Bekijk volle/desktop versie : Wat is leuk om te doen met je geliefde?



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

15-06-2005, 11:51
Zou je het leuk vinden om iedere weekend een reisje te boeken naar een Europese stad (spotgoedkoop) of kies je liever voor het doorbrengen van je weekend in huis voor de tv?

Huwelijksreis moet over de oceaan, maar probleem is dat je binnen acht dagen terug moet zijn voor de verplichte taferelen met de ´riem´

Ik zou lekker naar Venetië gaan met mijn liefje, ben gek op reizen maar ik doe het veel te weinig omdat ik nog geen maatje heb

15-06-2005, 11:53


huwelijksreis naar oceanie..
ieder weekens iets leuks doen.. ene week beetje dichtbij huis, andere naar een mooie stad (rome, madrid, stockholm, muchen.. noem maar op)..

tjah.. veel fanta hebben we allemaal.. maar van mn uitkering lukt dit niet..

15-06-2005, 12:02
Samen naar Mekka toe gaan..dat zou prachtig zijn..

Maar verder kleine dingejtes samen doen is ook wel leuk,samen bidden, samen uit de Quran reciteren....

15-06-2005, 12:02

Citaat door La_Cosa_Nostra:
huwelijksreis naar oceanie..
ieder weekens iets leuks doen.. ene week beetje dichtbij huis, andere naar een mooie stad (rome, madrid, stockholm, muchen.. noem maar op)..

tjah.. veel fanta hebben we allemaal.. maar van mn uitkering lukt dit niet..
Zoek dan een baan

15-06-2005, 12:03



Citaat door m0cr0cinderella:
Samen naar Mekka toe gaan..dat zou prachtig zijn..

Maar verder kleine dingejtes samen doen is ook wel leuk,samen bidden, samen uit de Quran reciteren....
Mashallah dat zou echt mooi zijn

Wat zou je nog meer doen?

15-06-2005, 12:04

Citaat door La_Cosa_Nostra:
huwelijksreis naar oceanie..
ieder weekens iets leuks doen.. ene week beetje dichtbij huis, andere naar een mooie stad (rome, madrid, stockholm, muchen.. noem maar op)..

tjah.. veel fanta hebben we allemaal.. maar van mn uitkering lukt dit niet..
meneer mag zijn zusje ook wel meenemen ....

15-06-2005, 12:05

Citaat door Alegria:
Zou je het leuk vinden om iedere weekend een reisje te boeken naar een Europese stad (spotgoedkoop) of kies je liever voor het doorbrengen van je weekend in huis voor de tv?

Huwelijksreis moet over de oceaan, maar probleem is dat je binnen acht dagen terug moet zijn voor de verplichte taferelen met de ´riem´
Ik zou lekker naar Venetië gaan met mijn liefje, ben gek op reizen maar ik doe het veel te weinig omdat ik nog geen maatje heb
Ik ga lekker inchaaLLAH voor 2 weken lijkt me geen verplichting die taferelen met de riem maar iets van de cultuur

15-06-2005, 12:05

Citaat door Alegria:
Zoek dan een baan
ja daar heb ik ook aan gedacht.. maar ik wil gewoon 12 uur per dag op marokko.nl zitten..



Citaat door Melleke:
meneer mag zijn zusje ook wel meenemen ....
ah zusje.. je kunt toch wel begrijpen dat wanneer ik getrouwd ben je niet iedere week mee kan..? af en toe moet ik toch ook net alsof doen dat ik graag met mn vrouw samen ben..

15-06-2005, 12:08

Citaat door m0cr0cinderella:
Samen naar Mekka toe gaan..dat zou prachtig zijn..

Maar verder kleine dingejtes samen doen is ook wel leuk,samen bidden, samen uit de Quran reciteren....
je neemt me de woorden van mijn mond zuster zo denk ik er ook precies over

en voor de rest samen wandelen armen helpen, hem goed verwennen


groetjes jullie zuster soekran

15-06-2005, 12:09
elkaar gewoon nat maken (met de tuinslang ofzo) of in de regen staan woehoe!!

of gesjellig een grappige dvd huren, s'avonds, in elkaars armen (ik bedoel de man zijn armen rond de vrouw en dan in slaap vallen!

15-06-2005, 12:11

Citaat door Alegria:
Zou je het leuk vinden om iedere weekend een reisje te boeken naar een Europese stad (spotgoedkoop) of kies je liever voor het doorbrengen van je weekend in huis voor de tv?

Huwelijksreis moet over de oceaan, maar probleem is dat je binnen acht dagen terug moet zijn voor de verplichte taferelen met de ´riem´
Ik zou lekker naar Venetië gaan met mijn liefje, ben gek op reizen maar ik doe het veel te weinig omdat ik nog geen maatje heb
Huwelijks reis en binnen 8 dagen terug anders de riem klinkt niet echt als een huwelijksreis. Ik raad je Egypte aan als je getrouwd bent dan hoef je je geen zorgen te maken over halal eten. Ben je niet getrouwd dan raad ik je aan om een keer de Koraan te lezen.

15-06-2005, 12:14
Geplaatst door m0cr0cinderella
Samen naar Mekka toe gaan..dat zou prachtig zijn..

Maar verder kleine dingejtes samen doen is ook wel leuk,samen bidden, samen uit de Quran reciteren....




ja dat zou egt mooi zijn!!!!!!!

15-06-2005, 12:18



Citaat door MrMaRouaN:
Ik ga lekker inchaaLLAH voor 2 weken lijkt me geen verplichting die taferelen met de riem maar iets van de cultuur
Twee weken opgescheept zitten met je kersverse bruidje oeff dat is nog eens een vooruitzicht

Ik weet niet of het cultuur is of religie, misschien iemand anders hier wel

15-06-2005, 12:20
ik zou samen met hem naar een mooi eiland willen gaan waar samen op het strand kunnen lopen met een prachtig zonsondergang erbij.

groetjes rabatia,ikram

15-06-2005, 12:20

Citaat door _undercover_:
Huwelijks reis en binnen 8 dagen terug anders de riem klinkt niet echt als een huwelijksreis. Ik raad je Egypte aan als je getrouwd bent dan hoef je je geen zorgen te maken over halal eten. Ben je niet getrouwd dan raad ik je aan om een keer de Koraan te lezen.




kifech riem??!?! die begreep ik even niet..

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11