Bekijk volle/desktop versie : Argentijnie wint met veel moeite van tunesie in



15-06-2005, 21:33
Argentinië opent Confed Cup met benauwde zege

Argentinie wint op het nippertje van tunesie terwijl ze vorige week makkelijk van brazilie won.
Dit belooft niet veel goeds voor marokko

Veel was er niet te genieten in de eerste wedstrijd van de Confederations Cup. Argentinië zal er niet om malen, want de Zuid-Amerikanen waren met 2-1 te sterk voor de Afrikaanse kampioen Tunesië.
In Keulen mochten de Argentijnen na achttien minuten van geluk spreken dat Mhadhebi een strafschop onbenut liet. Juan Roman Riquelme liet een kwartiertje later zien hoe het met een dergelijk buitenkansje moet omgaan; 1-0. De strafschop werd aan de Argentijnen toegekend na een overtreding van Ajacied Hatem Trabelsi op Maxi Rodriguez.

De tweede Argentijnse treffer van de voet van Javier Saviola was een van de weinige hoogtepunten in de tweede helft. Ook de Tunesische aansluitingstreffer van Guemamdia kon het vuurtje onvoldoende opstoken, al kon Argentinië het Afrikaanse slotoffensief met moeite het hoofd bieden.

15-06-2005, 21:55


Marokko is al een tijd gewaarschuwd als goed is, in de eerste wedstrijd was het toch 1-1 in Rabat en Tunesie scoorde als eerste, is dat niet geen waarschuwing dan!?

15-06-2005, 22:19
Ewa ik heb alleen het laatste half uurtje gespeeld maar moet zeggen dat we het best aardig hebben gedaan, was georganiseerder dan ik dacht en voorin konden we gevaarlijk worden.

Als we dit toernooi goed spelen en de wedstrijden winnen tot Marokko heb ik veeeeeel vertrouwen, we spelen thuis dus moet lukken insha'allah.

Ben Achour, Guemamdia, Dos Santos en Jaziri zijn lekkere spelers voorin die hun ding wel kunnen doen!!

16-06-2005, 01:16
die tunesiers waren zo nep dat ik slaap van ze kreeg
wahah argentinie tikte die skinheads zo makkelijk weg dan kan je het gewoon niet meer spannend noemen in de tweede helft krijgen ze een penalty terwijl de keeper de grassprietjes raakte en niet de speler goedkope ploeg

Tunis - Marokko word 0-3 met zo n scheef tunis

16-06-2005, 01:22


carlos tevez, schone solo