Bekijk volle/desktop versie : Een boodschap voor persoonlijkheid!

Meditel22
14-03-2003, 11:37

Salaam oe Alaikoum wa Rahmatoellahi wa Barakatoehoe

Hoe moeilijk het ook is in dit coufar land in deze tijd... Hou je vast aan je geloof...Dit land stimuleerd tot het plegen van zonden...Laat zien dat je moslim bent en onderscheid je van deze geestzieken, deze coefar...

De vrouwelijk coufar in hun korte kleding stelen de blikken van de mannelijke moslims terwijl de vrouwelijke moslims verleidt worden deze schandelijke kledingstyle over te nemen...Het is het begin van het einde...eerst vallen de blikken, dan de gesprekken, vervolgens de afspraken...de coufar zijn gewoon om elkaar zo te behandelen...zonder eigenwaarde...zonder zelfrespect...

Hoe moeilijk het ook is in dit coufar land in deze tijd... Hou je vast aan je geloof...Dit land stimuleerd tot het plegen van zonden...Laat zien dat je moslim bent en onderscheid je van deze geestzieken, deze coefar...

Ieder mens maakt mindere tijden door, tijden dat alles even tegen zit...dit coufar land helpt deze problemen doen verd wijnen...hoe? Door je hersenen te martelen met alcohol of je longen te verstikken met joints...veel coufar zie je in het weekend naar deze middelen grijpen...waarom? hun ziel lijdt pijn aan ongeloof...ze willen het liefst ieder moment geestelijk verlamd zijn...de coufar zijn dus helemaal niet sterk, maar heel erg zwak...ze vluchten van hun problemen...dit heeft indirect en direct invloed op de moslimjeugd...kijk maar om je heen, hoeveel moslimjongeren naar deze verboden middelen grijpen...moge Allah ons alleen genadig zijn...

Emancipatie? verdwijnen van evenwicht tussen man en vrouw zal je bedoelen...vrouwen doen tegenwoordig wat mannen behoren te doen (werken) en mannen wat vrouwen doen (thuiszitten)...een omgekeerde wereld...te danken aan de co ufar...met hun emancipatie...en ik als man heb al moeite met! het vinden van werk...je mag nergens bidden...als je vraagt; "mag ik 5 minuten bidden" antwoorden ze nee!...maar vraag je; "mag ik 10 minuten een sigaretje roken" zeggen ze je nog toe: natuurlijk! doe maar rustig aan...het wordt ons moeilijk gemaakt moslims...ookal lonkt het geld...blijf sterk in je geloof...gedenk Allah...Vrees Allah...en weet dat wij hebben wat de coufar niet hebben....waardoor wij zullen overwinnen...wij hebben Allah!

Pas je niet aan aan de coufar...wees Allah dankbaar....Hij heeft ons naar Hem toegebracht...Hij heeft ons omarmd en gezegend met het moslim-zijn...in al-agiera zal onze beloning wachten Incha allah...dus blijf op het rechte pad...het pad van Allah...het enige dat leidt tot overwinning...bid, geef zakat, vast en ga opzoek naar kennis...Vrees Allah en vraag Allah om nooit te worden als de coufar...aoedoe Billah...

Hoe moeilijk het ook is in dit coufar land in deze tijd... Hou je vast aan je geloof...Dit land stimuleerd tot het plegen van zonden...Laat zien dat je moslim bent en onderscheid je van deze geestzieken.

Moge Allah swt ons leiden !! kan ik alleen maar zeggen mijn broeders en zusters op deze forum.

Je broeder in Islam,

temsemenia
14-03-2003, 11:45
Met de hulp van ALLAH zal het lukken, inshaallah

Meditel22
14-03-2003, 11:54
Insha Allah

Meditel22
14-03-2003, 12:03
Djazakoellah oe khairan broeder

Samen met een andere bekeerde broeder gedaan

prinses_yasmina
14-03-2003, 12:09

Ben jij bekeerd dan??

Maar zoals ik al eerder zei: Bsahtek met deze wijsheid. Inscha'allah zul je veel hassanat ontvangen voor je goede daden!

Tbark ALlah 3lik!

Ik hoop dat de mensen die op deze site komen wat meer in deze rubriek zullen lezen dan alleen maar aan onzin praat doen.

Moge Allah allen belonen voor hun goede daden en alle moslims op het rechte pad houden en ons behoeden voor het kwaad in de wereld!!

Thalla fraskoem allemaal en doe iets aan je geloof inderdaad, vraag vergeving voor je zonden en ga door met je goede daden.

Beslemma

Meditel22
14-03-2003, 14:04
Ja ik ben bekeerd zuster

Salaam oe alaikoum

laila17
14-03-2003, 16:45
jazaak allah agie
heel mooi , maar helaas klopt allas ook nog.
inscha allah zal allah al onze broeders en zusters helpen in deze koefar land.
Het is goed om te zien dat er ma 'sha allah ook veel broeders en zusters hier in de islam zijn verdiept.

thallou ma'salama laila

Meditel22
14-03-2003, 17:04
ik zal die topic even gaan zoeken voor je beste zuster en hier plaatsen insha Allah

zahia21
14-03-2003, 17:07
dank je wel meditel. Moge ALLAH je inshallah belonen voor je moeite, en je krijgt veel hassanath als je andere mensen wakker maakt,maashallah dank je wel wallah.

