Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Kleding.. toveren

Marisah
15-06-2005, 23:01

Ok stel, stel je hebt een toverstaf... En er was iemand die kleding voor je kon maken, zoals jij dat wilde.... wat zou je dan wensen? Dus wat mis je in het huidige kledingaanbod? Het gaat vooral om winterkleding...mmm... Ik.... ik zou lange tuniek-achtige vesten willen, zeker tot mijn enkel, zonder kraag (ivm hoofddoek) en... lange jurken, want dat vind ik mooi met een hoofddoek ipv een rok, vest en dan een hoofddoek... en het liefst zonder mouw, want dan kan ik een warm truitje eronder aan trekken in verschillende kleuren.... M.

tangia21
15-06-2005, 23:05
winterkleding heb ik geen moeite mee, maar zomerkleding wel.Overal heb je die halfnaakte dingen :moe:

stilleverlangen
15-06-2005, 23:08
:hihi: Ik zou alle soorten broeken, truien, vesten, laarzen, jassen,tassen etc.tec toveren :hihi:

boyengirl
15-06-2005, 23:08
ja ik ga helmaal met jou mee MARISAH lekker lange tunieks voor dames die hijaab draagen en niet teprijzig ze moeten betaal baar zijn ma3a salama

Nysha
16-06-2005, 00:09

marisah...wat een gevaarlijke vraag...men fantasie laat ik nu op zen beloop.... als eerste schoenen van jimmy choo , manohlo blahniks, prada's, boticelli etc etc en kleren....ik wil dolgraag een sari :$ en mooie jurken van valentino, elie saab, chanel uuufffffffftt wanneer ga ik afstuderen en die ene rijke man vinden :p

mimi_tangaouia
16-06-2005, 00:12
ik zou dan alle schoenen die ik leuk vind in mijn maat toveren ( maat 42) het is moeilijk om leuke betaalbare schoenen te vinden in mijn maat mijn voeten zijn ook beste wel breed en soms moet ik maat 43 hebben we hebben gelukkig wel een winkel die dames schoenen verkoopt tot maat 45 maar het is zo duur