Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : ik ben het beu pfff

Pagina's : [1] 2

achermijnpc
15-06-2005, 19:42

dames, vandaag was weer een avond vol irritaties, ik heb wahed probleem met mijn man , niet zo erg gelukkig :hihi: maar ik maak me er zo druk om. :rolleyes: hij lust niets van eten, geen marmita, geen sharmila, geen couscous, geen aardappelpuree(we zijn niet in afrika zegt hij dan :moe: ), geen ovenschotel, geen msemen, waloe. :traan1: vandaag had ik weer ruzie met hem omdat hij patat wou en ik wou wat anders maken, dus werd het maar 2 gerechten, patat en mijn eten die ik al van plan was te maken. (aardappelpuree met vissaus) als het aan hem ligt eten we elke dag patat, als ik toch wat anders maak dan eet hij het niet, dan gaat hij broodje kaas eten ofzo :kwaad: . hij zegt ja ik lust het niet. hij wil elke dag patat met kefta of iets kleins en simpels. en het ergste hij word het nooit niet beu die patat, ik moet dat elke dag voor hem maken. sinds een jaar en half dat ik met hem ben getrouwd, wilt hij alleen maar kleine hapjes eten, zoals loempia's of patat met kefta en sla, of rijst in de oven, gewoon simpele dingen. maar ik wil dan zo graag marokkaanse eten maken, maar dan zegt hij zo zielig dat hij het niet lust, en dan word ik weer :maf2: ik ben het zat, zat, zat. zeker vandaag omdat ik 2 gerechten heb moeten maken, normaal eet ik gewoon mee maar vandaag kon ik het niet, ik kan geen patat meer zien of ik word :maf: wat raden jullie me aan, aub ik word bijna gek met deze man van me :jammer: misschien tips van kleine nederlands gerechten elke avond is hetzelfde alles wat ik maak lust hij niet, net een kleine kind :hihi:

Rimaa
15-06-2005, 19:45
gewoon Nlse pot, groente en een stukje vlees, als hij eet oke wil hij het niet iedebar rasoe :ego: Gooi het maar op de boeg dat je niet kan aanzien hoe hij zijn gezondheid verkloot door het eten van junkfood. Zeg maar dat je teveel van hem houd en daarom omwille van jullie liefde er voor wilt zorgen dat de liefste man van de wereld gezond eet. Yallah eet die worteltjes :moe:

Manal01
15-06-2005, 19:46
weet je als in bij de cuisine topic kijkt, zitten er vaak best wel lekkere en makkelijke gerechten bij. misschien dat hij dan wel wat lust expirimenteer gewoon, er zal heus wel een keer gerechten zijn die hij dan wel lekker zal vinden en anders kookt ie zelf maar :ego:

Classy_Saloua
15-06-2005, 19:46
Ik wil ook wel een man die alleen van kleine gerechten houdt. Bespaart mij lange werkdagen in de keuken.

tangia21
15-06-2005, 19:47

ruilen??? :hihi: die van mij is gek op marmita,msemmen,vistagine,harirra,marokkaanse koekjes (khad voor hem laats met suikerfeest 11 soorten gemaakt :maf: en nog veeeeeeeeeel meer

Rimaa
15-06-2005, 19:48
die van mij is gek op elbajsara :moe:

Rimaa
15-06-2005, 19:48
zelfs als het 30 graden is.:moe:

tangia21
15-06-2005, 19:49
maak msemmen met patat, tagine met patat,kip met patat,spinazie met patat,begrir met patat,marokkaanse koekjes met patat,shoarma met patat,spaghetti met patat :hihi:

Rimaa
15-06-2005, 19:50
geintje :moe:

achermijnpc
15-06-2005, 19:51
gewoon Nlse pot, groente en een stukje vlees, als hij eet oke wil hij het niet iedebar rasoe :ego: Gooi het maar op de boeg dat je niet kan aanzien hoe hij zijn gezondheid verkloot door het eten van junkfood. Zeg maar dat je teveel van hem houd en daarom omwille van jullie liefde er voor wilt zorgen dat de liefste man van de wereld gezond eet. Yallah eet die worteltjes :moe: :hihi: ja ook zoeits :o

Rimaa
15-06-2005, 19:52
http://img131.echo.cx/img131/4955/lichtbakpatat4qz.jpg

achermijnpc
15-06-2005, 19:52
geintje :moe: wat was dat grappig :moe: :rolleyes:

achermijnpc
15-06-2005, 19:53

http://img131.echo.cx/img131/4955/lichtbakpatat4qz.jpg a wilie maak dit wat kleiner mijn ogen ajarebi hahahaha

Rimaa
15-06-2005, 19:53
sorry voor het verpesten van de pagina met dat die grote foto:hihi: Plak deze op de huisdeur: http://img131.echo.cx/img131/5268/ijspatat6iz.jpg

achermijnpc
15-06-2005, 19:54
Ik wil ook wel een man die alleen van kleine gerechten houdt. Bespaart mij lange werkdagen in de keuken. je wilt niet weten wat ik nu voel als ik het woord patat hoor, ieuwwwww ik ga wahed trauma eraan over houden aan deze patat :hihi: komaan mensen any tips???

Pagina's : [1] 2