Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Moeders,wie van jullie heeft kindje ingebakerd?

Pagina's : [1] 2

ceuta
14-06-2005, 19:16

Salaam dames... Vraagje wie van jullie heeft zijn kindje ingebakerd?En vanaf wanner en tot hoe lang?Mijn dochtertje schrikt erg van haar handjes en dan huilt ze 2 sec en slaapt ze weer door...IS dat een optie inbakeren wat denken jullie??

tangia21
14-06-2005, 19:19
ik vond het altijd eng :maf: en ik heb dat niet gedaan bij mijn kids. maar nog gefeliciteerd meid met je dochter. Al vraag ik me af wat je hier doet :hihi: na 1 dag

ceuta
14-06-2005, 19:23
ik vond het altijd eng :maf: en ik heb dat niet gedaan bij mijn kids. maar nog gefeliciteerd meid met je dochter. Al vraag ik me af wat je hier doet :hihi: na 1 dag Ja ik vind het ook eng,dat ze op haar buik ofzo rolt ..ik lig heerlijk op bed met laptop..Heerlijk kraambed zo ..LEVE DE TECHNOLOGIEEEEEEEEEE...hahahahah Ben zo weer pleite want krijg visitee.. :D

tangia21
14-06-2005, 19:24
Ja ik vind het ook eng,dat ze op haar buik ofzo rolt ..ik lig heerlijk op bed met laptop..Heerlijk kraambed zo ..LEVE DE TECHNOLOGIEEEEEEEEEE...hahahahah Ben zo weer pleite want krijg visitee.. :D hahahaha zo ik ga maar ook eens een kindje maken :hihi: word ik lekker verwend :D

Aliyyah
14-06-2005, 20:08

Ja ik vind het ook eng,dat ze op haar buik ofzo rolt ..ik lig heerlijk op bed met laptop..Heerlijk kraambed zo ..LEVE DE TECHNOLOGIEEEEEEEEEE...hahahahah Ben zo weer pleite want krijg visitee.. :D Geniet er maar meid, en laat je lekker verwennen..... Grote Bousa aan de kleine ILHAME van mij....... ;) ;) ;) :banana: :banana: :banana:

oem_mujahid2
14-06-2005, 20:22
Salaam dames... Vraagje wie van jullie heeft zijn kindje ingebakerd?En vanaf wanner en tot hoe lang?Mijn dochtertje schrikt erg van haar handjes en dan huilt ze 2 sec en slaapt ze weer door...IS dat een optie inbakeren wat denken jullie?? Mijn zoontje schrikt ook altijd van zijn handjes en hij zwaait er heel de dag mee rond en huilt ook best veel op het moment..maar ik vind inbakeren ook maar een beetje eng... :(

sihamkleuter
14-06-2005, 21:35
nou dames ik heb mijn dochtertje altijd ingebakerd en het was een verademing Ze sliep uurtjes achter elkaar. Het was ook lekker warm maar goed ze is in de winter geboren dus dan is het wel lekker maar nu zal het isschien te warm zijn. Zelfs vroedvrouwen adviserennu om je kind in te bakenen.

Souraida
14-06-2005, 21:38
Ik durf het niet. Heb het wel een keer proberen te doen omdat ze ook schrikt van haar handjes waardoor ze wakker wordt maar het is me niet gelukt.

sihamkleuter
14-06-2005, 21:39
Ik durf het niet. Heb het wel een keer proberen te doen omdat ze ook schrikt van haar handjes waardoor ze wakker wordt maar het is me niet gelukt. misschienkan je moeder/schoonmoeder je helpen. ik durfde eerst ook niet mijn schoonmoeder deed het voor me, en ik zag dat siham er echt rustiger van werd

Marisah
14-06-2005, 21:41
Ja heb het een tijdje gedaan, maar dan niet helemaal, alleen de armen. Je moet maar ff aan je kraamhulp advies vragen...

sai77
14-06-2005, 21:44
heb het ook bij mijn 2 kinderen gedaan tot hun 1 10 maand en wat heerlijk ze hebben altijd doorgeslapen en nooit wakker in de nacht als ze wakker werden dan wist ik ze zijn ziek dames het is heel goed voor de kleintjes want in je buik laggen ze ook helemaal ingepakt en dit geeft voor hun het zelfed veilige gevoel een wiegje is voor hun veel te groot net of ze in de open zee gegoooid worden zo moet je het voorstellen hoe zou jij je dan voelen je zou toch ook steeds met ej armen zwaaien hoop dat ik geholpen heb

Marisah
14-06-2005, 21:50
Mijn zoontje sliep trouwens nooit door, ingebakerd of niet..

sihamkleuter
14-06-2005, 22:10

Mijn zoontje sliep trouwens nooit door, ingebakerd of niet.. ja dat soort kindjes heb je er ook tussen zitten :hihi: eigen willetje :hihi:

noona
14-06-2005, 22:26
ik vind het ook zeker een goede optie voor je kind, het is absoluut niet slecht als je googlet op inbakeren dan zie je hoe het moet. je kind slaapt er langer van door en wordt ook rustiger overdag, ik heb 1 van mijn kids gerust een hele tijd ook overdag ingebakerd. eerst lekker insmeren maakt hem ook rustig. succes! toen ik mijn kids kreeg ging ik trouwens ook met kind aan de borst achter de computer, het internetbloed stroomt waar het niet gaan kan!

boyengirl
14-06-2005, 22:33
ja ceuta ik zou het zeker doen als ik jou was had het met mij houdatje ook niet gedaan en heb er zwaar spijt van nu slaapt ze gelukkig goed door maar ja vraag het morgen aan die kraamvrouw xxxxxxxxxxxxxx aan mijn nichje

Pagina's : [1] 2