Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Eten in het buitenland!

stilleverlangen
16-06-2005, 19:40

Ik wil graag van jullie weten naar welke landen (behalve marokko) jullie op vakantie zijn geweest en hoe het ETEN gesmaakt heeft?? ;) Stel je gaat naar een onislamitisch land, dan kan je weinig eten lijkt mij :confused: Nou vertel! :D

Souraida
16-06-2005, 19:42
Nou er valt veel te eten denk ik. Tenminste toen ik op vakantie ging naar Spanje aten we lekkere vis en tortilla, lekker salades. Genoeg keus.

stilleverlangen
16-06-2005, 19:47
Nou er valt veel te eten denk ik. Tenminste toen ik op vakantie ging naar Spanje aten we lekkere vis en tortilla, lekker salades. Genoeg keus. MMMMMMMMMMMMMMMMMmmm, klinkt niet goed voor me lijn :hihi:

rawiya
16-06-2005, 19:55
Nou er valt veel te eten denk ik. Tenminste toen ik op vakantie ging naar Spanje aten we lekkere vis en tortilla, lekker salades. Genoeg keus. Souraida je neemt de woorden uit mijn mond. Spanje (Barcelona) is voor mij het enige niet islamitsche land waar ik tot nu ben geweest. En inderdaad vis en tortilla en salades in overvloed gegeten. Dus in niet islamitsch land is vis en salade sowieso een goede keuze voor de moslim... Verder ben ik in Turkije geweest heb daar voedselvergiftiging nadat mijn man net er van af was opgelopen! De cappucino was een van de beste ooit gedronken :hihi: In Dubai waar ik het meest ben geweest heb ik ook het lekkerste gegeten. Heb daar Libanees leren eten echt heerlijk. Alles supervers en spotgoedkoop!

ZA3TAR
16-06-2005, 20:09

Souraida je neemt de woorden uit mijn mond. Spanje (Barcelona) is voor mij het enige niet islamitsche land waar ik tot nu ben geweest. En inderdaad vis en tortilla en salades in overvloed gegeten. Dus in niet islamitsch land is vis en salade sowieso een goede keuze voor de moslim... Verder ben ik in Turkije geweest heb daar voedselvergiftiging nadat mijn man net er van af was opgelopen! De cappucino was een van de beste ooit gedronken :hihi: In Dubai waar ik het meest ben geweest heb ik ook het lekkerste gegeten. Heb daar Libanees leren eten echt heerlijk. Alles supervers en spotgoedkoop! watertanden hmmmmmmmmmmmm

rawiya
16-06-2005, 20:12
Miss France wat is nou echt een lekker frans gerecht en natuurlijk halal. Misschien ga ik via Parijs terug naar Nederland op de terugreis van mijn vakantie die over een maand begint.... Kan ik me alvast voorbereiden toch :banana:

Marisah
16-06-2005, 20:46
Salaam alaikum, Tja als kind van gescheiden ouders ben ik een beetje verwend hahaha... maar in alle landen waar ik nu bent geweest, is het niet echt een probleem, ik eet meestal vegatarisch en tegenwoordig heb je best veel halal eettenten, vooral in UK... In Thailand zaten we in een isl. gedeelte, dus dat was helemaal kicke... Verder moet je gewoon standaard vragen of er geen vlees of kip of alcohol in zit... dan komt het wel goed hoor... M.

stilleverlangen
16-06-2005, 21:39
Bedankt meiden voor de reacties! Klinkt tot nu toe goed! :)

_NooR_
17-06-2005, 06:22
Je zou het niet verwachten maar in Zwitserland kun je op het vliegveld in Zurich heerlijke Halal maatlijden nuttigen. Zo vertelde mijn vader die eens via Zurich moest reizen. Hij was er echt vol lof over. Zwitserland is misschien niet echt een geweldig vakantieland in jullie ogen, maar het is best de moeite waard een keer te bezoeken. Groet, NooR

soulfa
17-06-2005, 08:47
Ben nooit in een onislamitishe lang geweest. Onderweg naar Marokko, eten we in Spanje altijd tortia, van aardappels, die kunnen ze daar echt lekker maken. Voor de rest ben ik in Maleisie geweest, dat is echt een super land, werkelijk alles is halal daar. Echt een aanrader.