Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Racisme in winkels...wat zou jij doen?

Pagina's : [1] 2 3 4 5

mmu2
16-06-2005, 10:35

Dit is mijn verhaal: Geachte heer , mevrouw, Ik wil een klacht indienen tegen een medewerkster van het filiaal (PLAATSNAAM). Gistermiddag rond 15.45 was ik in het filiaal, ik zag dat er op de posters vermeld stond: 2 halen 1 betalen op de gehele voorjaarscollectie. Ik pakte een kinderbroekje en vroeg aan een medewerkster, donkerblond van achter in de 50: Mevrouw mag ik u wat vragen? Geen antwoord... Geldt die aanbieding ook voor deze broekjes, haar antwoord was: Kan je niet lezen??? Ik zeg ja, ik kan lezen en er staat de gehele collectie, Zegt zij : GA TOCH FIETSEN, GA TOCH FIETSEN (2KEER) Ik zeg, doe eens normaal ik vraag toch alleen maar wat, en waarom wordt het dan niet op de folders vermeld? Zegt ze : IK MAAK DIE DINGEN TOCH NIET!! En dan: Begint JULLIE SOORT weer?? (ik ben van Marokkaanse afkomst) Pardon? Ik vroeg haar of ze mijn familie kende, omdat ze zei soort?? En toen pakte ze mij bij mij rechterbovenarm en gaf mij vlak naar elkaar 3 harde duwen. Ik vroeg wie haar chef was en ik liep op haar af. Deze mevrouw was vriendelijk, maar zij bood niet haar excuses aan en heeft het haar collega ook niet gevraagd. Ik heb gezegd dat ik een klacht wou indienen, maar ik kreeg geen adresgegevens waar ik dat kon doen. Bij de kassa vroeg ik om de naam van de medewerkster, maar de Caissière zei letterlijk: DIE GEEF IK NIET. Vandaar dat ik u geen namen kan geven. Ik ga juridische stappen ondernemen, ik heb dit met een collega-jurist besproken en ik zal serieus overwegen om een klacht in te dienen wegens Discriminatie en intimidatie, mijn klacht zal ook tegen de Wibra zijn. Ik hoop van u op korte termijn een antwoord te kunnen ontvangen. p.s.: bij eventuele persoonlijk (gemeende) excuses in de winkel ter plaatse, zal ik er over nadenken om de klacht in tetrekken. WAT ZOUDEN JULLIE GEDAAN HEBBEN? EN HEB JE DIT EERDER MEE GEMAAKT (100% ZEKER)

almaghrib
16-06-2005, 10:39
ik zou haar excuus niet eens accepteren ik zou gelijk een klacht indienen en had haar daar ook een paar hoeken verkocht. maar gewoon klacht indienen en niet akkoord gaan met een excuus. geld vragen?????????

Safah83
16-06-2005, 10:45
Ik zou ook een klacht indienen....

tangia21
16-06-2005, 10:57
nou, ik liet dan echt wel wat van mij horen en zien hoor.Kijk als was het alleen maar die stomme praatjes oke...maar als ze mij dan ook nog gaan aanraken??? :boos:

Bling
16-06-2005, 10:58

mijn moeder was een keer samen met mijn zus een (chique) kledingzaak binnengelopen en begonnen marokkaans te praten. Kwam er een medewerkster op hun af en VERBOOD hun om marokkaans te praten in de winkel!!! Nou ze heeft het wel geweten, mijn zus is niet op haar mondje gevallen!

tangia21
16-06-2005, 11:05
ik was een keertje samen met mijn man en de kids naar kruidvat gegaan en steeds volgde ons 1 van die medewerkster.Ik had het allang door en ik was het zo'n beetje zat.Ik zei tegen haar, ben je mijn loophondje geworden.Nou die was gelijk weg.Wat denken ze wel niet.

mimi_tangaouia
16-06-2005, 11:10
ik zou een klacht indienen vindt dit heel erg voor je

lilchakir
16-06-2005, 11:15
jaren gellededen hob ik ook een aceffietje gehad met een sport winkel mijn zoon kreeg van zijn vader nieuwe nikes ze waren nog geen week oud of ze verkleurden ik ben netjes terug gegaan naar de eigenaar en gevraagt om nieuwe. die eigenaar begon eerst allemaal onzin uit tekramen. en er was geen gesprek meer mogelijk. ik heb hem duidelijk uit gelegd dat ik het hier niet bij liet zitten .ik bedoel schoenen van 150 gulden. en ook nog geen eens 1week plezier aan beleefd .naar elle langen discusies. zij die eigenaar is goed ik stuur ze op en ik moest de verzend kosten zelf betalen :jammer: hij had er een klein briefje bij gedaan. en of ik zo vriendelijk wou zijn om daar even te krabbelen. ik dus de brief gelezen nou wat die eikel er in had gezet niet meer normaal. het kwam der op neer dat ik die schoenen met een gemische produkt had proberen schoon te maken. ik heb die brief voor zijn ogen verscheurd. en gezegd dat het zij woorden zijn en niet de mijne .ik vroeg netjes naar die man zijn naam. en ook ik kreeg het niet .ik heb die man beloofd dat ie niet snel van me af komt. ik heb toen nikes hoofd filiaal gebeld. en die wisten niet wat ze hoorden. ze wren heel erg boos. ik hoefde enkel de sportzaak. door te geven en de aderes .ze hebben mij gevraagdt wat mijn aderes was. en wat voor type schoenen ik had gekocht. en binnen een paar weken had ik nieuwe schoen binnen gekregen met een kaartje van nike met excusus erbij en dat noem ik nou klantvriendelijk heid maar zekers zou ik er een klacht tegen indienen wie weet hoeveel mensen lopen die hier de dupen zijn en ook niks hebben gemeld

