Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Boodschappen Doen, Jong Geleerd, Oud Gedaan

Pagina's : [1] 2

mmu2
15-06-2005, 15:01

mijn dochtertje was 2 en het dochtertje van SIHAMKLEUTER was 2.5 toen ze bij opa en oma waren. Ze gingen in de tuin met hun poppenwagentje spelen. Mijn ouders wonen vlakachter de Aldi. Op een gegeven moment zijn ze gaan " winkelen" (ze hoeven geen weg over te steken). In de Aldi hebben ze een hele doos met snoepzakjes (die waarvan er 3zakjes aan elkaar zitten) in de poppenwagen gedaan en netjes het dekentje over het snoep gelegd.. En ze zijn rustig de winkel uit gewandeld... Toen kwam opa, uit zijn auto stappen.... De dochter van SIHAMKLEUTER, riep : OPA,OPA... Mijn dochtertje begon haar uit te schelden :boos: en liep snel met de poppenwagen naar de achtertuindeur.... :hihi: Zij wist dat opa onder het dekentje zou kijken... :hadj: Dochtertje van sihamkleuter is eigenlijk heel lief..., zij was eerder medeplichtig. Mijn dochter was HOOFDVERDACHTE.. :( :o

nadorya
15-06-2005, 15:02
grappig verhaal .hoe is verder afgelopen .hahaha

tangia21
15-06-2005, 15:04
hahahahahaaaaaaa:hihi:

Safah83
15-06-2005, 15:07
Hahahahaha :hihi: Ik zie het al helemaal voor me :maf2:

mmu2
15-06-2005, 15:22

:) Nou mama, heb je het voorbeeld gegeven? Wat heb je met het snoep gedaan?? Volgens mij heeft mijn vader het terug gebracht naar de winkel.. ik was zelf aan het werk....

Manal01
15-06-2005, 15:39
:lol: hahahahahha wat een lieverdjes zeg :rolleyes: :hihi:

mimi_tangaouia
15-06-2005, 16:16
wahahahah grappig, maar zijn ze dan door niemand opgemerkt

lilchakir
15-06-2005, 17:34
:lol: :lol: :lol: hoezo zo goedkoop mogelijk boodschappen doen . wollah ik lig dubbel

boyengirl
15-06-2005, 19:35
hahahahhahaha dat is echt een goeie jo leuk 2 meiden kan niet w8 tot die van mij en ceuta ook zo groot zijn xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

sihamkleuter
15-06-2005, 22:38
mijn dochtertje was 2 en het dochtertje van SIHAMKLEUTER was 2.5 toen ze bij opa en oma waren. Ze gingen in de tuin met hun poppenwagentje spelen. Mijn ouders wonen vlakachter de Aldi. Op een gegeven moment zijn ze gaan " winkelen" (ze hoeven geen weg over te steken). In de Aldi hebben ze een hele doos met snoepzakjes (die waarvan er 3zakjes aan elkaar zitten) in de poppenwagen gedaan en netjes het dekentje over het snoep gelegd.. En ze zijn rustig de winkel uit gewandeld... Toen kwam opa, uit zijn auto stappen.... De dochter van SIHAMKLEUTER, riep : OPA,OPA... Mijn dochtertje begon haar uit te schelden :boos: en liep snel met de poppenwagen naar de achtertuindeur.... :hihi: Zij wist dat opa onder het dekentje zou kijken... :hadj: Dochtertje van sihamkleuter is eigenlijk heel lief..., zij was eerder medeplichtig. mijn dochter was HOOFDVERDACHTE.. :( :o laat mij en mijn dochtertje erbuiten wil je :kwaad:

La7biba
15-06-2005, 23:54
Ik zie het al helemaal voor me :haha:

saadia29
16-06-2005, 15:25
Ik was met de kinderen naar de IKEA, ik had voor mijn zoontje houten speelgoed trein gepakt, ik leg hem op de kinderwagen van mijn dochter, toen we daar wat gingen drinken, had ik het voor de gemak onderin de kar gelegd. Later wij naar de kassa, ik betaal de rest en ga naar de auto, man pakt de kinderwagen uit, dacht er verder niet bij niet na. Bij thuiskomst zie ik inene de speelgoedtrein voor me, ik schrok me echt te pletter, want was het helemaal vergeten. Ik ben niet meer teruggegaan :o Kind speelt er nog steeds met veel plezier mee!

Ciham
16-06-2005, 16:59

ahaha leuk hoor mijn buurjongetje van (toen) 3 jaar mocht mee met mij naar de c1000, want hij mocht snoep kopen van mij. Nou daar aangekomen wandelen we naar het snoep pad, hij koos lollies. Ik ging nog even naar wat anders kijken en riep hem toen ik bij de kassa stond. Ik zag alleen zijn hoofd langs de schappen, want hij is best klein. Eenmaal buiten gaf ik hem een lollie en hij rijkt zijn handje naar me uit en zie dat hij een blauwe zak vasthoud. Had ie paprikachips, de goedkoopste (!) zo maar uit de winkel meegenomen :) wallah ik kon alleen maar lachen, maar zijn moeder was niet geamuseerd toen ik het vertelde :o

Moslimmaa
16-06-2005, 17:01
Grappig !! :hihi: :hihi:

saadia29
16-06-2005, 17:03
:haha: :hadj: pas op he, niet meer doen Deed het niet expres :o

Pagina's : [1] 2