Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : ik wl een digitale foto camera kopen waar moet ik op letten

Pagina's : [1] 2

lilchakir
15-06-2005, 13:12

ik wil een foto camera kopen maar heb er niet erg veel verstand van .waar moet ik op letten en hoe duur zijn zo ongeveer

smurfi
15-06-2005, 13:45
Als ik jou was zou ik naar een winkel (Media markt is heel goedkoop en heeft een goede klantenservice is mijn erfaring) gaan en me daar laten adviseren.

tangia21
15-06-2005, 13:46
ik had eentje besteld via rtlshop :moe: en ik heb er spijt van

Sardina
15-06-2005, 13:48
let op het aantal megapixel en de optische zoom megapixel moet minimaal 2.0 zijn wil je een degelijke camera hebben, en de optische zoom van 3x is ook wel belangrijk. daar zoom je mee in. veel mensen denken dat als er een digitale zoom op zit dat ze dan kunnen zoomen, maar digitale zoom zegt niks, de optische zoom is de echte zoomer. suc6!

Sardina
15-06-2005, 13:49

ik had eentje besteld via rtlshop :moe: en ik heb er spijt van ik heb gewerkt bij rtlshop, was t een slechte? die zilvere met blauwe of nie?

Safah83
15-06-2005, 13:54
ik heb gewerkt bij rtlshop, was t een slechte? die zilvere met blauwe of nie? Weet jij dan toevallig of ze wel te vertrouwen zijn als het gaat om de producten die ze aanbieden??

Sardina
15-06-2005, 13:57
Weet jij dan toevallig of ze wel te vertrouwen zijn als het gaat om de producten die ze aanbieden?? ja dat weet ik. heeeeeeeeeeel af en toe zijn er producten die wel echt goed zijn. maar bij de meeste dingen is het geldklopperij. ben je in een product van hun geinteresseerd dan?

smurfi
15-06-2005, 13:59
ik heb gewerkt bij rtlshop, was t een slechte? die zilvere met blauwe of nie? Ben jij dan een van de dames geweest die de show presenteren als ik vragen mag?

Safah83
15-06-2005, 14:00
Ja, als ik naar hun programma kijk dan ben ik weleens in wat dingen geiteresseerd...Ik weet dat telsell 100% onbetrouwbaar is maar bij hun heb ik altijd mn twijfels... Maar nu weet ik genoeg, bedankt meid ;)

Sardina
15-06-2005, 14:00
Ben jij dan een van de dames geweest die de show presenteren als ik vragen mag? hahahahahaahahah tuurlijk niet joh! er zijn er maar 3 die de show presenteren, dat zijn Nol (die vent die zo lekker overdreven kan doen!), vanessa (die is wel heel aardig in t echt) en die blonde, ik weet niet meer hoe ze heet, maar toen was ik daar al weg, toen zij kwam.

OumYAssine
15-06-2005, 14:01
ik heb er vorige week 1 gekocht bij de kruidvat voor 119 euro met 4 megapixel een samsung. Tot nu toe ben ik er heel tevreden mee. Er zit 4 keer een digitaale zoom in en tot op heden mis ik de optische zoom niet hoor aan de digitale heb ik genoeg alhamdoeliah

Safah83
15-06-2005, 14:02
ik heb er vorige week 1 gekocht bij de kruidvat voor 119 euro met 4 megapixel een samsung. Tot nu toe ben ik er heel tevreden mee. Er zit 4 keer een digitaale zoom in en tot op heden mis ik de optische zoom niet hoor aan de digitale heb ik genoeg alhamdoeliah Ja die heb ik ook zien staan, maar ik was alleen en heb er absoluut geen verstand van... Zijn ze nu nog steeds te koop bij de kruidvat? Het is namelijk een hele tijd terug dat ik ze daar zag...

Sardina
15-06-2005, 14:05

Ja, als ik naar hun programma kijk dan ben ik weleens in wat dingen geiteresseerd...Ik weet dat telsell 100% onbetrouwbaar is maar bij hun heb ik altijd mn twijfels... Maar nu weet ik genoeg, bedankt meid ;) sommige dingen zijn wel echt goed he? maar veel niet. voorbeeld dat spul voor ouwe tangen, die grijs zijn. dat is een lotion die je in je haar moet smeren en dat je dan je eigen haarkleur weer terug krijgt. nou ik dacht BULLSHIT!! maar het bleek echt waar te zijn. we hebben zelfs een brief gehad van een vrouwtje die het heeft gedaan en die kreeg echt dr eigen haarkleur terug. ze deed er zelfs een foto bij van voor en na. zij is later uitgenodigd om haar verhaal te doen op tv. ik heb zelf ook een aantal dingen besteld.

smurfi
15-06-2005, 14:16
hahahahahaahahah tuurlijk niet joh! er zijn er maar 3 die de show presenteren, dat zijn Nol (die vent die zo lekker overdreven kan doen!), vanessa (die is wel heel aardig in t echt) en die blonde, ik weet niet meer hoe ze heet, maar toen was ik daar al weg, toen zij kwam. :hihi: ik dacht dat jij mss vanessa bent (lijkt ook een beetje marokaans vind ik) Toevallig is zij toch ook kort geleden bevallen?

Sardina
15-06-2005, 14:21
:hihi: ik dacht dat jij mss vanessa bent (lijkt ook een beetje marokaans vind ik) Toevallig is zij toch ook kort geleden bevallen? klopt van een meisje. en ja ze lijkt inderdaad beetje marokk, maar is ze niet.

Pagina's : [1] 2