snoopie
16-06-2005, 11:31
Ik had haar een klap voor haar harses gegeven, om een beetje wakker te worden. Dit is toch niet normaal meer.

tangia21
16-06-2005, 11:32
Ik had haar een klap voor haar harses gegeven, om een beetje wakker te worden. Dit is toch niet normaal meer. wellahiela, zo denk ik er ook over :hihi:

Nysha
16-06-2005, 11:42
serieus als iemand aan mij komt dan krijgt ze het te horen ook....je bent nog veel te aardig geweest...als ik jou was zou ik bellen en eenbrief opsturen en hier werkelijk werk van maken.....zulk gedrag hoef je niet te accepteren!!!NOOIT NIET wat denken die hollandse koeien wel niet.

smurfi
16-06-2005, 11:44
MMU2, Verschikkelijk wat je is overkomen :( En dan zou jij nog de klacht inntrekken als die strontwijven excuses aanbieden???? Nou, ik had het echt geweten....Klacht indienen en zeker juridische stappen zetten. Wat denken die wijfen (en zeker die heks die klappen heeft verdeeld) niet wie ze zijn??? Ik zou het echt niet bij excuses laten, ze leren het anders nooit. P.s. Ik zit hier echt helemaal te beven van woede, maar dames geweld is ook geen oplossing, je moet je niet naar zo een laag niveau laten verlagen.

ZA3TAR
16-06-2005, 11:50

soo als ik dit al lees stijgt het bloed me naar de hoofd!!! echt ik kan er zoo boos om worden!! hier in Frankrijk kom ik altijd een winkel boos uit ik schreeuw in alle talen de boel bij elkaar!!! 1 keer was mijn ma ook bij de wibra geweest en ze vertelde dat 1 medewerkster haar vroeg om maar 1 duster spray mee te nemen meskiena mijn moeder koopt er altijd als ze gaat 2 want de wibra is best ver van huis!! nou ik wist het toen wel heb mijn moeder bij haar hand gepakt en mee gesleurd naar de winkel daar heb ik die medewerkster 10 kleuren bagger in haar broek doen scheiten... er stond nergens dat ze maar 1 per klant waren!!! ik zij nog tegen haar denk je dat mijn moeder achterlijk is of zo wij zijn niet dom!! als mijn moeder mij niet tegen hield had ik haar al lang naar de haren gegrepen!! en dan had ik zeker shie fdiha gedaan... jeetje wibra be3da niet eens een super winkel...pffffffff :jammer:

tangia21
16-06-2005, 11:59
soo als ik dit al lees stijgt het bloed me naar de hoofd!!! echt ik kan er zoo boos om worden!! hier in Frankrijk kom ik altijd een winkel boos uit ik schreeuw in alle talen de boel bij elkaar!!! 1 keer was mijn ma ook bij de wibra geweest en ze vertelde dat 1 medewerkster haar vroeg om maar 1 duster spray mee te nemen meskiena mijn moeder koopt er altijd als ze gaat 2 want de wibra is best ver van huis!! nou ik wist het toen wel heb mijn moeder bij haar hand gepakt en mee gesleurd naar de winkel daar heb ik die medewerkster 10 kleuren bagger in haar broek doen scheiten... er stond nergens dat ze maar 1 per klant waren!!! ik zij nog tegen haar denk je dat mijn moeder achterlijk is of zo wij zijn niet dom!! als mijn moeder mij niet tegen hield had ik haar al lang naar de haren gegrepen!! en dan had ik zeker shie fdiha gedaan... jeetje wibra be3da niet eens een super winkel...pffffffff :jammer: heb ik vaker mee gemaakt in de Wibra.1 dag was ik het echt zat en ik zei tegen die vrouw.Voel je je beter dan mij?Als je zo intelligent was, dan stond je hier niet (met mijn vinger van boven naar beneden wijzend) :hihi: die wist niet meer wat ze moest zeggen

smurfi
16-06-2005, 12:02
heb ik vaker mee gemaakt in de Wibra.1 dag was ik het echt zat en ik zei tegen die vrouw.Voel je je beter dan mij?Als je zo intelligent was, dan stond je hier niet (met mijn vinger van boven naar beneden wijzend) :hihi: die wist niet meer wat ze moest zeggen :goedzo:

Pagina's : [1] 2 3 4 5