Bekijk volle/desktop versie : dat is een waar gebeurt verhaal



14-03-2003, 13:36

Citaat door rumaisa:
salaam alaykom

deze verhaal is echt gebeurd met me dierbare vriendin rumaisa

ik zal me best doen om het kort te houden.

rumaisa is hellaas nu overleden. ik weet niet hoe ik moet begingen.
maar toen rumaisa een jaar of 4 is hele vreemd dingen met haar gebeurd.
op eendag was het heel rustig bij hun thuis in marokko alleen haar broer en haar oom en de vriend waren thuis haar broer moest op rumaisa gaan oppassen. rumaisa was heel mooie meisje en verlegen, die dag had ze hele mooie ondergoed aan die had ze van haar moeder gekregen, ze was trots erop en liet ze het aan haar boer zien. hellaas was haar broer dronken en de rest die in het huis waren. en werd haar onderbroek uitgetrokken. en haar klein jurkje eruit gehaald. ze werd door haar broer verkracht en zei maar huilen, zonder dat ze weet wat er met gebeurd, en later werd door haar oom en de vriend verkracht, ze blijfd huilen en schreuwen van de pijn en weigerd alles ze was zo moe dat ze onbewust raakte. na dat alles met haar is gebeurd werd ze wakker met heel veel pijn en bloed. ze schreuwd en niemand die wat terug zei. haar broer sloeg haar en zei dat ze moet douchen en hij zei dat stout was geweest vandaag en daarom zal ze geen chocola krijgen. ze blijfde maar huilen en wist niet wat ze moest zeggen. toen haar moeder thuis kwam begon ze te vertellen dat ze geslagen werd door haar broer en ze wil vertellen wat er met haar gebeurde maar de moeder die begreepte haar niet en trost haar en gaf haar snoep. rumaisa heeft maand lang met pijn moeten leven. ze wisten niet dat verkracht was. ze was toch inmiddels 4 jaar. ze heeft tot haar 20 verjaardag moeten leven....................

er komt npg een vervolg.....................................
.

14-03-2003, 13:47


[GLOW=purple]soooo echt erg man , ze was nog zo klein man en het ergste is nog door haar broer.. wat gebeurde er toen ze 20 jaar was?[/GLOW]

14-03-2003, 13:50
jeetje echt erg maar ga gauw verder!

14-03-2003, 15:19
aahhh
echt zielig voor dat meisje
schrijf snel een vervolg

14-03-2003, 16:21


wajuw ga verder

14-03-2003, 16:24
ooow ik kreeg er rillingen ervan...!
ga snel verder!
echt layhfed!

14-03-2003, 18:12
op je 4de jaar al en door je broer de wereld word steeds gekker maar ga door

14-03-2003, 18:19
Zo, dit is echt verschrikkelijk!!!!! Als ik die broer ergens tegen kom,
wil ik hem wel afmaken!!!!! Ga snel verder met je verhaal

Liefs van Desteni

24-03-2003, 21:04
ga verder
echt erg voor haar
maar ga snel verder als je tijd heb lieverd
KUZZZZZZZZZZZZ
angelnadia

09-07-2005, 16:24
zooow erg woulah meskina maarre ga je snel verder is spannend woulahila de werld word egt maar gekker gekker en gekker
kuzzies van siham

09-07-2005, 16:57
Ga gauw verder meid

Romeisa

09-07-2005, 16:59
oh wat erg meskien maar ga aub snel door spannend man awahdie

XXXkaoutar

09-07-2005, 17:23


gaaa verderr..echtt ergg mannnn.......

09-07-2005, 19:11
wajoo ga verder dan