Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : dubbele nationaliteit van ons

Pagina's : [1] 2

tangia21
14-06-2005, 19:39

hebben jullie dat gezien op het nieuws??Zijn ze weer bezig 3awtanie :moe: Dat wij geen dubbele nationaliteiten mogen hebben en dat het ze3ma de intergratie tegen houd. :jammer:

Dreamlover
14-06-2005, 19:42
Ik zag het ja. Rita Verdonk is nu onderweg naar casablanca en komt dan weer terug naar Nl.:maf: Maar goed, ze zullen het vandaag niet, morgen niet, nooit niet afschaffen. :bril:

Aliyyah
14-06-2005, 20:14
Die Verdonk moet gewoon weg.............................

Manal01
14-06-2005, 20:17
ze moet zeker weg za3ma bezoek brengen tazz maar er niet bij vertellen dat hoogstwaarschijnlijk de geldkraan dicht zal gaan voor Stichting Steunpunt Remigranten, dus nu moeten die verlaten vrouwen het maar zelf gaan uitzoeken :jammer:

rawiya
14-06-2005, 20:20

Ik had van de week een reportage gezien over dit onderwerp volgens mij bij de NMO. Het bleek dus dat er zo´n 20 landen zijn als Marokko en die zeggen jij bent en blijft mijn onderdaan, ongeacht of je een andere nationaliteit aanneemt. Ik begrijp niet waarom Rita Corita weer ons Marokkanen moet hebben!!! Als ze ze3ma vernieuwende politiek moet voeren, laat ze het dan aanpakken voor al die landen en niet alleen Marokko. Dan lijkt het tenminste niet op dat ze ons weer moet hebben......

lilchakir
14-06-2005, 20:51
Ik had van de week een reportage gezien over dit onderwerp volgens mij bij de NMO. Het bleek dus dat er zo´n 20 landen zijn als Marokko en die zeggen jij bent en blijft mijn onderdaan, ongeacht of je een andere nationaliteit aanneemt. Ik begrijp niet waarom Rita Corita weer ons Marokkanen moet hebben!!! Als ze ze3ma vernieuwende politiek moet voeren, laat ze het dan aanpakken voor al die landen en niet alleen Marokko. Dan lijkt het tenminste niet op dat ze ons weer moet hebben...... ja idd ik mag dat mens niet yek. alleen die uitstraling zegt meer als genoeg. vindt ik

lallakouzina
14-06-2005, 21:03
en ik heb vandaag gehoord v iemand dat ze de kinderbijslag willen afschaffen voor mensen die nog kids gaan krijgen!!!weet niet of het waar is?????

tangia21
14-06-2005, 21:05
en ik heb vandaag gehoord v iemand dat ze de kinderbijslag willen afschaffen voor mensen die nog kids gaan krijgen!!!weet niet of het waar is????? maar als je nog geen kids hebt, dan heb je toch zowiezo geen kinderbijslag toch :rolleyes:

Souraida
14-06-2005, 21:09
Volgens mij zeiden ze dat ze kinderbijslag voor na twee kinderen willen afschaffen. DUs de eerste twee krijg je kinderbijslag voor en de rest niet.

lilchakir
14-06-2005, 21:11
maar als je nog geen kids hebt, dan heb je toch zowiezo geen kinderbijslag toch :rolleyes: voor mensen die nog kinderen gaan krijgen lieverd wel bij de les blijven :D ps dit heb ik nog niet eerder gehoord maar ja waarom dat kleine beetje wat we al krijgen niet ook maar gelijk af pakken yek wat een zee monsters zijn het toch

Atlas_Gebergte
14-06-2005, 21:17
Volgens mij zeiden ze dat ze kinderbijslag voor na twee kinderen willen afschaffen. DUs de eerste twee krijg je kinderbijslag voor en de rest niet. Ik had gehoord dat ze alleen maar 1 kind betalen, ook al heb je er 4 kinderen :traan1:

stilleverlangen
14-06-2005, 21:24
Ik weet het allemaal niet meer hoor :rolleyes:

tangia21
14-06-2005, 22:01

dat word emigreren dan.Al is het naar Tokio :boos:

saadia29
14-06-2005, 22:18
Laat ze die hele kinderbijslag maar in hun kxxxt stoppen, alsof dat de geboortecijfers bij de moslims doet dalen, want daar is het ze om te doen. Ze weten dat autochtonen het gemiddeld bij 2 houden, ze willen het inkorten of afschaffen puur voor de buitenlanders. Alsof ik voor dat miezerige bedragje mijn kinderwens laat afhangen. Tis dat ik met mijn 3 kids hamdoelilah tevreden ben, anders had ik er 10 genomen, om ze te laten stikken van jaloezie, want dat is echt zo, zelf kiezen ze ervoor om genoegen te nemen met 1,2 of 3 en als jij er voor kiest om meer te nemen wordt je erop aangekeken. Ik hoef maar op mijn werk te zeggen dat ik moe ben, t eerste wat ze door de gangen schreeuwen is, oh je bent toch niet zwanger. Elk kind wordt met zijn of haar rizq en geluk geboren, zonder de kinderbijslag kan ik mijn kinderen ook op een fatsoenlijke manier opvoeden.

sihamkleuter
14-06-2005, 22:34
Laat ze die hele kinderbijslag maar in hun kxxxt stoppen, alsof dat de geboortecijfers bij de moslims doet dalen, want daar is het ze om te doen. Ze weten dat autochtonen het gemiddeld bij 2 houden, ze willen het inkorten of afschaffen puur voor de buitenlanders. Alsof ik voor dat miezerige bedragje mijn kinderwens laat afhangen. Tis dat ik met mijn 3 kids hamdoelilah tevreden ben, anders had ik er 10 genomen, om ze te laten stikken van jaloezie, want dat is echt zo, zelf kiezen ze ervoor om genoegen te nemen met 1,2 of 3 en als jij er voor kiest om meer te nemen wordt je erop aangekeken. Ik hoef maar op mijn werk te zeggen dat ik moe ben, t eerste wat ze door de gangen schreeuwen is, oh je bent toch niet zwanger. Elk kind wordt met zijn of haar rizq en geluk geboren, zonder de kinderbijslag kan ik mijn kinderen ook op een fatsoenlijke manier opvoeden. het si echt zo. ben het helemal met je eens. Ik werk bij de sociale dienst, en daar zijn dus vaak grote gezinnen. en heb ook een aantal van di eshitcollega;s die roepen, ja hadden ze maar niet zoveel kinderen moeten nemen blabla, kan daar erg boos om worden :boos:

Pagina's : [1] 2