Bekijk volle/desktop versie : Een dankwoordje aan de beheerders

Pagina's : [1] 2

14-03-2003, 11:30
Salaam oe Alaikoum wa Rahmatoellahi wa Barakatoehoe

Als eerst wil ik diegene bedanken die deze nieuwe rubriek mogelijk heeft gemaakt.
En de twee nieuwe onderwerpen die erbij is gekomen.
Moge Allah swt jullie belonen! Waarom ben ik zo trots zul je wel zeggen?
Nou ik merk vanaf vanochtend dat gewoon trekt bij de mensen die zijn nieuwsgierig en nemen een kijkje en ja ik zie hier ook namen die ik never op huwelijk& islam hebt gezien. Het mooie is dat die mensen ook nog op dingen reageren. Mijn tip aan die mensen is om zo vaak mogelijk deze onderwerpen te bezoeken en zo meer van je geloof te weten zien te komen insha Allah.
want ik maak me vaak zorgen om me broeders en zusters die de islam niet zo belangrijk vindt en voor dounja zaken op een andere onderwerp gaan en daar hun tijd aan verspillen helaas

Nogmaals Bedank ik de beheerders voor deze 2 mooie onderwerpen die we erbij hebben gekregen

14-03-2003, 11:52

jij weer? vandaar dat ik de toegang tot me msn hebt geblokt ziek ventje

Kom eerst met respect voor je mede broeders dan praten we verder!

Salaam oe Alaikoum wa Rahmatoellah wa Barakatoehoe

14-03-2003, 12:14
HE meditel,

Tja dit is al de derde reactie van mij op een van jouw topics vandaag.

Je hebt gelijk moge Allah swt de beheerders belonen voor het mogelijk maken van deze rubrieken. Ik ben hier best wel vaak en ook bijna nooit bij Huwlijk en Islam...
Maar ik denk dat je me nog vaak rond ziet hangen bij deze rubriek. Inscha allah zullen ook veel anderen verandering brengen in hun leespatroon. Tuurlijk je leest wat je zelf wilt maar het einde is al begonnen en ik hoop dat veel mensen dat gauw inzien voor het te laat is.

Tbarkallah 3likoem..allemaal!

:blauwkus: Prinses_yasmina

14-03-2003, 12:18
hahaha ewa broeder ik ga niet kinderlijk doen maar jij wou graag in me lijst komen! weet je nog ?? Maar doet er niet toe broeder ! Ik zei al niks tegen je omdat ik zag hoe je ook broeder jamal 2002 aanpakte en afkraakte dat was de aanleiding dat ik je eruit hebt gedaan! en jij was me niet voor wat toen ik je online zag vorige week heb ik het maar gelijk gedaan.

Moge Allah swt ons leiden en ons sabr geven.

Salaam oe Alaikoum

14-03-2003, 12:32

Citaat:
Origineel gepost door Meditel22

Als eerst wil ik diegene bedanken die deze nieuwe rubriek mogelijk heeft gemaakt.
En de twee nieuwe onderwerpen die erbij is gekomen.
Moge Allah swt jullie belonen! Waarom ben ik zo trots zul je wel zeggen?
Nou ik merk vanaf vanochtend dat gewoon trekt bij de mensen die zijn nieuwsgierig en nemen een kijkje en ja ik zie hier ook namen die ik never op huwelijk& islam hebt gezien. Het mooie is dat die mensen ook nog op dingen reageren. Mijn tip aan die mensen is om zo vaak mogelijk deze onderwerpen te bezoeken en zo meer van je geloof te weten zien te komen insha Allah.
want ik maak me vaak zorgen om me broeders en zusters die de islam niet zo belangrijk vindt en voor dounja zaken op een andere onderwerp gaan en daar hun tijd aan verspillen helaas

Nogmaals Bedank ik de beheerders voor deze 2 mooie onderwerpen die we erbij hebben gekregen

Zeker weten het is een hele verijking voor deze site!!
Dus ook ik zeg dan dank je wel en tbarkheAllah hlikoum

14-03-2003, 12:33
dat klopt niet broeder! want ik zag je nog met de naam said binnenkomen en toen blokkeerde ik je!

En bij me blijven slapen? TEN EERSTE Atakillah broeder!!
Wat denk je wel van me! ten tweede je woont in amsterdam en ik in Rotterdam en ik nodig je bij een paar broeders uit omdat je me echt zo gelovig en goed overkwam maar alles komt boven water!Dat je doet alsof je dat bent! En omdat je ver woont kon je bij hem ook blijven slapen en de volgende dag naar huis gaan! Als broeders in het geloof ! Moge Allah swt je vergeven voor die gedachtes die jij daarbij hebt! Maar is cool broeder ga jij jou weg en ik de mijne want ik ga liever alleen met broeders om die weten wat Broederschap is en die Allah swt vrezen! Want als je zo over me denkt en je fantasie gaat gebruiken dan twijfel ik dat!

Salaam oe Alaikoum wa Rahmatoellah

14-03-2003, 12:34
Oh nee niet weer....................

Cisco 3 woorden:

GET A LIFE!

14-03-2003, 14:03
3 mooie woorden broeder

14-03-2003, 14:18
broeder laat me met rust wil je ik wil me niet tot jou niveau gaan verlagen.Moge Allah swt je fatsoen geven en de kennis om te praten tegen je mede broeder /zuster want dat heb je niet man! ik wou het voor je vergemakkelijken dat je gewoon ook met ons het fadjr gebed kon bidden enz ,maar weet je je bent geen woord waard man!
Moge Allah swt je leiden is het enige wat ik kan zeggen!

Salaam oe Alaikoum

14-03-2003, 15:21
Salam wa allaikoem broeders en zusters,

Om te beginnen merk ik dat die "Cisco" op 1 of ander manier een persoon die veel imaan, heeft zwart probeert te maken!
Vermijd A.U.B. dat soort gedrag.....

En daar wou ik het ook bij houden!

beslemma...

14-03-2003, 15:28
Walaikoum salaam wa Rahmatoellahi wa barakatoehoe

bedankt voor je woordje beste zuster.

14-03-2003, 15:49
sonic moet harder rennen om tazmania in te halen yeak

14-03-2003, 16:13

Citaat:
Origineel gepost door Cisco
Hoort die komma wel achter het woord imaan

Hoezo maak ik hem zwart ? Kan je dat hard maken ?

Ps : Wie heeft er veel imaan ?
Wajooo........dit is echt ongelooflijk....."wat een vraag: "hoort die komma wel achter het woord imaan???" ik laat het antwoord over aan jou!

Iemand die veel imaan heeft, daar mag je ook zelf een antwoord opgeven.......kijk eens aan, aardig ben ik he???
Je mag overal zelf een antwoord opgeven!

Kortom............Antwoorden geven op dit soort vragen???? NO WAY<<<

14-03-2003, 16:22
ja figuurlijk :jeweetog:

14-03-2003, 16:27
Waar gaat dit over in godsnaam?? Broeder dit, broeder dat???Gebruik alsjeblieft je gezonde verstand broederssss...

Pagina's : [1] 2