Bekijk volle/desktop versie : dua



Pagina's : [1] 2

15-06-2005, 13:21
wie weet wat de dua is voor je huwelijksnacht?????

15-06-2005, 13:22


Ikke Moet Je Wel Effe W8 Zoek Ik Het Op Voor Je..

15-06-2005, 13:24

Citaat door mooimeisje18:
Ikke Moet Je Wel Effe W8 Zoek Ik Het Op Voor Je..
thanks

15-06-2005, 13:39
salam
om te beginnen wil ik je van harte feliciteren indien je gaat trouwen, indien het voor iemand anders is mahlich ook van harte gefeliciteerd,
ik kan alleen deze dua hier onder vooralleer iemand een seksuele betrekking gaat hebben zodus ik denk dat deze dua van toepassing is indien er een andere is specifiek voor een trouw die ken ik niet
hier heb je ze:
De smeekbede voor seksuele gemeenschap luidt: In de naam van Allah, O Allah, houd de shaytaan van ons vandaan en houd de shaytaan van de gunst dat U aan ons geeft."(Boekharie 4/141, Moesliem 2/1028). "Allaahoemma djanniebnie s-shaytaana wa djanniebie s-shaytaana maa razaqtana".

De moslim zegt deze smeekbede voor de geslachtsgemeenschap zodat de shaytaan geen aandeel krijgt in het nageslacht door het te beinvloeden en te schaden.


ma salama

15-06-2005, 13:42


dank je wel het is voor mijn zus maar ik zoek die dua als je 2 rok3at hebt gebeden voor dat je gemeenschap hebt voor het eerst dan moet hij toch zijn hand op jou hoofd leggen en dan een dua zeggen

15-06-2005, 13:47

Citaat door sf21:
dank je wel het is voor mijn zus maar ik zoek die dua als je 2 rok3at hebt gebeden voor dat je gemeenschap hebt voor het eerst dan moet hij toch zijn hand op jou hoofd leggen en dan een dua zeggen
die ken ik niet indien het bestaat???? maar in ieder geval Koran in het algemeen is ook niet slecht geloof mij!

toen ik juist trouwde kende ik die dua niet maar we hebben wel gebeden inderdaad die 2 rokhat en een gewone persoonlijke smeekbede en alhamdoelilah!

15-06-2005, 13:49

Citaat door nbt:
die ken ik niet indien het bestaat???? maar in ieder geval Koran in het algemeen is ook niet slecht geloof mij!

toen ik juist trouwde kende ik die dua niet maar we hebben wel gebeden inderdaad die 2 rokhat en een gewone persoonlijke smeekbede en alhamdoelilah!
er is een speciale dua voor maar ben hem kwijt

15-06-2005, 13:51
sorry kan je niet helpen, maar ben wel benieuwd, ik volg je topic op om het ook te weten
tot nog eens
en veel succes
ma salama

15-06-2005, 14:32

Citaat door nbt:
sorry kan je niet helpen, maar ben wel benieuwd, ik volg je topic op om het ook te weten
tot nog eens
en veel succes
ma salama

15-06-2005, 14:36
voor de vrouw: moge het geen pijn doen..
voor de man: moge ze net zo goed zijn als de 40 vorigen die ik heb gehad..

15-06-2005, 14:47
Bismillah Allahoema djannibnasj shaitâna wa djannibisj shaitaâna mâ razaqtanâ

In de naam van Allah, O Allah laat de duivel aan datgene waarmee U ons voorzien heeft voorbij gaan (elBuchari 6/141)

15-06-2005, 14:48
o sorry de dua was al geplaatst had het niet gezien, was het aan t opzoeken in mijn boekje

15-06-2005, 15:00



Citaat door CarramBa:
o sorry de dua was al geplaatst had het niet gezien, was het aan t opzoeken in mijn boekje
dat is niet de dua die ik zoek ik zoek de dua voor de huwelijks nacht

15-06-2005, 15:07
Ow, Ik weet niet wat je precies bedoeld, ik heb hier ook staan 'smeekbede voor de bruidegom en voor de bruidegom' moet ik die erop zetten?

15-06-2005, 15:07
ik denk dat je beter je vraag moet gaan stelden in de andere forums bv bij huwelijk en islam of bij koran en hadith
veel succes
ma salama


ps: als je het weet, laat het ons weten hier op deze topic, thanks!

Pagina's : [1] 2