Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Vraagje

minous21
16-06-2005, 10:21

Hallo lieve dames, Ik ben begonnen met de pil :o . Ik las (bijsluiter) dat ik last kan krijgen van doorbraakbloedingen......(soms wel tot 2 maanden lang :eek: ) Mag ik dan ook niet bidden is mijn vraag? weet iemand dit....? Soukran! Minousje

Safah83
16-06-2005, 10:23
Jawel dan moet je gewoon bidden want dat is geen menstruatiebloed....

minous21
16-06-2005, 10:24
Jawel dan moet je gewoon bidden want dat is geen menstruatiebloed.... Soukran, en gelukkig maar! ;)

minous21
16-06-2005, 10:25
Bijna de BIG day ........... Mabrouk! Moge Allah - swt- je huwelijk zegenen met al het goede! :nijn: Amien, soukran hbiba! :kus:

nouria_24
21-06-2005, 09:39

Hallo lieve dames, Ik ben begonnen met de pil :o . Ik las (bijsluiter) dat ik last kan krijgen van doorbraakbloedingen......(soms wel tot 2 maanden lang :eek: ) Mag ik dan ook niet bidden is mijn vraag? weet iemand dit....? Soukran! Minousje Meid maak je niet druk, ze zetten van alles in die bijsluiter maar gebeurt bijna nooit... En alvast gefeliciteerd met je aankomende BIG DAY!! :goedzo:

Moslimmaa
21-06-2005, 09:42
Gefeliciteerd met je aankomend huwelijk !!!! :banana: :nijn:

nbt
21-06-2005, 10:43
van harte gefeliciteerd, en als je 1 maand opvoorhand begint en daarna de strip uitneemt en de achtste dag herbegint dan zouden er eigenlijk geen problemen ontstaan, zo'n doorbraakbloedingen komen vaak voor indien je de pil doorneemt maw direct aan de tweede strip begint, dan kan het meestal voorkomen, maar voor de rest niet, wat je misschien wel kan krijgen bij de start is een lichte hoofdpijn en een beetje duizelig, maar dat is normaal, jouw hormonen veranderen het stelsel....veel succes voor de rest ma salama

minous21
21-06-2005, 11:30
Soukran lieve zusters!!! Ik heb inderdaad last van hoofdpijn en duizelingen........maar ghair inscha allah. Liefs Minousje

nbt
21-06-2005, 11:33
voila meer moet je niet verwachten, het gaat over geloof mij en indien het toch gebeurd, je mag gewoon doorbidden, als je zeker bent dat het je maandstonden niet zijn!