Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Ai Ai Ai

Pagina's : [1] 2

Manal01
15-06-2005, 19:18

Dames Heb daarnet mijn benen onthaard met een ontharingscreme en het irriteeerd nu ontzettend, dit is namelijk de eerste keer dat ik een ontharingscreme gebruik, normaal scheer ik gewoon mijn benen weten jullie misschien wat ik tegen de brandende irrritaties kan doen geef aub ff tips want het is echt om gek van te worden :traan1: vee liefs manal01

Classy_Saloua
15-06-2005, 19:21
Daarom moet je het altijd eerst testen :hadj: Ik denk dat je er beter niks kan opdoen omdat je huid al geirriteerd is en je het alleen maar erger kan maken. Dus even doorbijten en in het vervolg niet meer gebruiken.

tangia21
15-06-2005, 19:22
zo te zien ben je allergisch meschien helpt ijsklontjes in een doek en dan over je benen?

boyengirl
15-06-2005, 19:22
ik heb het nooit gebruikt sorry wou dat ik je kon helpen miskina ga met koud water je benen afspoelen mischien verzacht het een beetje xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Manal01
15-06-2005, 19:26

bedankt voor jullie reacties classy saloua had het inderdaad al getest voordaat ik mijn hele benen deed :hadj: maar toen irriteerde het niet, maar nu oef net alsof er rode miertjes op mijn benen lopen echt een irritant gevoel :( hou het voortaan gewoon bij harsen of scheren. ijsklontjes heb ik ook al gebruikt helpt ook niet :rolleyes:

saadia29
15-06-2005, 19:27
ijs helpt verkoelend, doe er desnoods een klomp vlees van de vrieser op.

Classy_Saloua
15-06-2005, 19:29
Misschien moet je ook je armen doen dan leidt het de aandacht van je benen af :hihi: Al dat chemische gedoe vertrouw ik sowieso niet. Het ruikt altijd zo sterk en volgens mij is het ook niet echt goed voor je huid.

Manal01
15-06-2005, 19:31
ijs helpt verkoelend, doe er desnoods een klomp vlees van de vrieser op. hahha ik heb 2 schouders van een lam in de vriezer zitten zijn ook nog eens al gekruid/gemarineerd, hihi zie je het al voor je, op iedere been een :o :hihi:

Manal01
15-06-2005, 19:32
Misschien moet je ook je armen doen dan leidt het de aandacht van je benen af :hihi: Al dat chemische gedoe vertrouw ik sowieso niet. Het ruikt altijd zo sterk en volgens mij is het ook niet echt goed voor je huid. :ego: :hihi: gekkie

saadia29
15-06-2005, 19:36
hahha ik heb 2 schouders van een lam in de vriezer zitten zijn ook nog eens al gekruid/gemarineerd, hihi zie je het al voor je, op iedere been een :o :hihi: Shoua klaarmaken op je benen :hihi: Ze gloeien toch :D

Manal01
15-06-2005, 19:37
Shoua klaarmaken op je benen :hihi: Ze gloeien toch :D whahahha ok zal ik doen kom je ook eten :p

Manal01
15-06-2005, 19:39
:hihi: esh dek? :hihi: ken je het gezegde wie mooi wil zijn moet pijn lijden nou bij deze heb ik het dus zelf ondervonden :traan1:

chica_tangawia
15-06-2005, 21:31

Toevallig. Ik heb dat ook. Ik heb een hele gevoelige huid. Nou had ik vorig jaar dat voor het eerst gebruikt in marokko en toen irriteerde het niet. Vorige week heb ik het weer voor het eerst gebruikt. Nou errug!! Me benen allemaal rode geirriteerde vlekjes. Ik heb het ingesmeerd met body creme. Als koppig als ik ben heb ik het gister weer gebruikt. Dit keer was het veeel minder irriterend dan vorige keer. Dus misschien gewoon ff doorbijten?

chica_tangawia
15-06-2005, 21:32
ow ik heb trouwens ontharings SPRAY gebruikt..hihi

Samira_C
15-06-2005, 21:32
Dames Heb daarnet mijn benen onthaard met een ontharingscreme en het irriteeerd nu ontzettend, dit is namelijk de eerste keer dat ik een ontharingscreme gebruik, normaal scheer ik gewoon mijn benen weten jullie misschien wat ik tegen de brandende irrritaties kan doen geef aub ff tips want het is echt om gek van te worden :traan1: vee liefs manal01 Hoi lieverd, Wat vervelend voor je zeg. Allah safie.

Pagina's : [1] 2