Bekijk volle/desktop versie : Racisme in winkels...wat zou jij doen?



Pagina's : 1 2 3 4 [5]

18-06-2005, 18:10
zeker een klacht indienen;want als we zelf voor onze rechten opkomen is het weer niet goed.ik ben het ook zat om steeds met schuine ogen te worden bekeken.wat ikhet meest meemaak is dat die xxxxxzomaar mijn beurt voorgaan als ik ergen moet wachten.kan ik wat van krijgen.vroeger zweeg ik maar nu niet meer,bij het minste laat ik van mij horen!!!!!!
trouwens als die trien niet kan omgaan met ons moet ze maar niet werken in een winkel of een openbare plaats.

18-06-2005, 18:18


Echt grappig om dit allemaal te lezen, sorry
Maar OWEE als het mij zal overkomen......NO WAY
Power to us

18-06-2005, 20:38
Yallatief yallatief, wat er allemaal speelt in dit land. Elmoehiem, petje af voor mmu2. Zeg waar heb je precies je klacht ingediend, weet je daar ook het tel. van.

18-06-2005, 21:51

Citaat door OumHafs:
Ik vind ook dat je het zo juist hebt aangepakt.
Ik zie liever dat mensen zo hun conflicten aanpakken dan ter plekke terug gaan schelden of slaan of iets dergelijks.
Je moet ze pakken op hun zwakke plekken en dat heb je in dit geval goed gedaan. Gewoon officieel aankaarten bij een hoger persoon en zodra je gaat dreigen met ik ga naar kassa dan zijn ze meteen stil.
Insha Allah zal de politie je aangifte ook serieus nemen.
Laat je ons daar ook het vervolg van weten??



Jah ik vind ook dat je klachten moet indienen en vooral ook bij het meldpunt discriminatie melden, want anders komt het niet in de cijfers... en kan zo'n mederwerker er nooit op worden aangesproken.. Ik geloof niet zo in terugschelden, slaan, duwen, bedreigen, spugen etc... Het lost niets op en uiteindelijk wordt JIJ gezien als de slechterik, niet degene die er mee is begonnen.

M.

20-06-2005, 09:42



Citaat door Elmohtazjiba:
Yallatief yallatief, wat er allemaal speelt in dit land. Elmoehiem, petje af voor mmu2. Zeg waar heb je precies je klacht ingediend, weet je daar ook het tel. van.
Dank jullie wel dames,

Ik sta er eerlijk ook van te kijken dat ik rustig ben gebleven.
Maar je weet je, subhannAllah, ik voelde minachting en medelijden naar haar toe, ik vond haar zeg maar: VUILNIS, en daar wil je niet eens moeite voor doen.
En ik dacht ook: JA, JA , Je wil mij uitlokken, zodat je weer eens kan zeggen dat de moslims slecht zijn.

je kan een klacht indienen via:
info@wibra.nl.

IK ZOU HET ZEER ZEKR DOEN.

Want zij denken dat het bij de Wibra bijna nooit voorkomt....

20-06-2005, 09:45

Citaat door Marisah:



Jah ik vind ook dat je klachten moet indienen en vooral ook bij het meldpunt discriminatie melden, want anders komt het niet in de cijfers... en kan zo'n mederwerker er nooit op worden aangesproken.. Ik geloof niet zo in terugschelden, slaan, duwen, bedreigen, spugen etc... Het lost niets op en uiteindelijk wordt JIJ gezien als de slechterik, niet degene die er mee is begonnen.

M.
Inderdaad!


.:UcA:.

20-06-2005, 09:47

Citaat door mmu2:
Dank jullie wel dames,

Ik sta er eerlijk ook van te kijken dat ik rustig ben gebleven.
Maar je weet je, subhannAllah, ik voelde minachting en medelijden naar haar toe, ik vond haar zeg maar: VUILNIS, en daar wil je niet eens moeite voor doen.
En ik dacht ook: JA, JA , Je wil mij uitlokken, zodat je weer eens kan zeggen dat de moslims slecht zijn.

je kan een klacht indienen via:
info@wibra.nl.

IK ZOU HET ZEER ZEKR DOEN.

Want zij denken dat het bij de Wibra bijna nooit voorkomt....
En wat is het vervolg van je verhaal??? Heb je nog een klecht ingediend?

20-06-2005, 10:06
Goed van je MMu !!!!!

Laat ons weten wat de politie gezegd heeft

20-06-2005, 10:07
Ja wil ik ook graag weten

20-06-2005, 10:18

Citaat door smurfi:
En wat is het vervolg van je verhaal??? Heb je nog een klecht ingediend?
Kijk bij pagina 3 of 4 daar staat het vervolg van mijn verhaal.


Ik heb nog geen klacht bij de politie ingediend, want ik was vrijdag ziek...

Pagina's : 1 2 3 4 [5]