

Citaat door MAJDOLINA:
hey ik heb een vraagje voor iedereen gelooft er hier iemand is shoor en ja kun je me zeggen wat tekaf is want ik snap er de ballen niet van ik hoor dat langs alle kanten maar zelf heb ik er geen enig idee van wat het is.

En nog een andere vraag zijn er mensen die met djins trouwen of zo iets heb bepaalde verhalen gehoord die me de rillingen hebben bezorgt nu is mijn vraag als dit dan allemaal toch bestaan is er een remedie tegen zo ja welke ik zou echt niet willen dat me zo iets overkomt

allah istar, Ik hoop dat allah ons hiertegen beschermd amien




Stagfiroelah. Je mag der niet eens over praten hoor ik.

05-08-2010, 20:04
Sihr is zo erg, mensen die daaraan doen allahyfed waha