Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Migraine.......



Pagina's : [1] 2

14-06-2005, 23:18
Salam dames

Ik wilde graag weten wie van de dames of heren ook last heeft van migraine?

Migraine heeft een grote invloed op mijn leven
Heb vandaag weer een extreme gehad......zo erg dat ik zat te
Ik heb het al sinds mijn 3 of 4 jaar, toen had ik het in erge mate.
Toen ik +/- 16/17 was werd het een beetje minder. Ze hadden me ook verteld naarmate dat je ouder wordt wordt het minder.
Maar de laatste tijd begin ik er weer last van te hebben.
Ik heb al een paar weken gehad dat ik het 3 keer in een week kreeg.

Pilletjes werken niet
Als ik ze slik dan heb ik het de volgende dag nog erger
het enige dat helpt is dat ik ga slapen in een donkere kamer zonder dat ik ook maar iets hoor.
Vandaag heeft mijn moeder koude parten aardappels op mijn hoofd gedaan en moet zeggen dat dat ook voor een deel heeft geholpen


liefs warda

15-06-2005, 09:30


niemand die er last van heeft?

15-06-2005, 11:15
Ik ook hoor schatje. Het is zwaar vervelend inderdaad. Bij mij helpt het om citroen uit de koelkast in schijven te snijden en die op mijn voorhoofd en slapen binden met een hoofdoek.

15-06-2005, 11:33
Ja ik heb er ook last van.

Echt vervelend pfff maar gelukkig heb ik het niet zo vaak en extreem! Wat ik altijd doe is een aantal pijnstillers innemen en dan in een donkere kamer in mijn bed onder de dekens liggen

Maar alhamdoelilah

Hééééél veel beterschap schatje!

15-06-2005, 12:14


dankje wel dames

helaas helpen de pijnstillers niet

15-06-2005, 12:57
is dat op met die naalden?
heb je er misschien meer info over

Ik heb het idee dat door die migraine mijn haar ook heel erg uitgevallen is

15-06-2005, 14:04
mijn ma heeft er heeel erg last van ik vind het zo erg om haar zo te zien

15-06-2005, 17:09
mijn moeder vroeg me vanmorgen hoe het gaat.
Ik zei 'het is net alsof er een aardbeving in mijn hoofd geweest is en dat die nog naschokken heeft
ze kon er nu wel om lachen

16-06-2005, 20:19
hoi meisie...heb er ook last van...gebruik alleen pynstillers maar die helpe voor geen reet...en ik denk dat myn haaruitval is ontstaan door de migraine ja....en het is niet meer normaal....zoveel uitval...

16-06-2005, 21:07
Bezoek je huisarts lieve schat, misschien dat hij je kunt helpen?

Anders zou k het ook echt niet weten.. in ieder geval veel sterkte!

16-06-2005, 23:15

Citaat door fadoua26:
Bezoek je huisarts lieve schat, misschien dat hij je kunt helpen?

Anders zou k het ook echt niet weten.. in ieder geval veel sterkte!
Ben al zo vaak geweest
En het enige wat ze zeggen is van ja dit ja dat

ik was laatst gegaan en toen zei ze haaruitval en migraine heeft niets met elkaar te maken hebben
maar het bleef vreemd dat ik zoveel haaruitval had

17-06-2005, 00:37

Citaat door wardaroosje:
Ben al zo vaak geweest
En het enige wat ze zeggen is van ja dit ja dat

ik was laatst gegaan en toen zei ze haaruitval en migraine heeft niets met elkaar te maken hebben
maar het bleef vreemd dat ik zoveel haaruitval had
Dus je bent uiteindelijk voor niets naar je huisarts geweest?? Ze hebben geen medicijnen gegeven?

17-06-2005, 09:38


Nee ze wilde me liever niets geven omdat ik niet zo een pillen fan ben
Ik moest voor mezelf een dagboek bijhouden voor 3 weken lang.
En dan echt mijn hele dag opschrijven van s morgens dat ik opsta tot dat ik ga slapen

17-06-2005, 09:51
Migraine kan je letterlijk plat walsen en je kunt je hoofd wel tegen de muur rammen van gekte soms.
Het verhaal dat je aardappel- of citroenpartjes op je hoofd kunt leggen, kan ietwat helpen. Daarnaast heb ik in Duitsland (gewoon bij een gemiddelde drogisterij) een flesje Japanse heilplantolie gehaald, naast alle pijnstillers waar je zowat van gaat zweven
Deze olie is dus op natuurlijke basis gemaakt en ruikt naar pepermunt. Of je het ook in Nederland kunt krijgen, weet ik niet.

salaam 3laikoum

17-06-2005, 10:22

Citaat door Derezon:
Migraine kan je letterlijk plat walsen en je kunt je hoofd wel tegen de muur rammen van gekte soms.
Het verhaal dat je aardappel- of citroenpartjes op je hoofd kunt leggen, kan ietwat helpen. Daarnaast heb ik in Duitsland (gewoon bij een gemiddelde drogisterij) een flesje Japanse heilplantolie gehaald, naast alle pijnstillers waar je zowat van gaat zweven
Deze olie is dus op natuurlijke basis gemaakt en ruikt naar pepermunt. Of je het ook in Nederland kunt krijgen, weet ik niet.

salaam 3laikoum
Kun je dat drinken of met je het smeren?

Pagina's : [1] 2