Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Rtl 4 nieuws toen straks!!!

Pagina's : [1] 2

Samira_C
15-06-2005, 20:11

Wie heeft het stukje gezien waarin ze Marokko ( Saida) lieten zien. Binnenkort gaan weer tientallen marokkanen weer naar marokko. En ze wouden graag weten hoe de marokkanen daar op reageerde. Nou ze vonden het niets aan. Ze vonden dat de marokkanen uit Europa veel te macho gedragen, onfatsoenlijk e.d. ze vonden dat ze in veel te mooie wagens rijden en dat ze keihard muziek draaien om om te vallen dat ze meer zijn dan de marokkanen die daar wonen. :D Wat was jullie mening toen jullie het zagen ( als jullie het natuurlijk zagen)

saadia29
15-06-2005, 20:18
Ik heb het niet gezien, maar kan me voorstellen dat ze mensen van elgaries arrogant vinden. Vreselijk jongens die keihard muziek draaien, raampje open, glimmende haren, zonnebril en dan heel uitdagend en arrogant kijken brrrrrrr.......... Waarom ze3ma zo willen opvallen, hier stel je niets voor daar wil je de man uithangen. Doe gewoon lekker bescheiden en gedraag je op een nette, volwassen manier.

tangia21
15-06-2005, 20:21
die mensen daar in marokko zullen orecies hetzelfde doen als ze hier kwamen.Ik merk bij veel mensen uit marokko, jaloezi, en dan vooral door dames

Samira_C
15-06-2005, 20:23
Ik heb het niet gezien, maar kan me voorstellen dat ze mensen van elgaries arrogant vinden. Vreselijk jongens die keihard muziek draaien, raampje open, glimmende haren, zonnebril en dan heel uitdagend en arrogant kijken brrrrrrr.......... Waarom ze3ma zo willen opvallen, hier stel je niets voor daar wil je de man uithangen. Doe gewoon lekker bescheiden en gedraag je op een nette, volwassen manier. Ja dat klopt. Ik irriteer me er ook aan. Harstikke mooie wagens ( of ze van hun zijn is de vraag)

lilchakir
15-06-2005, 20:35

Ja dat klopt. Ik irriteer me er ook aan. Harstikke mooie wagens ( of ze van hun zijn is de vraag) weet je daar kan ik soms ook zo kwaad om worden. dat ze de ogen uitsteken van hun medemens. ze kunnen echt zo overdrijven en de macho uithangen. en tegen wie doen ze zoiets meestal tegen mensen die mesakien niks hebben. ze huren hier een auto om daar de verkeerde indruk achter te laten. aan die mensen zodat ze denken de wij hier leven als de koning van frankrijk. ik bedoel dat zijn sommige mensen die dat doen. en dat zijn meestal mensen die normaal niks zijn gewend. ben je zelf het hele jaar door zou ik zeggen.

boyengirl
15-06-2005, 20:49
ja de meesten zijn zwaar overdreven ze lenen geld als ze hier zijn leven ze als e zjoh (hongelijers) letten op alle euro centjes die ze uit geven maar daar gooien ze met geld bah wat heb ik daar een hekel aan \ maar ja zo zal het altijd wel blijven niks aan tedoen

tangia21
15-06-2005, 20:50
kijk nu naar rtl4, is een film bezig maar je ziet niks, is vast gelopen :hihi:

tamazight_lady
15-06-2005, 21:10
Keihard muziek doen ze ook hier en niet alleen in marokko:moe:.

mimi_tangaouia
15-06-2005, 21:20
tuurlijk zeggen de marokanen van daar dat over ons...........bekijk het eens vanuit hun situatie, je komt uit een groot gezin ouders werken niet, jij moet voor je ouders werken zodat er eten op tafel komt, je werkt je helemaal kapot ..............kan nog geens nieuwe kleren kopen en dan wordt het zomer de stad is vol. De prijzen schieten omhoog omdat de mensen uit el garies er weer zijn iedereen heeft zijn mooiste kleren aan, mooie auto's, ze hebben geld in overvloed. Jij moet werken en de mensen uit el garies vieren feest op het strand of in de stad. Ik heb een neef en die wil zo graag hier naartoe komen, ik vroeg vorige keer aan hem waarom wil je persee komen zijn antwoord was dat hij ook veel geld wilde verdien ipv zich kapot te werken en iedere mnd het geld thuis af staan zodat ze boodschappen kunnen doen, hij wilde ook een mooie auto, mooie kleren maar wat hij niet weet ( zoals de meeste van jullie al zeiden) dat heel veel marokanen dar popie jopie uit komen hangen met hun spaargeld ( waar ze het hele jr voor weken en armmoedig leven en dat bedrag uitgeven in 4 weken vakantie) of met een krediet en als ze terug komen kunnen ze weer de auto verkopen om het krediet af te lossen wij marokanen zijn een apart volk

Samira_C
15-06-2005, 21:34
kijk nu naar rtl4, is een film bezig maar je ziet niks, is vast gelopen :hihi: Ik ben er ook aan het kijken. Die film van titanic waarbij de vrouw haar ouders verloor en haar verloofde echt zielig joh.......

tangia21
15-06-2005, 22:06
Ik ben er ook aan het kijken. Die film van titanic waarbij de vrouw haar ouders verloor en haar verloofde echt zielig joh....... maar je kon toch de hele tijd niks zien? :confused:

OemAbdoellah
15-06-2005, 22:09
ik zit nu even herhaling te kijken www.rlt4.nl :D

UmmNaasiruddeen
15-06-2005, 22:12

Ik heb het ook gezien...vond het wel snei vooral voor die serveerder hij vertelde dat ze geen respect toonden en vaak tegen hem schreeuwden..iegh~!

OemAbdoellah
15-06-2005, 22:41
Wajaaw Ik mis mn stadje!! Berkane en saadiaaaa boeeh!

Swirls20
15-06-2005, 22:53
Dag allemaal, Waar kun je het terug zien?Is het op het nieuws geweest of editie.nl? gr. swirls

Pagina's : [1] 2