Ben trots op degene die er nog aan denken en zich eraan vasthouden.

Meditel22
14-03-2003, 17:07

Ik zal het je insha Allah uitleggen zuster,

Ik ben sinds dat ik kind was al gelovig dat er één god is en dat hij alles zag wat ik deed en dat hij mij kan beschermen als ik lief voor hem zou zijn door zijn naam soms te zeggen
Ik ging vaak naar de kerk 3 op de 4 zondagen was ik er zo.Rond me 12e jaar ben ik gedoopt en dat is dus dat je een soort water over je hoofd krijgt zo. Ik zelf las de bijbel vaak en soms zat ik echt zo van is dit wel goed wat er staat want vaak las ik in de ene vers een verhaal en de zelfde verhaal is dan weer anders in een andere vers.Na een tijdje in mijn leven wou ik meer doen voor god want ik besefte dat ik al 16 jaar beschermt werd door hem en dat mij never iets erg was overkomen enz enz en wou dus meer doen voor me geloof. Na een paar maanden keek ik zo naar geloven en haalde uit de islam dat dat gewoon het ware vervolg is op de bijbel! want veel kwam overeen wat er in de bijbel staat dus ging er een lichtje bij me branden van: deze geloof is anders en als men kijkt maken ze geen vijandschap met het cristendom,maar erkenen een grote fout van hun en dat is bijvoorbeeld dat Jezus(isa) gekruisigd is maar als men de ware bijbel kent dan ziet men staan! :

"En terwijl zij hierover spraken, stond hij(vrede zijt met hem) zelf in hun midden;en zij werden ontzet en verschrikt en meenden een geest te aanschouwen.Doch hij zei er overwegingen in uw hart?Ziet mijn handen en voeten,dat ik het zelf ben;betast mij en ziet,dat een geest geen vlees en beenderen heeft,zoals gij ziet,dat ik heb(En bij dit woord toonde hij hun zijn handen en voeten). En toen zij het van blijdschap niet geloofden en zich verwonderden,zeide hij(vrede zijt met hem) tot hen:Hebt gij iets te eten? Zij reikten hem een stuk van een gebakken vis toe.En hij nam (vrede zijt met hem)het en at het voor hun ogen!

Deze tekst ontkent de wederopstanding van Jezus(vzmh) en daarmee ook zijn kruisiging.Door de vis te eten is het alsof Jezus (vzmh) in Lucas 36-45 duidelijk wil maken dat er geen kruisiging had plaatsgevonden!

Beste broeders en zusters zo zie je maar weer! Mensen die kruizen dragen en alles wat een kruis heeft heilig vindt,dat hun allemaal onderandere deze vers hierboven niet eens heeft begrepen! En daarbij ging het lichtje bij me branden el keerde het cristendom mijn rug en na veel gelezen te hebben over islam werd ik 3jaar later op mijn 19e Moslim Al Hamdulilah! Het ware geloof hier op aarde!
En nu ben ik al rond 2½ jaar moslim en ja na 1½ haar pas meer praktizerend geworden! want ja had niet veel kennis nog in het geloof en na vele lezingen te hebben bij gewoont ben ik me beter gaan verdiepen in het geloof en ben wat ik nu bent Hamdulilah.

Ik hoop jullie genoeg informatie te hebben gegeven waarom ik voor islam gekozen hebt!

Salaam oe Alaikoum wa Rahmatoellahi wa barakatoehoe

Meditel22
14-03-2003, 17:09

Citaat:
Origineel gepost door zahia21
dank je wel meditel. Moge ALLAH je inshallah belonen voor je moeite, en je krijgt veel hassanath als je andere mensen wakker maakt,maashallah dank je wel wallah.

Ben trots op degene die er nog aan denken en zich eraan vasthouden.
Insha Allah beste zuster bedankt voor je reactie

Moge Allah swt over jou en je familie waken tegen het kwaad !

En ook voor de rest van mijn broeders en zusters natuurlijk

Salaam oe Alaikoum wa Rahmatoellah

Meditel22
14-03-2003, 17:24
Nou je kan alles vragen hoor behalve me pincode

Maar me ouders steunen me zeer en ik ben ze dankbaar dat ze nu 2½ jaar achter me staan en ja ik leef zonder gezeur aan me hoofd snap je? dus ik kan me geloof vrij uitoefenen. Ze eten geen varkensvlees meer! en halal vlees kopen ze dagelijks want daar zijn ze al jaren vaste klant van Echt waar ik heb niks te klagen ! ze Accepteren Islam en dat is al NU nog maar hopen dat ze ooit zullen bekeren insha Allah

Salaam oe Alaikoum wa Rahmatoellah

Meditel22
14-03-2003, 17:34

1109 hahahaha als je goed kijkt zie je 11 september staan

Meditel22
14-03-2003, 21:56
stelen of pikken zonder dat ik het wil mag niet he

Eindje040
26-06-2014, 10:33
Moest wel lachen om ''coufar''

Nog nooit met de ''C'' gezien.