Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Ik Voel Me Zo Alleen

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

ZA3TAR
16-06-2005, 18:08

mijn man komt thuis eten, douchen, bidden en hup gaat ie slapen!! ik heb niemand om mee te praten en als ik wat zeg dan zegt ie dat hij heel moe is van het werken.. en als ik er op in ga dan raakt hij geirriteerd!!! we doen de laatste tijd zelden leuke dingen saampies en dat zit mij toch dwars... hij zegt dat ik een onvergetelijke vakantie te goed heb van hem!! maar dat is niet de bedoeling ik ben niet getrouwd voor de vakanties, want bij mijn ouders genoot ik ook van mijn vakanties.. ik nu heb ik geen eens familie hier.. dus een dubbele reden om mij verdrietig te voelen :traan1: het is ik en Aymen, en Aymen en ik!!!! :(

miss_rif21
16-06-2005, 18:11
mijn man komt thuis eten, douchen, bidden en hup gaat ie slapen!! ik heb niemand om mee te praten en als ik wat zeg dan zegt ie dat hij heel moe is van het werken.. en als ik er op in ga dan raakt hij geirriteerd!!! we doen de laatste tijd zelden leuke dingen saampies en dat zit mij toch dwars... hij zegt dat ik een onvergetelijke vakantie te goed heb van hem!! maar dat is niet de bedoeling ik ben niet getrouwd voor de vakanties, want bij mijn ouders genoot ik ook van mijn vakanties.. ik nu heb ik geen eens familie hier.. dus een dubbele reden om mij verdrietig te voelen :traan1: het is ik en Aymen, en Aymen en ik!!!! :( meid ik ben er ook nog!!!! ik zit ook in het zelfde land als jij!!! mischien kunnen we elkaars nummer uitdelen kan ik je een keer bellen of smsen :D

tangia21
16-06-2005, 18:11
zo is het ook bij mij meid.Niet dat hij elke dag moe gaat slapen ofzo.Maar ik bedoel, als hij aan het werken is, dan ben ik alleen met de kids.Verder niemand die langs komt.

ZA3TAR
16-06-2005, 18:14
meid ik ben er ook nog!!!! ik zit ook in het zelfde land als jij!!! mischien kunnen we elkaars nummer uitdelen kan ik je een keer bellen of smsen :D lief van je... kunnen we zeker doen incha Allah

ZA3TAR
16-06-2005, 18:15

zo is het ook bij mij meid.Niet dat hij elke dag moe gaat slapen ofzo.Maar ik bedoel, als hij aan het werken is, dan ben ik alleen met de kids.Verder niemand die langs komt. ja maar echt de laatste tijd is het echt een drama hij slaap of hij werkt of hij is bezig met van alles en nog wat.. :kwaad:

Rimaa
16-06-2005, 18:15
Hbe je geen schoonfamilie of vriendinnen :confused:

miss_rif21
16-06-2005, 18:16
lief van je... kunnen we zeker doen incha Allah hahahahhaha insallah als je het wil stuur ik me num in je pm :D

sihamkleuter
16-06-2005, 18:16
Misschien is het een idee om iets te gaan doen voor jezelf. Ik heb na de geboorte van mijn dochtertje thuis gezeten, en mijn man kwam dan thuis van zijn werk en was dan ook moe. Terwijl ik de hele dag alleen met een baby zat, dan had iksávonds wel behoefte aan een gesprek met een volwassene, ipv tegen een baby te brabbelen. Ik voeld eme in die periodes ook vaak eenzaam. Nu werk ik weer pattime en ik merk dat het mij goed doet, mar ook onze relatie. Je zou eventueel een hobby kunnen nemen, bijv naailes of sporten, dan ben je even weg van thuis en even lekker bezig. misschien dat je je dan minder eenzaam voelt

ZA3TAR
16-06-2005, 18:17
jullie moeten blij zijn dat jullie kids hebben,stel je had geen kinderen? dan liep je uit je neus te eten ;) zeker hamdoelilah.... maar een man die mij een beetje aandacht zou geven zou wel fijn zijn!! ik bedoel wel mijn man :hihi:

ZA3TAR
16-06-2005, 18:18
hahahahhaha insallah als je het wil stuur ik me num in je pm :D is goed meid doe maar ik stuur je mijn nummer ook ;)

miss_rif21
16-06-2005, 18:18
zeker hamdoelilah.... maar een man die mij een beetje aandacht zou geven zou wel fijn zijn!! ik bedoel wel mijn man :hihi: hahahahhahah :hihi:

ZA3TAR
16-06-2005, 18:19
Misschien is het een idee om iets te gaan doen voor jezelf. Ik heb na de geboorte van mijn dochtertje thuis gezeten, en mijn man kwam dan thuis van zijn werk en was dan ook moe. Terwijl ik de hele dag alleen met een baby zat, dan had iksávonds wel behoefte aan een gesprek met een volwassene, ipv tegen een baby te brabbelen. Ik voeld eme in die periodes ook vaak eenzaam. Nu werk ik weer pattime en ik merk dat het mij goed doet, mar ook onze relatie. Je zou eventueel een hobby kunnen nemen, bijv naailes of sporten, dan ben je even weg van thuis en even lekker bezig. misschien dat je je dan minder eenzaam voelt ik ga incha Allah na de vakantie naar school om mijn frans op te peppen!!!

sihamkleuter
16-06-2005, 18:21

ik ga incha Allah na de vakantie naar school om mijn frans op te peppen!!! tu parles francaise :) (of zoiets :D )

ZA3TAR
16-06-2005, 18:23
Hbe je geen schoonfamilie of vriendinnen :confused: wel schoonfamilie maar goed daar ben ik ook snel mee uitgepraat!! 1 schoonzusje maar die vind mij en haar andere schoonzus niet interessant... en schoonmoeders verhaaltjes gaan meestal over andere vrouwen en ik praat niet graag over iemand achter zijn rug om!!! en daarnaast vind ik het ook nergens over gaan!! met schoonvader kan ik gieren en brullen alleen bevindt hij zich nu in marokko.. en vriendinen nee wat is dat kun je dat eten!!!

ZA3TAR
16-06-2005, 18:24
tu parles francaise :) (of zoiets :D ) oui comme ca!!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7