Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Billy's Boot Camp



16-06-2005, 12:43
Ik wil Billy's Boot Camp bestellen. Wie doet er met me mee??????????



Vijftien jaar geleden ontwikkelde Billy Blanks Tae Bo. En dat werd een enorme rage! Nu komt hij met iets nieuws: Billy’s Boot Camp. Hierin combineert hij de Tae Bo Kickbox bewegingen met krachttraining voor de meest effectieve vetverbrandende workout ooit. Resultaat in 7 dagen!

Billy’s Boot Camp is een compleet fitness systeem op drie DVD’s:

Boot Camp I is de basis. Hierin leert u de bewegingen en wordt een vetverbrandende cardio-workout gecombineerd met weerstandtraining.
Boot Camp II is de ultieme workout. U maakt gebruik van de bewegingen die u in Boot Camp I geleerd heeft voor de meest explosieve workout die u ooit gedaan heeft.
Boot Camp III is speciaal voor de zwembandjes. U krijgt een strakke buik en een slanke taille.
En met de speciale Billy Bands verdubbelt u de weerstand van de training. Met de elastische weerstandsbanden traint u effectiever dan met halters!

En dat is nog niet alles. U krijgt ook het Boot Camp 7 – dagen – succes – plan en de bonus DVD Billy’s Boot Camp Cardio Live, met een cardio-workout van een half uur. Aarzel niet langer en doe mee met Billy’s Boot Camp!

Het Billy’s Boot Camp pakket bevat:

DVD Basic Training Boot Camp
DVD Ultimate Boot Camp
DVD AB Boot Camp
2 Billy Bands (weerstandsbanden)
7 Day Eating Plan
Bonus DVD Cardio Boot Camp Live

16-06-2005, 13:15


Ik geloof tv commerciels niet

16-06-2005, 13:17
Is gewoon onzin
Je kunt het best gewoon trainen in een fitnesszaal denk ik, hiermee bereik je betere resultaten of buiten joggen of touwtje springen etc.