Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : flauwekul...

elhabiba
14-03-2003, 12:14

waarom heeft iedereen het hier over dat mensen alleen maar flauwekul plaatsen en zo..(doe ik nu ook maar moest er effe uit) is het haram om af en toe een grapje te plaatsen.... :kwaad: ..ok ik weet dat je daarvoor bij kletshoekje moet zijn, maar vele gaan daar niet naar toe die hier bij islam en zo zitten dus het kan echt geen kwaad om het leuk en leerzaam te maken....

elhabiba
14-03-2003, 12:28
Origineel gepost door najibsri Nou kijk wat je nu plaats is precies het flauwekul die hier niet past ;) Niet boos worden het is niet beledigent bedoelt :) weet ik dat heb ik ook vermeld tussen haakjes... :D ...maar moest het gewoon kwijt....

Oeght_Fi_Islam
14-03-2003, 12:43
Asalaam alliekom wa rahmatoe allah wa barakaatoehoe hahaha oeghtie....ik persoonlijk heb er niets op tegen hoor :) af en toe een grapje is alleen maar goed voor de sfeer ;) wa asalaam alliekom wa rahmatoe allah wa barakaatoehoe

OgtFiDien
14-03-2003, 13:36
Typisch elhabiba, Miss grapjassssss. :melig2: Ja wat maakt het nou uit of het zinnig of onzinnig is, wil je het lezen dan lees je het zo niet dan niet. Ieder z'n keus. Wa salaamoe alaikoem wr wb

Nounousa
14-03-2003, 13:37

af en toe een grapje is leuk, zolang het bij waarheid blijft

elhabiba
14-03-2003, 13:42
Origineel gepost door OgtFiDien Typisch elhabiba, Miss grapjassssss. :melig2: Ja wat maakt het nou uit of het zinnig of onzinnig is, wil je het lezen dan lees je het zo niet dan niet. Ieder z'n keus. Wa salaamoe alaikoem wr wb wacht maar jij...:stomp:...belatie 3liek...weet je niet dat ik alles wil lezen ..belwa...:hihi:

OgtFiDien
14-03-2003, 13:48
Origineel gepost door elhabiba wacht maar jij...:stomp:...belatie 3liek...weet je niet dat ik alles wil lezen ..belwa...:hihi: Jaaaa daar ben ik zeeeer zeker van op de hoogte... ;) Btw: Komen jullie van het weekend? :boogie:

elhabiba
14-03-2003, 13:59
Origineel gepost door OgtFiDien Jaaaa daar ben ik zeeeer zeker van op de hoogte... ;) Btw: Komen jullie van het weekend? :boogie: woellahie mane3raf....hoop van wel...enne als we komen wil ik wel op stap oke.... :D

OgtFiDien
14-03-2003, 14:06
Origineel gepost door elhabiba woellahie mane3raf....hoop van wel...enne als we komen wil ik wel op stap oke.... :D Tuuuurrlijkkkk...spreekt voor zich....vragen we wel aan je vader of aan een van je broers of ze ons af willen zetten. Moet kunnen toch?? :D Je broer ijlde zoiets vandaar dat ik het aan je vraag nu, aangezien je nooit meer op msn bent :huil2: ....en dat ons enige communicatiemiddel is...je weet geen floes voor tieriefoen.. :gsm: :D

elhabiba
14-03-2003, 14:13
Origineel gepost door OgtFiDien Tuuuurrlijkkkk...spreekt voor zich....vragen we wel aan je vader of aan een van je broers of ze ons af willen zetten. Moet kunnen toch?? :D Je broer ijlde zoiets vandaar dat ik het aan je vraag nu, aangezien je nooit meer op msn bent :huil2: ....en dat ons enige communicatiemiddel is...je weet geen floes voor tieriefoen.. :gsm: :D hahaha effe voor duidelijkheid heb een nieuwe tel maar ga je mn nummer niet publiceren hierso... enne ik zal het vandaag nog effe vragen

OgtFiDien
14-03-2003, 14:26
Origineel gepost door elhabiba hahaha effe voor duidelijkheid heb een nieuwe tel maar ga je mn nummer niet publiceren hierso... enne ik zal het vandaag nog effe vragen ja vraag maar...tenminste een beetje leven in de brouwerij :D En mail me je nummero maar :zwaai:

Liloesh
14-03-2003, 17:44
Origineel gepost door elhabiba waarom heeft iedereen het hier over dat mensen alleen maar flauwekul plaatsen en zo..(doe ik nu ook maar moest er effe uit) is het haram om af en toe een grapje te plaatsen.... :kwaad: ..ok ik weet dat je daarvoor bij kletshoekje moet zijn, maar vele gaan daar niet naar toe die hier bij islam en zo zitten dus het kan echt geen kwaad om het leuk en leerzaam te maken.... niemand houd je tegen

riffia_19
18-03-2005, 11:35

volgens mij gaat het hier nergens over, effe kijken of er echt een topic te vinden is;)

mozlan
18-03-2005, 11:59
Een grapje maken is oke vind ik, maar je zal snel merken dat het uitloopt tot een.. euh.. ja, hoe ga je zoiets noemen? een lange reeks van reacties waarin iedereen zegt wat die wil, en mondjesmaat kom je dichtbij de grenzen. En als je weet dat geen enkel woord is die je uitspreekt of het wordt genoteerd, dan is een grap achteraf niet zo grappig als je had gewild.