Bekijk volle/desktop versie : gedrags probleem opschool



16-06-2005, 21:24
voorkomende problemen op school zijn als volgd:

niet luisteren,boosreacties, niet tegen kretiek,agrasieve gedrag
deze problemen komen vaak op school.door deze gedrags problemen
worden ze meestal van school verwijderd.

wat zo de oorzaak kunnen zijn denken jullie graag wil meningen van anderen.

16-06-2005, 21:31


te strenge religieuze opvoeding en koppigheid van jeugd van tegenwoordig.

16-06-2005, 21:43

Citaat door Warda beukwijf:
te strenge religieuze opvoeding en koppigheid van jeugd van tegenwoordig.
wat bedoel je met strenge religieuze op voeding?.....kun je paar voor beelden noemen....

16-06-2005, 21:46

Citaat door safaetje:
wat bedoel je met strenge religieuze op voeding?.....kun je paar voor beelden noemen....
nou je hebt van die gevallen waarbij ouders hun kinderen flink inpeperen dat het westen kwaad is. die kinderen weten niet meer hoe of wat...snappie? dat gaat botsen op school omdat ze wel met nederlandse kindertjes in de klas zitten.

16-06-2005, 21:48


mijn opmerking over jongeren is dat ze in groepjes lopen en daar door gaan ze stoer doen ,meestal gebeurd dat in openbare plaatsen zoals bib en trams,ik werk zelf in de centrale bibbliotheek Rotterdam dan komen paar jongens binnen en dan gaan ze roepen en schreeuwen terwijl mensen zitten te leren of onderzoeken doen, ik schaam me dood als medewerker van de bib tegen over mijn collega,s

16-06-2005, 21:50

Citaat door safaetje:
mijn opmerking over jongeren is dat ze in groepjes lopen en daar door gaan ze stoer doen ,meestal gebeurd dat in openbare plaatsen zoals bib en trams,ik werk zelf in de centrale bibbliotheek Rotterdam dan komen paar jongens binnen en dan gaan ze roepen en schreeuwen terwijl mensen zitten te leren of onderzoeken doen, ik schaam me dood als medewerker van de bib tegen over mijn collega,s
iemand die bij de bibliotheek werkt en zoveel schrijffouten maakt?

16-06-2005, 21:50
of zet je alleen boekjes terug in het vak?

16-06-2005, 21:55
:
Citaat door Warda beukwijf:
of zet je alleen boekjes terug in het vak?

dat jullie maar weten dat ik deze dingetjes maar niet schrijf....het is iemand die school heeeeeeel serieus neemt hahah........
dat jullie het maar weten xxx safaetje

16-06-2005, 22:18
Een strenge, religieuze opvoeding zal die jongeren juist eens goed opvoeden. Het is vaak door een gebrek aan religieuze beleefdheidsregels dat deze jongeren de verkeerde kant opgaan. Er zijn meerdere oorzaken, nl. sociale omgeving, puberaal gedrag, discriminatie, psychische problemen, identiteitsproblemen,...

Hier is genoeg inkt over gevloeid.