Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : de eerste prikje!!!!

oemtarik
15-06-2005, 21:10

dag dames, mijn kleine heeft vandaag zijn eerste prikje gehad en dat is zoooo zielig, hij heeft koorst en zijn beentjes doen erg pijn, ik heb hem een zetpil gegeven maar mijn schatje kreunt zo erg van de pijn dat ervan moet huilen, het breekt echt mijn hart snik snik snik :traan1:

tangia21
15-06-2005, 21:12
aahhhh, hij komt er zo overheen meid.

oemtarik
15-06-2005, 21:14
thanks, tangia, uit tanger misschien? Amin ligt nu te snurken, kan ik even op m.nl hhhaha maar als die weer wakker wordt denk dat ik weer een zetpil ga geven, hoeveel mogen ze op een dag, hij is wel pas 7 wk

plattepiva
15-06-2005, 21:33
thanks, tangia, uit tanger misschien? Amin ligt nu te snurken, kan ik even op m.nl hhhaha maar als die weer wakker wordt denk dat ik weer een zetpil ga geven, hoeveel mogen ze op een dag, hij is wel pas 7 wk Je moet es kijken op de bijsluiter, maar normaal is t om de 4 a 6 uur dat je er een mag geven.Ow arme schattie toch, mijn kleintje slaapt dan altijd de hele dag en had 1 keertje koorts,maar pijn hamdulah niet.

oemtarik
15-06-2005, 21:36

thanks plattepiva, hoe oud is jouw kleine?

plattepiva
15-06-2005, 21:38
Mijn kleine Anwar is al 4 maanden tbarkelah, het VLIEGT echt voorbij.Het lijkt zo lang geleden dat ie nog zo piepklein was.Het is mijn eerste kindje trouwens.Die van jou ook?

Souraida
15-06-2005, 21:44
Heeft ie nu al zijn eerste prikje? Lina is 9 weken en krijgt vrijdag haar eerste prikje. Ben zo bang dat ze gaat huilen en koorts krijgt. Allah yeshafi je kindje.

oem_mujahid2
15-06-2005, 22:36
Assalaam ou alaikoum Oum tarik je hebt me bang gemaakt..moussa moet 29 juni zijn 1e prikje inshallah en ik vind het ook zo zielig hoop niet dat ie ziek word allahi shafiek voor je kindje..amin

nissrin
15-06-2005, 23:01
oh wat erg de mijn heeft volgende week zijn eerst prikje. Ik vind het erg als hij gaat huilen of ziek worden. hoe lang duurt het voor dat het over gaat die prikje?

ZA3TAR
15-06-2005, 23:11
mijn zoontje heeft al twee prikjes gehad en hamdoelilah zonder pijn, zonder huilen, zonder koorts, helemaal niets!! ik geef meteen na de prik een zetpilletje.. hij heeft afgelopen maandag zijn tweede gehad en weer hamdoelilah geen pijn en ook geen koorts... ik ben echt trots hamdoelilah... liefs misss

boyengirl
15-06-2005, 23:12
ahhh echt zielig als ze zo klein zijn ik doe altijd voor mijn kleintjes een prikje moet een zet pil geven halfuurtje voor je moet gaan als ze dan geprikt zij die plekken goed maseeren op de tafel waar je haar uit kleed doe het wel 15 min en dat helpt echt want dan gaat het voeistof over al heen anders wordt het een harde schijf en kunnen ze die beentjes niet goed bewegen want dat doet zeer miseken inschallah wordt jou kleine ventje snel beter ma3a salama

oemtarik
17-06-2005, 00:51
thanks dames, plattevita de mijne moet nog volgende week 8 wk worden, maar omdat ik al as zaterdag op vakantie ga, kreeg mijn zoontje alvast zijn eerste prik, normaal doen ze het pas vanaf 8 wk, dames het gaat al stukken beter met Amin, alleen gisteren last van koorts gehad en zijn beenjtjes, het komt inscha allah allemaal wel goed

lilchakir
17-06-2005, 01:03

thanks dames, plattevita de mijne moet nog volgende week 8 wk worden, maar omdat ik al as zaterdag op vakantie ga, kreeg mijn zoontje alvast zijn eerste prik, normaal doen ze het pas vanaf 8 wk, dames het gaat al stukken beter met Amin, alleen gisteren last van koorts gehad en zijn beenjtjes, het komt inscha allah allemaal wel goed ach meskien, ik vondt dat ook altijd zo vreselijk die spuitjes, mijn zoontje reageerde daar ook heel erg op. het ergst vindt ik waarom doen ze dan tegelijker tijd in ieder beentje. 1 spuitje zetten je kunt niet eens je kind fatsoenlijk op tillen. maar jah het is voor een goed doel. en meestal is het de eerste dag dat ze pijn hebben en daarna zakt het weer weg. maar gelukkig niet alle kindertjes heb daar last van. ik zou zeggen trik sellema en geniet van je vakantie.

tangia21
17-06-2005, 09:46
thanks, tangia, uit tanger misschien? Amin ligt nu te snurken, kan ik even op m.nl hhhaha maar als die weer wakker wordt denk dat ik weer een zetpil ga geven, hoeveel mogen ze op een dag, hij is wel pas 7 wk ja meid, ik ben uit tanger :D

ZA3TAR
17-06-2005, 12:42
ach meskien, ik vondt dat ook altijd zo vreselijk die spuitjes, mijn zoontje reageerde daar ook heel erg op. het ergst vindt ik waarom doen ze dan tegelijker tijd in ieder beentje. 1 spuitje zetten je kunt niet eens je kind fatsoenlijk op tillen. maar jah het is voor een goed doel. en meestal is het de eerste dag dat ze pijn hebben en daarna zakt het weer weg. maar gelukkig niet alle kindertjes heb daar last van. ik zou zeggen trik sellema en geniet van je vakantie. mijn zoontje krijgt ze niet in zijn beentje maar in zijn onderrug en dan net boven de billetje!!!! ;)