Bekijk volle/desktop versie : Ik ben teleurgesteld in het Belgische gerechtshof



Pagina's : [1] 2 3

14-06-2005, 20:32
Ik ben teleurgesteld in het Belgische gerechtshof
Dat ze de meiden met hoofddoek dragen geen gelijk geven wil zeggen dat ze moslims nooit niet zullen accepteren in dit land..
Dat die rechters vinden dat het geen vrijheid is van godsdienst vind gewoon dat alle Belgische moslims een brief moeten sturen dat ze zich degelijk gediscrimineerd voelen.
Ik draag geen hijab op het moment maar vind dat het dragen ervan niet mijn werk of school belemmert dus snap niet waarom je geen recht mag hebben om dat te dragen

Waarom mogen we ons geloof niet praktiseren als je werk er niet onder kan leiden bedoel wie doe je er kwaad mee door een hijab te dragen ja iedereen ziet dan dat je moslim bent maar is dat dan zo raar?
We zijn toch allemaal mensen met een ander achtergrond en geloof waarom zouden we dat op werk of school niet kunnen gewoon iedereen onszelf zijn

Ach misschien gewoon een pruik op zetten gelijk de joden dat mag dan weer wel

14-06-2005, 20:33


Geloof mij maar. Wij moslims zullen nooit geaccepteerd worden in welk land dan ook.

Hadi-Doei.

14-06-2005, 20:35
Van mij mag je een hoofddoek dragen hoor! Zoveel vrouwen dragen en droegen er een. Lang voordat Mohammed de islam oprichtte droegen vrouwen dezelfde hoofddoeken.

Hé.....zei ik lang VOORDAT de islam kwam? Dus hoofddoeken kunnen onmogelijk iets met het geloof te maken hebben? Juist!

Kijk en daar gaat het nu om. Je MAG een hoofddoek dragen, je mag NIET zeggen dat het voor het geloof is, want dan lieg je. En liegen mag niet! Staat in de 10 geboden!

14-06-2005, 20:36

Citaat door missrifBerberia:
Ik ben teleurgesteld in het Belgische gerechtshof
Dat ze de meiden met hoofddoek dragen geen gelijk geven wil zeggen dat ze moslims nooit niet zullen accepteren in dit land..
Dat die rechters vinden dat het geen vrijheid is van godsdienst vind gewoon dat alle Belgische moslims een brief moeten sturen dat ze zich degelijk gediscrimineerd voelen.
Ik draag geen hijab op het moment maar vind dat het dragen ervan niet mijn werk of school belemmert dus snap niet waarom je geen recht mag hebben om dat te dragen

Waarom mogen we ons geloof niet praktiseren als je werk er niet onder kan leiden bedoel wie doe je er kwaad mee door een hijab te dragen ja iedereen ziet dan dat je moslim bent maar is dat dan zo raar?
We zijn toch allemaal mensen met een ander achtergrond en geloof waarom zouden we dat op werk of school niet kunnen gewoon iedereen onszelf zijn

Ach misschien gewoon een pruik op zetten gelijk de joden dat mag dan weer wel
Religie is iets dat prive is, daar moet je dus lekker thuis laten en niet mee nemen naar school/werk

14-06-2005, 20:37



Citaat door Marrakick:
En liegen mag niet! Staat in de 10 geboden!
Alleen in "jouw" 10 geboden

14-06-2005, 20:38

Citaat door knorrepotje:
Religie is iets dat prive is, daar moet je dus lekker thuis laten en niet mee nemen naar school/werk
Ik meen dat er een wet is waarin staat dat men niet belemmert mag worden in het uitoefenen van zijn of haar geloof.

Dus.

Hadi-Doei.

14-06-2005, 20:39

Citaat:
Ik ben teleurgesteld in het Belgische gerechtshof
Dat ze de meiden met hoofddoek dragen geen gelijk geven wil zeggen dat ze moslims nooit niet zullen accepteren in dit land..
Dat die rechters vinden dat het geen vrijheid is van godsdienst vind gewoon dat alle Belgische moslims een brief moeten sturen dat ze zich degelijk gediscrimineerd voelen.
Ik draag geen hijab op het moment maar vind dat het dragen ervan niet mijn werk of school belemmert dus snap niet waarom je geen recht mag hebben om dat te dragen

Waarom mogen we ons geloof niet praktiseren als je werk er niet onder kan leiden bedoel wie doe je er kwaad mee door een hijab te dragen ja iedereen ziet dan dat je moslim bent maar is dat dan zo raar?
Op straat mag jij jouw doek dragen, maar in sommige publieke en private gebouwen niet, en ook in sommige functies niet. misschien wel een offer voor jouw god?

