Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Hoe hebben de getrouwde dames of heren hun bruiloft gehouden?

Pagina's : [1] 2 3 4

latifa_soussia
16-06-2005, 17:35

Ben benieuwd! :banana: :banana: :banana:

Souraida
16-06-2005, 17:43
Ik had helemaal geen bruiloft gegeven. Had mijn koffers gepakt en ben m gepeerd.

latifa_soussia
16-06-2005, 17:43
volgens de regels van de islaam. Sadaka voor moskee en buren. Geen muziek,gee neggafa en de hele heisa. gair insha allah :goedzo: Zo hoort dat!

latifa_soussia
16-06-2005, 17:44
Ik had helemaal geen bruiloft gegeven. Had mijn koffers gepakt en ben m gepeerd. Waarheen :D

latifa_soussia
16-06-2005, 17:46

volgens de regels van de islaam. Sadaka voor moskee en buren. Geen muziek,gee neggafa en de hele heisa. gair insha allah Hoe heb je dat dan ongeveer gedaan,kwam je wel met verschillende jurken,of zat je de hele dag met een soort jurk? En waren er ook mensen die later aan het klagen waren,dat er geen muziek was ofzo?

tangia21
16-06-2005, 17:48
Ik had helemaal geen bruiloft gegeven. Had mijn koffers gepakt en ben m gepeerd. hahaha, ik ook :hihi:

Souraida
16-06-2005, 17:50
Waarheen :D Raad eens! :p

Kortjakje
16-06-2005, 17:52
Ik hou niet van die poppenkast/modeshow en heb er voor gekozen om een etentje te geven voor buren familie en vrienden.

Kortjakje
16-06-2005, 17:57
Ik had helemaal geen bruiloft gegeven. Had mijn koffers gepakt en ben m gepeerd. Hoe hebben jouw ouders hierop gereageerd?

saadia29
16-06-2005, 18:01
Ik heb geen bruiloft gehouden, t was mijn moeder die het voor mij gehouden heeft :maf: Haar mensen, haar vriendinnen, haar buren......en ik zat daar moedeloos met tegenzin. Had geen negaffa, geen fotograaf en de hele mikmak. Was blij dat de avond erop zat en ik weg kon. Ik had er niet zoveel moeite mee, maar naar het schijnt de bezoekers wel, die vonden het niet goed hoe ik het deed, en dat ik er later spijt van zou krijgen bla bla bla........echt niet ik heb nog steeds een hekel aan negaffa´s en ik hou er nog steeds niet van om in het middelpunt van belangstelling te staan.

saadia29
16-06-2005, 18:02
Ik had helemaal geen bruiloft gegeven. Had mijn koffers gepakt en ben m gepeerd. Die optie gaf ik ook aan mijn ouders, maar mijn moeder reageerde met neeeeeee, dan denken de mensen dat je weggelopen bent :eek:

tangia21
16-06-2005, 18:03
Ik heb geen bruiloft gehouden, t was mijn moeder die het voor mij gehouden heeft :maf: Haar mensen, haar vriendinnen, haar buren......en ik zat daar moedeloos met tegenzin. Had geen neggafa, geen fotograaf en de hele mikmak. Was blij dat de avond erop zat en ik weg kon. Ik had er niet zoveel moeite mee, maar naar het schijnt de bezoekers wel, die vonden het niet goed hoe ik het deed, en dat ik er later spijt van zou krijgen bla bla bla........echt niet ik heb nog steeds een hekel aan neggafa´s en ik hou er nog steeds niet van om in het middelpunt van belangstelling te staan. :goedzo:

Kortjakje
16-06-2005, 18:08

Ik heb geen bruiloft gehouden, t was mijn moeder die het voor mij gehouden heeft :maf: Haar mensen, haar vriendinnen, haar buren......en ik zat daar moedeloos met tegenzin. Had geen neggafa, geen fotograaf en de hele mikmak. Was blij dat de avond erop zat en ik weg kon. Ik had er niet zoveel moeite mee, maar naar het schijnt de bezoekers wel, die vonden het niet goed hoe ik het deed, en dat ik er later spijt van zou krijgen bla bla bla........echt niet ik heb nog steeds een hekel aan neggafa´s en ik hou er nog steeds niet van om in het middelpunt van belangstelling te staan. Je schetst hier precies mijn plaatje. Alleen had ik wel een neggafa laten komen om mijn haar te doen. Ik heb 1 marokkaanse jurk gedragen en daarna mijn bruidsjurk. Mijn moeder was ook de brein achter dat etentje. Ze vond dat we op zijn minst een etentje moesten geven. Want wat zouden de mensen wel niet zeggen en of denken. Toen ik aankondigde dat ik geen feest wilde, schrok mijn moeder zich een hoedje. Later vertelde mijn zus dat mijn moeder dacht dat ik zwanger was en daarom zo snel mogelijk wilde trouwen. :hihi:

saadia29
16-06-2005, 18:10
Je schetst hier precies mijn plaatje. Alleen had ik wel een neggafa laten komen om mijn haar te doen. Ik heb 1 marokkaanse jurk gedragen en daarna mijn bruidsjurk. Mijn moeder was ook de brein achter dat etentje. Ze vond dat we op zijn minst een etentje moesten geven. Want wat zouden de mensen wel niet zeggen en of denken. Toen ik aankondigde dat ik geen feest wilde, schrok mijn moeder zich een hoedje. Later vertelde mijn zus dat mijn moeder dacht dat ik zwanger was en daarom zo snel mogelijk wilde trouwen. :hihi: :hihi: Ze gaan gelijk van het ergste uit :hihi:

latifa_soussia
16-06-2005, 18:16
Raad eens! :p Ik weet het al! :stout:

Pagina's : [1] 2 3 4