Bekijk volle/desktop versie : Van iemand houden en het beste voor diegene willen



Pagina's : [1] 2

15-06-2005, 15:34
Eerst was je aardig, lief, en als je met elkaar bent is het altijd supergezellig en dan is het over en je wilt echt uit de grond van je hart het beste voor je vrouwtje wil haar op geen enkele manier pijn doen of pijn zien lijden maar toch wordt je uiteindelijk afgeschilderd als een klootzak etc etc je bent geen reet meer waard. Je bent nooit vreemd gegaan of wat dan ook het is gewoon zo

Wie is het met me eens dat als je samen bent en samen dingen uitpraat beter werkt dan dingen via de mail doen of telefonisch? Uit ervaring weet ik dat mailen en bellen vaak niet de oplossing zijn maar zo onpersoonlijk. Iemand die iets echt wil uitpraten die spreekt met je af face to face

15-06-2005, 15:37


Dan was het kennelijk niet zo ''supergezellig'', want zij zat blijkbaar al die tijd met iets. Misschien ff nadenken wat het zou kunnen zijn, maar zou dat niet al te lang doen. Mailen is gaar, bellen kan opzich wel.

PS: Als je écht om d'r geeft is persoonlijk het beste.

15-06-2005, 15:40
ik ben het nmet je ens.. want live gesprekken zie je meestal ook feedback van die peroonn en zo... en komen dr tranen en weet ik veel.. en door de telefoon of mail.. kun je het ook net zo goed spelen wete jij of digene het meent!!

15-06-2005, 15:42
echt face to face is echt het beste zo kunnen er geen misverstanden ontstaan en kan je goed uitleggen wat er is ...
je kan je beter verwoorden niet alleen met praten maar ook met gebaren..
diegene kan aan je zien of je het meent of niet, als diegene weet hoe je bent..

zeker face to face


is dat met jou gebeurd??? ik hoop dat je het kan oplossen


wassalaam shasmeen

15-06-2005, 15:50



Citaat door miss shasmeen:
echt face to face is echt het beste zo kunnen er geen misverstanden ontstaan en kan je goed uitleggen wat er is ...
je kan je beter verwoorden niet alleen met praten maar ook met gebaren..
diegene kan aan je zien of je het meent of niet, als diegene weet hoe je bent..

zeker face to face


is dat met jou gebeurd??? ik hoop dat je het kan oplossen


wassalaam shasmeen
Laat ik het zo zeggen heb er ervaring mee maar dacht altijd dat het aan mij lag vandaar . En oplossen welnee de oplossing voor mij in dat soort gevallen zijn de stekker uit het stopcontact halen

Helaas maar waar

15-06-2005, 15:53

Citaat door MrMaRouaN:
Laat ik het zo zeggen heb er ervaring mee maar dacht altijd dat het aan mij lag vandaar . En oplossen welnee de oplossing voor mij in dat soort gevallen zijn de stekker uit het stopcontact halen

Helaas maar waar
daar los je nixx mee op toch.. maaruuuh ben je getrouwd??

15-06-2005, 15:54
kijk zon meisje ben ik wel dat als ene meisje naar me toe komt en zegt van jah mijn vriend dit mijn vriend dat... dat ik dan gewoon zeg:'' dumpen die handel.. maar nu ik weet wat echte liefde iss piep ik anderss...soms heb je van die dagen dat je denkt xxxxxxx op met jou!!'' maar dan pas merk je hoeveel je om iemand geeft ..

15-06-2005, 15:56

Citaat door mooimeisje18:
daar los je nixx mee op toch.. maaruuuh ben je getrouwd??
Nee nog lang niet

Maar geloof me als je alles eraan hebt gedaan dat dan de beste oplossing is

15-06-2005, 15:56
Sommigen verdienen het nie face ² face

15-06-2005, 15:59

Citaat door mooimeisje18:
kijk zon meisje ben ik wel dat als ene meisje naar me toe komt en zegt van jah mijn vriend dit mijn vriend dat... dat ik dan gewoon zeg:'' dumpen die handel.. maar nu ik weet wat echte liefde iss piep ik anderss...soms heb je van die dagen dat je denkt xxxxxxx op met jou!!'' maar dan pas merk je hoeveel je om iemand geeft ..
Ja absoluut je haat diegene maar houdt tegelijk van die persoon.
En je bent de enige die iets verkeerds mag zeggen over diegene als iemand anders dat doet wordt je kwaad .


Ik begrijp niet dat IEMAND WAARMEE JE VEEL GEHEIMEN HEEFT GEDEELT ERG INTIEM BENT GEWEEST. IEMAND WANNEER JE SAMEN WAS ALTIJD HEBT GELACHEN EN EEN LEUKE TIJD HEBT GEHAD DAT DIEGENE JE GAAT HATEN EN JE GEWOON WAARDELOOS VIND. DAN DENK IK DAT DE LIEFDE DIE DIEGENE ZOGENAAMD ZOU HEBBEN GEHAD VOOR JE GEEN ENE REET VOORSTELT EN HET ALLEMAAL MAAR BLABLA WAS

Sorry voor de CAPS

En dat is mijn mening

15-06-2005, 16:00

Citaat door MrMaRouaN:
Eerst was je aardig, lief, en als je met elkaar bent is het altijd supergezellig en dan is het over en je wilt echt uit de grond van je hart het beste voor je vrouwtje wil haar op geen enkele manier pijn doen of pijn zien lijden maar toch wordt je uiteindelijk afgeschilderd als een klootzak etc etc je bent geen reet meer waard. Je bent nooit vreemd gegaan of wat dan ook het is gewoon zo

Wie is het met me eens dat als je samen bent en samen dingen uitpraat beter werkt dan dingen via de mail doen of telefonisch? Uit ervaring weet ik dat mailen en bellen vaak niet de oplossing zijn maar zo onpersoonlijk. Iemand die iets echt wil uitpraten die spreekt met je af face to face
dat is waar, dat je dingen beter uit kan praten face to face.
Maar aan de andere kant zijn er misschien mensen die zich beter kunnen verwoorden via de email of tel. who knowes.
het verschilt per persoon.

15-06-2005, 16:00

Citaat door Funk Lady Flex:
Sommigen verdienen het nie face ² face
Ben ik met je eens als diegene je iets heeft geflikt wat gewoon niet te vergeven valt

15-06-2005, 16:01



Citaat door deli kiz:
dat is waar, dat je dingen beter uit kan praten face to face.
Maar aan de andere kant zijn er misschien mensen die zich beter kunnen verwoorden via de email of tel. who knowes.
het verschilt per persoon.
Alleen met de mail loop je dus risico dat boodschappen verkeerd worden begrepen

15-06-2005, 16:03
Correct


Citaat door MrMaRouaN:
Ben ik met je eens als diegene je iets heeft geflikt wat gewoon niet te vergeven valt

15-06-2005, 16:05

Citaat door MrMaRouaN:
Alleen met de mail loop je dus risico dat boodschappen verkeerd worden begrepen
dat is waar

Pagina's : [1] 2