14-06-2005, 20:42

Citaat door Marrakick:
Van mij mag je een hoofddoek dragen hoor! Zoveel vrouwen dragen en droegen er een. Lang voordat Mohammed de islam oprichtte droegen vrouwen dezelfde hoofddoeken.

Hé.....zei ik lang VOORDAT de islam kwam? Dus hoofddoeken kunnen onmogelijk iets met het geloof te maken hebben? Juist!

Kijk en daar gaat het nu om. Je MAG een hoofddoek dragen, je mag NIET zeggen dat het voor het geloof is, want dan lieg je. En liegen mag niet! Staat in de 10 geboden!
De islam is niet bij de profeet mohammed begonnen.
de profeet heet het gene wat voor hem bevestigd en allah heeft met de koran de islam vervolmaakt.

14-06-2005, 20:47

Citaat door Dum_Spiro_Spero:
Ik meen dat er een wet is waarin staat dat men niet belemmert mag worden in het uitoefenen van zijn of haar geloof.

Dus.

Hadi-Doei.
Je mag helemaal wilt gaan met je geloof uit te oefenen, maar wel in je vrije tijd. In dit land mogen mensen ook naar de hoeren maar OOK niet onder werktijd. (Ten minste van de meeste werkgevers niet)

14-06-2005, 20:48

Citaat door bwjgha:
De islam is niet bij de profeet mohammed begonnen.
de profeet heet het gene wat voor hem bevestigd en allah heeft met de koran de islam vervolmaakt.
UUhh, ik zie dat anders. Mohammed las de Bijbel, snapte dat niet zo goed en toen gaf Allah hem een Arabische versie. Heeft niets met vervolmaking te maken, meer met vertalen en iets eenvoudigere uitleg.

14-06-2005, 20:54

Citaat door knorrepotje:
Je mag helemaal wilt gaan met je geloof uit te oefenen, maar wel in je vrije tijd. In dit land mogen mensen ook naar de hoeren maar OOK niet onder werktijd. (Ten minste van de meeste werkgevers niet)
In de wet staat niet wanneer men zijn of haar geloof mag of kan uitoefenen. Eerst denken en dan praten.


Ik snap zoiezo niet waarom moslimvrouwen geen hijaab naar het werk of school mogen dragen. Ik zal heus niet minder mij best doen omdat ik een hijaab draag.

Hadi-Doei.

14-06-2005, 20:55

Citaat door knorrepotje:
Religie is iets dat prive is, daar moet je dus lekker thuis laten en niet mee nemen naar school/werk
riligie is wat je bent ik ben moslima kan je het niet tegen doe dan je ogen dicht

14-06-2005, 20:58



Citaat door missrifBerberia:
riligie is wat je bent ik ben moslima kan je het niet tegen doe dan je ogen dicht
Misschien vraagt jouw god wel een offer van jou? Doe je doek af of leg je neer bij het feit dat je niet in een islamitisch land leeft!

14-06-2005, 20:58

Citaat door knorrepotje:
Je mag helemaal wilt gaan met je geloof uit te oefenen, maar wel in je vrije tijd. In dit land mogen mensen ook naar de hoeren maar OOK niet onder werktijd. (Ten minste van de meeste werkgevers niet)
vrijheid van geloof is niet alleen in je prive omgeving het is niet zo dat ik eenmaal de deur uit kom varkensvlees ga eten en minirokje ga dragen en mijn haar ga blonderen en blauwe contactlenzen aanzet zodat ik er niet meer uit zie als een marokkaan en niet uitzie als een moslim zodat ik geaccepteerd word door het vlaams belang aanhangers

ik ben wie ik ben en dat mag iedereen weten ik doe niemand iets mis met mijn geloof

14-06-2005, 20:59

Citaat door an3sdej:
Misschien vraagt jouw god wel een offer van jou? Doe je doek af of leg je neer bij het feit dat je niet in een islamitisch land leeft!
ik leef niet in een islamtisch land maar heb wel het recht om te geloven in wat ik wil zowel binnen als buiten huis

Pagina's : [1] 2 3