Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : moet P.V.D.M.V. strikt serieus blijven ?

Pagina's : [1] 2

sihamkleuter
15-06-2005, 22:50

Ik hou wel van een dolletje maken, en vindt dat dit op dit hoekje leukde dames zijn met wie dat ook kan. Maar........ kan dat wel hier of vinden jullie dat het hier strikt serieus moet blijven?

stilleverlangen
15-06-2005, 22:53
Hoeft niet altijd. Maar sommige topics zijn echt onzin! Zoals, waar ben je?? Zoiets kan ook via een PM :kwaad: Soms vind ik het echt ONZIN! :hihi:

sihamkleuter
15-06-2005, 22:55
ja, het is ook soms onzin, maar moet dit soort onzin hier ook kunnen? ik vind van wel, vind het juist leuk dat je en keus kunt maken in serieuze en niet serieuze topics. dat maakt het hier veelzijdig :goedzo:

Marisah
15-06-2005, 22:55
Salaam alaikum, Jah, af en toe moet kunnen, maar de laatste paar dagen is het net een kleuterklas.... sorry voor de woordspeling... Het moet ook wel ergens over gaan en een beetje nut hebben... M.

stilleverlangen
15-06-2005, 22:57

ja, het is ook soms onzin, maar moet dit soort onzin hier ook kunnen? ik vind van wel, vind het juist leuk dat je en keus kunt maken in serieuze en niet serieuze topics. dat maakt het hier veelzijdig :goedzo: Als het geen inhoud heeft dan hoef het niet voor mij ;)

stilleverlangen
15-06-2005, 22:59
Salaam alaikum, Jah, af en toe moet kunnen, maar de laatste paar dagen is het net een kleuterklas.... sorry voor de woordspeling... Het moet ook wel ergens over gaan en een beetje nut hebben... M. Vind ik ook hoor. De laatste dagen moet ik tussen al die onzintopics echt ZOEKEN naar een interessante topic :hihi: Ik ben gelukkig niet de enige die sommige dingen hier kinderachtig vinden :hihi:

sihamkleuter
15-06-2005, 23:01
Als het geen inhoud heeft dan hoef het niet voor mij ;) Maar als iemand anders er wel behoefte aan heeft??? kan het hier toch gewoon geopend worden?

stilleverlangen
15-06-2005, 23:03
Maar als iemand anders er wel behoefte aan heeft??? kan het hier toch gewoon geopend worden? Ik dacht dat je naar MIJN mening vroeg :confused: Dat is wat ik vind, dus dring jouw mening niet op ;)

Marisah
15-06-2005, 23:03
je hebt toch ook een onzin hoek op m.nl?

boyengirl
15-06-2005, 23:04
af en toe een lolletje moet kunnen we zijn dan wel vrouwen met kids of aanstaande moeders maar dan na al die huishoudelijke dingen en de kids even lol met je eigen leeftijd genoten moet kunnen toch groetjessssssssssssss ik heb sardina niet veel gezien vandaag waar ben je meid je moeder helpen zeker :banana: :banana: :banana: :banana: :banana: :banana: :banana:

stilleverlangen
15-06-2005, 23:05
je hebt toch ook een onzin hoek op m.nl? Precies :goedzo: En daar is ruimte zat :hihi:

sihamkleuter
15-06-2005, 23:05
je hebt toch ook een onzin hoek op m.nl? ja maar dat is zo openbaar :) n ik bedoel dit is ook openbaar, maar hier komen toch (bijna ) alleen (getrouwde) vrouwen.

ZA3TAR
15-06-2005, 23:26

het moet kunnen op zn tijd maar de laatste tijd gaat het bijna nergens meer over!!!!

lilchakir
15-06-2005, 23:28
ja maar dat is zo openbaar :) n ik bedoel dit is ook openbaar, maar hier komen toch (bijna ) alleen (getrouwde) vrouwen. dat bedoel ik je hebt zeker ook een onzin hoekje. heb er vaak een kijkje genomen. maar vindt me daar niet echt in passen. het zijn bijna allemaal nog jonge mensen en die soms iets plaatsen. waar van ik niet over mee kan praten . dus dit is dan de idealen plek en als andere zich daar aan storen. jammer dan verder klikken zou ik zeggen . :hadj:

sihamkleuter
15-06-2005, 23:37
Ik dacht dat je naar MIJN mening vroeg :confused: Dat is wat ik vind, dus dring jouw mening niet op ;) ik dring mijn mening absoluut niet aan je op..... je ziet de vraagtekens toch? dat betekent dat het een vraag is, du sik vraag naar jou mening (en andere) ik probeer meer argumenten te horen. dat heet discussieren ;)

Pagina's : [1] 2